Сабақ жоспары "Кітап"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Кітап"

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс тілді сыныптардың ұстаздарына көмекші құрал ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

«Кітап»

Оқу мақсаттары:


2.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөздердің мағынасын түсіну.

2.1.3.1.Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер таңдау және сұрақтарға жауап беру.

2.1.5.1.Тыңдау көру материалындағы оқиғаларды түсінеді,сұрақтар қою,сипаттау.

Сабақтың мақсаттары:


Барлығы:қарапайым сөздердің мағынасын түсінеді.

Көбі:иллюстрация/суреттер таңдау және сұрақтарға жауап береді.

Кейбіреуі: Тыңдау көру материалындағы оқиғаларды түсінеді,сұрақтар қою,сипаттайды.


Күтілетін нәтиже:


Сөмкедегі оқу құрал жабдықтарын сипаттайды,үлгіге қарап шағын мәтін құрайды.

Жаңа сөздер:

Кітап,дәптер,қаламсауыт,ұштағыш.өшіргіш.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Суреттер,үлестірмелі карточкалар,смайликтер.

Оқыту әдістері:

Түсіндіру,салыстыру,сұрақ-жауап, «3ақиқат,1жалған», «Венн диаграммасы», «Жадыны дамытуға арналған ойын»

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал,дидактикалық материалдар,сөздік



Сабақ кезеңі/ уақыты

Кезең, оның мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау

Дереккөздер

Ресурстар



Кіріспе

2 минут


Психологиялық дайындық.

Армысың жан досым

Міне екі қолым бос,

Жүрегіме жылу қос.

Оқушылармен сәлемдеседі.

Сабақта психологиялық ахуал тудыру үшін, барлығына тілектер тілейді.

Оқушылар шаттық шеңберін құрып,тілектер тілеу арқылы сабаққа деген ынталалырын арттырады.


Оқу құралдарын даярлайды.

Ауызша мадақтау

«Керемет!»


Әуен



2 мин

Кері байланыс

Кітап не үшін керек?

Дәптер не үшін керек?

Сызғыш не үшін керек?

Өшіргіш не үшін керек?

Мұғалім өткен тақырып бойынша «Ми шайқау» стратегиясын қолданып сұрақтар қояды.(слайд көрсетеді)

Оқушылар топта тұрып кезекпен жауап береді.Білмеген оқушыларға басқа оқушылар көмектеседі.

Смайликтер

AutoShape 1 AutoShape 2 AutoShape 3

слайд



3 мин

«Буындардан сөз құра » әдісі

Мақсаты: буындарды қосу арқылы сөз шығару.


Мұғалім слайд көрсету арқылы оқушыларға тапсырманы түсіндіреді.

Екі топ кезектесіп жауап береді.Қандай сөздер құрағанын айтады.

Ауызша марапаттау,

смайликтер

Дәптер



3 минут






«Суретке қарап сөйлем құра»

М: оқушылар ойланып, өз ойларын жұбымен, тобымен бөлісіп,сөйлем құрастырады.

1топқа «Кітапханада»

2топқа «Кітап дүкенінде»

Тақырыптары бойынша оқушылар суретке қарап диалог құрады.

Берілген тақырыптар бойынша оқушылар суретке қарап диалог құрастырады.

Екі топтан 2оқушы шығып қорғайды.

Жұптық жұмыс

Слайд 2-3

3 минут



«Үш ақиқат, бір жалған» стратегиясы

Мақсаты:

Әдейлеп бір сөзді қате жазу, басқа топ тауып алулары керек.

Дұрыс емес сөзді көрсет

Кітап,дәптер,қалам,

сызгыш.

Өшіргіш,сөмке,қарындаш,

кұнделік



Екі топтың оқушылары бірін –бірі тексереді,қателерін түзету керек .

Сызгыш-сызғыш

Кұнделік-күнделік


Смайликтер

2топ бір-бірін бағалайды

А4 парақтары

3 мин

«Венн диаграммасы» әдісі

М:Топқа берілген тапсырманы тездетіп орындап, қорғау, басқа топтардан баға алу

Топтық жұмыс

Топ алдында жұмыстарын қорғайды.

Жұмысты қорғауға шығатын оқушыны топ спикері анықтап отырады.

Орындалған тапсырманы тақтаға шығып оқу құралдары кітап пен қаламның айырмашылықтарын ажыратып,ұқсас жақтарын салыстырып айтады.


Бағдаршам

Жасалған жұмыстарын тексертіп баға алады.

Флипчарт

Интербелсенді тақта



2 мин

Сергіту сәті

Оқушылардың бойларын сергіту «Қаражорға»биі

Қимылды қайталау

Бас бармақ

Интербелсенді тақта


3 минут


Бағалау.

Жадыны дамытуға арналған ойын

Мақсаты;

Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет.

Үйге тапсырма


Күнделікті енді ашайық,

Үй тапсырмасын жазайық.

Бүгінгі алған білімді,

Ұмытпай, есте сақтайық



4тапсырма,134- бет.өлеңді мәнерлеп оқу.

Барынша көп дұрыс жауаптарға сыйлық тағайындалады – дұрыс сөз + жазу ережесін сақтау!

Кроссворд шешу «Оқ

Журналға баға қою

Постерлерге жазу арқылы жауап береді








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
724
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі