Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: "Көктем құстары" (Сан мен санау)
Бағдарламалық мазмұны: Заттардың санын салыстыруға үйрету, заттардың тең болу және тең болмау ұғымдарымен таныстыру. Заттарды санау, санды ретімен және қорытынды санын атауға, "Барлығы неше?" деген сұраққа жауап беруге үйрету. 5 көлемінде сандық есептеу дағдысын дамыту. Құстарға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: бірден беске дейін тура және кері санату.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу, сұрақ - жауап, жұмбақ жасыру, дидактикалық ойындар, мадақтау. Қажетті көрнекі құралдар: құстардың дауыстары, суреттері, санауға арналған таратпа ұсақ заттық суреттер.
Билингвалдық компонент: ойын - игра – game, бақытты - счастливый – happy, көмектесу - помогать – help, пішіндер - фигуры – shapes.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбері: Мен - сенің досынмың, Сен - менің досымсың Қолымыздан ұстайық, Күлкімізді сыйлайық. Тосын сәт: - Балалар, қарлығаш бізге өзінің суретін және үнтаспа беріп жіберген екен, тыңдап көреміз бе? |
Өлең жолдарын бірге айтып, бір-біріне қарап күлімсірейді. Қарлығаштың суретін тамашалайды. Үнтаспаны тыңдауға келіседі. |
|
Ұйымдас- тырушылық ізденіс кезеңі |
Көкектің шақырған дауысы естіледі. Қай құстың дауысын естідік? Қанша рет шақырды? - Көкек өзге құстар мен жануарлар сияқты өзіне үй салып, еңбектенбейді. Келіңдер оған ұя жасап берейік. Шығармашылық сәт Геометриялық пішіндерді қатты қағазға жапсырып, көкекке ұя жасаймыз. -Қанша геометрияляқ пішіндер қолдандық? Д/ойын: "Құстар хоры" Шарты: үстел үстінде ұзақ, қараторғай және қарлығаштардың кескіндері жатады. Тоқ сымында екі қарлығаш, оның жанындағы бұтақта үш қараторғай және жерде төрт ұзақ құстары салынған. Әр қатардағы құстарды 5-ке дейін толықтырайық. Сергіту сәті: Жасыл ағаш астында, Секендейді көп қарға, Қар-қарқ-қарқ! Қарқылдады күн ұзақ, Ұйықтатпай балаларды. Қар-қарқ-қарқ! Бәсендеді түн ұзақ, Мекен етіп ағаштарды. Қар-қарқ-қарқ! Билингвалдық компонент: ойын - игра – game, бақытты - счастливый – happy, көмектесу - помогать – help, пішіндер - фигуры – shapes. Д/ойын: "Қанша өзгешелік бар?" Шарты: оң жақтағы суретті сол жақтағы суретпен салыстырайық. Айырмашылықтарын тауып, қызыл дөңгелектермен белгілейік. - Жарайыңдар, балалар! |
Көкектің шақырған дауысын таңдана тыңдайды. Көкектің дауысын танып, қанша рет шақырғанын санап,айтады. Мұқият тыңдайды, көкектің суретің тамашалайды. Көкекке ұя жасап беруге келіседі. Төртбұрыш пен ұшбұрышты үлгі бойынша жапсырып, ұя жасайды. Үстел үстінен құстар қатарындағы жетпей тұрған құстың санын анықтап, орналастырады, барлық құстардың санын теңдестіреді.
Қимылдар жасайды, секіріп жүреді. Қолдарын жоғары көтеріп, шапалақтайды. Екі жаққа кезек-кезек бұрылады, ұшып кетеді. Қолдарын жоғары көтеріп, шапалақтайды. Қайталайды: ойын - игра – game, бақытты - счастливый – happy, көмектесу - помогать – help, пішіндер - фигуры – shapes. Суреттен айырмашылықтарды анықтайды, белгілейді, санайды. |
|
Іс – әрекеттің бағалау кезеңі |
- Қарлығаш бізге не беріп жіберіпті? - Үнтаспада ненің дауысын естідік? - Көкекке не жасап бердік? - Ұя жасағанда қандай пішіндерді қолдандық? - Ойын кезінде әр қатардағы құстарды қандай санға дейін толықтырдық? - Оң жақтағы суретті, сол жақтағы суретпен не істедік? - Айырмашылықтарын қандай түсті дөңгелекпен белгіледік? Балаларды мадақтау |
- Үнтаспа - Көкектің - Ұя жасадық - Төртбұрыш, үшбұрыш - беске дейін - Салыстырдық - Қызыл түсті Шаттанады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: заттардың санын салыстыруды, заттардың тең болу және тең болмау ұғымдарын, 5 көлемінде сандық есептеу дағдысын біледі.
