Материалдар / сабақ жоспары "Кітап оқи аламын. Жүсіпбек Аймауытов.Кітап оқу"

сабақ жоспары "Кітап оқи аламын. Жүсіпбек Аймауытов.Кітап оқу"

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып мұғаліміне арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5813
261 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу

Ұзақ марзімді жоспар бөлімі:

Өзім туралы

Күні:

Сынып: 2 «А»

Мектеп: №26

Мұғалім:Мандибекова К.А


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кітап оқи аламын. Мәтін: Жүсіпбек Аймауытов. Кітап оқу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)




2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.

Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар: кейіпкердің мінез –құлқы мен іс-әрекетіне баға бере алады.

Бағалау критерийлері

Кейіпкердің сырқы келбетін сипаттай алады, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалай алады.

Мәтіндегі жазушы қолданған сөздерді қолданып әңгіме құрастыра алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар мәтін мазмұнын айтады.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, сурет

АКТ қолдану дағдылары

Үнтаспа

Тілдік құзыреттілік

Жазық дала, Қартқожа, кітап

Алдыңғы білімдер

Алғаш рет оқуға келген күнім

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Психалогиялық ахуал.

«Сәлемдесу» Сыныптағы оқушылар шеңберге шығып бір – бірінің қолынан ұстап бірнеше сөз айта отырып амандасады. Мысалы: Сәлем! Амансыңба? Hello! Good moning! т.б


Шаттық шебері






Сабақтың ортасы

20 минут



Үй жұмысын сұрау:


Жаңа тақырып:

Ой қозғау:

-Сендер қандай кітаптарды оқығанды ұнатасың?

- таңғажайып оқиғалы

-күлдіргі

-деректі оқиғалы

-қорқынышты оқиғалы


Сабақтың мақсатымен таныстыру.


Оқушыларға интерактивті тақтадан Жүсіпбек Аймауытов туралы бейне жазба көрсету.

  1. Автормен таныстыру

  2. Мәтінмен жұмыс.

Оқылым.

Мәтінді түсініп оқы.

  • Мәтін қалай басталады?

  • Қартқожа қандай кітап оқыған деп ойлайсың?

  • Қартқожа «өзінің айдалада жатқанын да, ауылын да» неліктен ұмытты.

Айтылым: «Ыстық орындық»

Мәтін мазмұнын 2-3 оқушыға айтқызу.


Айтылым:

Жұптық тапсырма:

Тапсырма: Әңгіменің авторы кім?

Автор жайлы кестені пайдаланып әңгімеле.

Ойыңды дәлелде.

Топтық жұмыс: Жазық дала, Қартқожа деген топқа бөлу.

Тапсырма: Суретке зер сал. Мәтіндегі жазушы қолданған сөздерді пайдаланып, әңгіме құрастыр.
































Сөздер

Сергіту сәті

1 минут

«Көңілді күн» сергіту жаттығуын жасау.

АКТ

Бекіту



Жазылым:

Жеке жұмыс:

Тапсырма: Өзің оқыған кітаптарыңды кестеге жаз.

Менің оқыған кітаптарым

Кім жазған?

Алған әсерім

Менің атым Қожа

Бердібек Соқпақбаев

Өте қызықты, Қожаның әрбір қимылы, істеген ісі мен үшін қызықты.

Бай баласы мен жарлы баласы

Ыбырай Алтынсарин

Үсен сияқты тапқыр, қиын жерде жол таба білгені ұнайды





Сабақтың соңы

2 минут


Үйге: Алдағы уақытта қандай кітап оқығың келеді?

Кері байланыс.

Рефлексия:

  1. Мен ...жасап көремін.

  2. Мені...таңғалдырды.

  3. Сабақ менің өміріме ...берді.




Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)



Жетістік критерийлері арқылы


Құндылықтарды дарыт: ынтымақтас- тық, құрмет.

Қазақ тілі, сурет

Еңбекқорлыққа, төзімділікке тәрбиелеу.

Бақылау

Сабақтың мақсатына жеттім бе?

Оқушылар не үйренді?

Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым?



Қорытынды бағалау

Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.

1.

2.

Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.

1.

2.

Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!