Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары: Комбинаторика формулаларын қолданып есептерді шешу.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Комбинаторика элементтері (8 сағат ) Мектеп: «Жусансай » жалпы орта мектебі |
|||||||||||
Күні: 13.10.2021 жыл |
Мұғалім: Сатыбалдиев Азамат Смаилович |
||||||||||
Сыныбы: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Комбинаторика формулаларын қолданып есептерді шешу. |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме ) |
9.3.1.1 комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері); 9.3.1.2 cанның факториалы анықтамасын білу; 9.3.1.3 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру анықтамаларын білу; 9.3.1.4 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу; 9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару; |
||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
1. комбинаториканың қосу және көбейту түрлерін ажырата алады. 2. cанның факториалы анықтамасын біледі. 3. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру анықтамаларын ажырата алады. 4. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын біледі. 5. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын отырып есептер шыға алады. |
||||||||||
Бағалау критерийі: |
1. комбинаториканың қосу және көбейту түрлерін ажыратады. 2. cанның факториалы анықтамасын қолдана алады. 3. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру анықтамаларын түсінеді. 4. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана алады. 5. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана алады. |
||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге тән лексика мен терминология: Комбинаторика Факториал Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қосу Көбейту Алмастыру Теру Қайталанбайтын орналастыру |
||||||||||
Құндылықтарға баулу: |
Жақсы қарым - қатынас орнату,ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым - қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлау сынды қасиеттерді қамтиды. |
||||||||||
Пəнаралық байланыс: |
Сызу, Бейнелеу өнері, сәулет өнері, қазақ әдебиеті. |
||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, ғаламтор желісі,проектор,плакаттар,қосымша математикалық сауаттылық оқулықтары |
||||||||||
Тақырып бойынша Алдыңғы білім: |
Ықтималдықтар теориясы, Статистика. |
||||||||||
Сабақ барысы: |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 8 минут
4 минут |
1. Сәлемдесу, тугелдеу. 2. Қызығушылықты ояту
1. Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін формулаларды тауып, өз орындарына қойыңыз! |
№ 1 слайд |
|||||||||
4 минут
|
Миға шабуыл Комбинаториканың формуласына байланысты оқушыларды топқа бөліп аламын. |
№ 2 слайд |
|||||||||
Сабақтың ортасы 13 минут 3 минут 7 минут 3 минут |
Жаңа тақырыпты ашу. Алмастыру - белгілі бір n элементі қандайда бір ретпен (тәртіпте) қайталамай орналастыру. Берілген n элементтен барлығы әр түрлі n! =1*2...n Алмастыруы жасалады.Алмастыруға байланысты көптеген есептер ауыстыру терминдері арқылы тұжырымдалады. Мысалы: {A,B,C,D} төрт элементін алайық. Формулаға қойсақ 4! = 1*2*3*4 =24, яғни біз - элементтерін 24 әр - түрлі орын тәртібімен қоя аламыз. Егер n(Х) = n болса, онда Х жиынының элементтерінен құралған ұзындығы - ға тең әрбір шеруді n- нен ? бойынша алынған қайталанбалы орналастыру деп атайды. Егер n элементі бар Х жиынының әрбір ? элементтен тұратын ішкі жиынын n - нен ? бойынша алынған қайталанбайтын теру деп атайды. Джигсо (мозаика) әдісі Жеке , жұптық, топтық жұмыстар болады. А тобында А-1, А-2, А-3, А-4,А-5. В тобында В-1, В-2, В-3, В-4, В-5. Е тобында Е-1, Е-2, Е-3, Е-4, Е-5. 1. № 48, 2. №49, 3. №50, 4. № 51, 5. №52 Бағдаршам толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ; түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ; түсінбесе, сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді. Оқушылар бір – бірін бағалайды Ойлан / жұптас / талқыла әдісі Блум токсономиясы іске асады. № 2,1 Әрі 3 - ке, әрі 4 - ке бөлінетін неше екі таңбалы натурал сан бар ? № 2,2 Екі оқушы 5 түрлі кітапты неше тәсілмен бөлісе алады ? № 2,3 25 оқушының ішінен екі кезекшіні неше тәсілмен таңдап алуға болады ? Басбармақ жоғары/ төмен Спиральді оқыту Белсенді оқу 1. Теру коэфициенті дегеніміз не ? 2. Факториял дегеніміз не ? 3. Ньютон биномы деп нені атайды ? 4. Алмастыру дегеніміз не ? 5. Терулер дегеніміз не ? |
Үлестірмелі қағаздар Слайд №3 Слайд №4 Үлестірмелі қағаздар Слайд №5 |
|||||||||
Сергіту сәті 5 минут |
|
Слайд № 6 |
|||||||||
Қосымша тапсырмалар Матеаматикалық сауаттылық |
Сыныпта 35 оқушының 15 - і қыз бала. Осы оқушылардан 1) бір қыз бала мен бір ұлды; 2) екі ұлды; 3) екі қыз баланы неше тәсілмен таңдап алуға болады ? ҚБ: Дескриптор • Орналаструларды табады. • Терулерді ажыратады. Жауабы: 1) 300 2) 190 3) 105 Петр өзінің ескі үйіннің шатырын жөндеп жатыр.Ол көлігінің жүк бөлігінде суы бар бөтелке, бірнеше шегелер мен ағаш кесінділерін қалдырып кетті. Көлік күннің астында 3 сағат тұрған соң, оның ішіндегі температура 400 С – ге жетті. Көлік ішіндегі заттар қандай күйге ұшырайды? Әрбір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра сызасыз.
Жауабы: Жоқ, иә, жоқ ҚБ: Дескриптор • Бірінші сұраққа жауап береді. • Екінші сұраққа жауап береді. • Үшінші сұраққа жауап береді. |
Слайд № 7
Слайд № 8 Пиза тапсырмалар жинағы Infourok.ru сайтынан |
|||||||||
Сабақтың соңы 5 минут
|
1.Сабақты қорытындылау. 2.Үйге тапсырма № 2,25 есеп Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |