сабақ жоспары "Кітап оқи аламын. Жүсіпбек Аймауытов.Кітап оқу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары "Кітап оқи аламын. Жүсіпбек Аймауытов.Кітап оқу"

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып мұғаліміне арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Ұзақ марзімді жоспар бөлімі:

Өзім туралы

Күні:

Сынып: 2 «А»

Мектеп: №26

Мұғалім:Мандибекова К.А


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кітап оқи аламын. Мәтін: Жүсіпбек Аймауытов. Кітап оқу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)




2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.

Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар: кейіпкердің мінез –құлқы мен іс-әрекетіне баға бере алады.

Бағалау критерийлері

Кейіпкердің сырқы келбетін сипаттай алады, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалай алады.

Мәтіндегі жазушы қолданған сөздерді қолданып әңгіме құрастыра алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар мәтін мазмұнын айтады.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, сурет

АКТ қолдану дағдылары

Үнтаспа

Тілдік құзыреттілік

Жазық дала, Қартқожа, кітап

Алдыңғы білімдер

Алғаш рет оқуға келген күнім

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Психалогиялық ахуал.

«Сәлемдесу» Сыныптағы оқушылар шеңберге шығып бір – бірінің қолынан ұстап бірнеше сөз айта отырып амандасады. Мысалы: Сәлем! Амансыңба? Hello! Good moning! т.б


Шаттық шебері






Сабақтың ортасы

20 минут



Үй жұмысын сұрау:


Жаңа тақырып:

Ой қозғау:

-Сендер қандай кітаптарды оқығанды ұнатасың?

- таңғажайып оқиғалы

-күлдіргі

-деректі оқиғалы

-қорқынышты оқиғалы


Сабақтың мақсатымен таныстыру.


Оқушыларға интерактивті тақтадан Жүсіпбек Аймауытов туралы бейне жазба көрсету.

  1. Автормен таныстыру

  2. Мәтінмен жұмыс.

Оқылым.

Мәтінді түсініп оқы.

  • Мәтін қалай басталады?

  • Қартқожа қандай кітап оқыған деп ойлайсың?

  • Қартқожа «өзінің айдалада жатқанын да, ауылын да» неліктен ұмытты.

Айтылым: «Ыстық орындық»

Мәтін мазмұнын 2-3 оқушыға айтқызу.


Айтылым:

Жұптық тапсырма:

Тапсырма: Әңгіменің авторы кім?

Автор жайлы кестені пайдаланып әңгімеле.

Ойыңды дәлелде.

Топтық жұмыс: Жазық дала, Қартқожа деген топқа бөлу.

Тапсырма: Суретке зер сал. Мәтіндегі жазушы қолданған сөздерді пайдаланып, әңгіме құрастыр.
































Сөздер

Сергіту сәті

1 минут

«Көңілді күн» сергіту жаттығуын жасау.

АКТ

Бекіту



Жазылым:

Жеке жұмыс:

Тапсырма: Өзің оқыған кітаптарыңды кестеге жаз.

Менің оқыған кітаптарым

Кім жазған?

Алған әсерім

Менің атым Қожа

Бердібек Соқпақбаев

Өте қызықты, Қожаның әрбір қимылы, істеген ісі мен үшін қызықты.

Бай баласы мен жарлы баласы

Ыбырай Алтынсарин

Үсен сияқты тапқыр, қиын жерде жол таба білгені ұнайды





Сабақтың соңы

2 минут


Үйге: Алдағы уақытта қандай кітап оқығың келеді?

Кері байланыс.

Рефлексия:

  1. Мен ...жасап көремін.

  2. Мені...таңғалдырды.

  3. Сабақ менің өміріме ...берді.




Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)



Жетістік критерийлері арқылы


Құндылықтарды дарыт: ынтымақтас- тық, құрмет.

Қазақ тілі, сурет

Еңбекқорлыққа, төзімділікке тәрбиелеу.

Бақылау

Сабақтың мақсатына жеттім бе?

Оқушылар не үйренді?

Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым?



Қорытынды бағалау

Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.

1.

2.

Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.

1.

2.

Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
5982
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі