|
Сабақтың тақырыбы: Киім стильдері |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану ( 5.О2.); |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Киім түрлері және сән туралы түсінік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер»
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би |
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Тақтаға жастардың сәнді киімдері ілінген. Сөз тіркестерін жасау. Қазіргі жастар, өмірге үйлесімді,денеге үйлесімді,өзіне жарасымды,арзан мата,арзан киім,маңызды әңгіме,маңызды іс-шара. Сөйлем құрастыру. Қазіргі жастарға денеге үйлесімді,өзіне жарасымды ,арзан матадан тігілген киім кию маңызды. Сұрақ қою. Кімдерге денеге үйлесімді,өзіне жарасымды,арзан матадан тігілген киім кию маңызды? Жауап беру. Қазіргі жастарға денеге үйлесімді,өзіне жарасымды ,арзан матадан тігілген киім кию маңызды. Жаңа сөздердің синонимдік,антонимдік мағыналарына тоқталу. Жастар-қариялар,үйлесу-үйлеспеу,жарасымды-жарасымсыз,арзан-қымбат, маңызды-маңызы жоқ. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Деңгейлік тапсырмаларды орындату. ІІІ деңгей 1.Сұрақтарға жауап беріңдер. 1)Қазіргі кезде жастардың киімі қандай болуы керек? 2) Ол неге байланысты? ІІ деңгей 1. Мәтінді оқып мазмұнына сәйкес келмейтін сөйлемді алып тастаңдар.
1) Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Киім стильдері
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: СЫНЫП: 5
Қатысқан оқушылар
саны: Қатыспаған оқушылар
саны: Сабақ негізделген
оқу мақсаттары Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану (
5.О2.); Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.
Жазба жұмыс жасайды.
Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.
Сұраққа жауап береді.
Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды,
тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Бағалау критерийі Жеке,
жұптық,
топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильі
Ресурстар Оқулық,
суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар
және
әртүрлі
заттар,
топтық тапсырмалар,
кері байланыс,
стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап,
әңгімелеу,
түсіндіру,
ойын,
көрнекілік.
Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Алдыңғы оқу Киім түрлері
және сән
туралы түсінік
Сабақтың жоспары Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы 5
минут
Топтарға бөлу.
Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3
топқа бөлініп отырады.
1-топ
«Сары
кәмпиттер»
2-топ
«Көк
кәмпиттер»
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Қызыл гүлім-ай»
би Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.
Жаңа білім
10
минут
Білу және
түсіну
Берілген мәтіндерді
балалар оқып
алады.
Тақтаға жастардың сәнді киімдері ілінген.
Сөз тіркестерін
жасау. Қазіргі жастар, өмірге үйлесімді,денеге үйлесімді,өзіне жарасымды,арзан мата,арзан киім,маңызды әңгіме,маңызды іс-шара.
Сөйлем құрастыру.
Қазіргі жастарға денеге үйлесімді,өзіне жарасымды ,арзан матадан тігілген киім кию маңызды.
Сұрақ қою.
Кімдерге денеге үйлесімді,өзіне жарасымды,арзан матадан тігілген киім кию маңызды?
Жауап беру.
Қазіргі жастарға денеге үйлесімді,өзіне жарасымды ,арзан матадан тігілген киім кию маңызды.
Жаңа сөздердің синонимдік,антонимдік
мағыналарына тоқталу. Жастар-қариялар,үйлесу-үйлеспеу,жарасымды-жарасымсыз,арзан-қымбат, маңызды-маңызы жоқ.
Оқулық, мәтіндер.
Ортасы
10
минут
Қолдану
Деңгейлік тапсырмаларды орындату.
ІІІ деңгей
1.Сұрақтарға жауап беріңдер.
1)Қазіргі кезде жастардың киімі қандай болуы керек?
2)
Ол неге байланысты?
ІІ деңгей
1.
Мәтінді оқып мазмұнына сәйкес келмейтін сөйлемді алып тастаңдар.
1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау парақшасымен таныстыру