Қандай түсініктерді игереді: "салыстыру", "тең болу, тең болмау" деген түсініктерді игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: құстарға қамқорлық жасай білу іскерліктерін меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Көктем құстары " мектепалды даярлық
Сабақ жоспары "Көктем құстары " мектепалды даярлық
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: "Көктем құстары" (Сан мен санау)
Бағдарламалық мазмұны: Заттардың санын салыстыруға үйрету, заттардың тең болу және тең болмау ұғымдарымен таныстыру. Заттарды санау, санды ретімен және қорытынды санын атауға, "Барлығы неше?" деген сұраққа жауап беруге үйрету. 5 көлемінде сандық есептеу дағдысын дамыту. Құстарға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: бірден беске дейін тура және кері санату.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу, сұрақ - жауап, жұмбақ жасыру, дидактикалық ойындар, мадақтау. Қажетті көрнекі құралдар: құстардың дауыстары, суреттері, санауға арналған таратпа ұсақ заттық суреттер.
Билингвалдық компонент: ойын - игра – game, бақытты - счастливый – happy, көмектесу - помогать – help, пішіндер - фигуры – shapes.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбері: Мен - сенің досынмың, Сен - менің досымсың Қолымыздан ұстайық, Күлкімізді сыйлайық. Тосын сәт: - Балалар, қарлығаш бізге өзінің суретін және үнтаспа беріп жіберген екен, тыңдап көреміз бе? |
Өлең жолдарын бірге айтып, бір-біріне қарап күлімсірейді. Қарлығаштың суретін тамашалайды. Үнтаспаны тыңдауға келіседі. |
|
Ұйымдас- тырушылық ізденіс кезеңі |
Көкектің шақырған дауысы естіледі. Қай құстың дауысын естідік? Қанша рет шақырды? - Көкек өзге құстар мен жануарлар сияқты өзіне үй салып, еңбектенбейді. Келіңдер оған ұя жасап берейік. Шығармашылық сәт Геометриялық пішіндерді қатты қағазға жапсырып, көкекке ұя жасаймыз. -Қанша геометрияляқ пішіндер қолдандық? Д/ойын: "Құстар хоры" Шарты: үстел үстінде ұзақ, қараторғай және қарлығаштардың кескіндері жатады. Тоқ сымында екі қарлығаш, оның жанындағы бұтақта үш қараторғай және жерде төрт ұзақ құстары салынған. Әр қатардағы құстарды 5-ке дейін толықтырайық. Сергіту сәті: Жасыл ағаш астында, Секендейді көп қарға, Қар-қарқ-қарқ! Қарқылдады күн ұзақ, Ұйықтатпай балаларды. Қар-қарқ-қарқ! Бәсендеді түн ұзақ, Мекен етіп ағаштарды. Қар-қарқ-қарқ! Билингвалдық компонент: ойын - игра – game, бақытты - счастливый – happy, көмектесу - помогать – help, пішіндер - фигуры – shapes. Д/ойын: "Қанша өзгешелік бар?" Шарты: оң жақтағы суретті сол жақтағы суретпен салыстырайық. Айырмашылықтарын тауып, қызыл дөңгелектермен белгілейік. - Жарайыңдар, балалар! |
Көкектің шақырған дауысын таңдана тыңдайды. Көкектің дауысын танып, қанша рет шақырғанын санап,айтады. Мұқият тыңдайды, көкектің суретің тамашалайды. Көкекке ұя жасап беруге келіседі. Төртбұрыш пен ұшбұрышты үлгі бойынша жапсырып, ұя жасайды. Үстел үстінен құстар қатарындағы жетпей тұрған құстың санын анықтап, орналастырады, барлық құстардың санын теңдестіреді.
Қимылдар жасайды, секіріп жүреді. Қолдарын жоғары көтеріп, шапалақтайды. Екі жаққа кезек-кезек бұрылады, ұшып кетеді. Қолдарын жоғары көтеріп, шапалақтайды. Қайталайды: ойын - игра – game, бақытты - счастливый – happy, көмектесу - помогать – help, пішіндер - фигуры – shapes. Суреттен айырмашылықтарды анықтайды, белгілейді, санайды. |
|
Іс – әрекеттің бағалау кезеңі |
- Қарлығаш бізге не беріп жіберіпті? - Үнтаспада ненің дауысын естідік? - Көкекке не жасап бердік? - Ұя жасағанда қандай пішіндерді қолдандық? - Ойын кезінде әр қатардағы құстарды қандай санға дейін толықтырдық? - Оң жақтағы суретті, сол жақтағы суретпен не істедік? - Айырмашылықтарын қандай түсті дөңгелекпен белгіледік? Балаларды мадақтау |
- Үнтаспа - Көкектің - Ұя жасадық - Төртбұрыш, үшбұрыш - беске дейін - Салыстырдық - Қызыл түсті Шаттанады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: заттардың санын салыстыруды, заттардың тең болу және тең болмау ұғымдарын, 5 көлемінде сандық есептеу дағдысын біледі.
Қандай түсініктерді игереді: "салыстыру", "тең болу, тең болмау" деген түсініктерді игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: құстарға қамқорлық жасай білу іскерліктерін меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













