Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Комбинаторика элементтері (8 сағат )

    Мектеп: «Жусансай » жалпы орта мектебі



    Күні: 13.10.2021 жыл


    Мұғалім: Сатыбалдиев Азамат Смаилович


    Сыныбы: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:


    Комбинаторика формулаларын қолданып есептерді шешу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )

    9.3.1.1 комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері);

    9.3.1.2 cанның факториалы анықтамасын білу;

    9.3.1.3 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру анықтамаларын білу;

    9.3.1.4 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу;

    9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару;


    Сабақтың мақсаты:

    1. комбинаториканың қосу және көбейту түрлерін ажырата

    алады.

    2. cанның факториалы анықтамасын біледі.

    3. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру

    анықтамаларын ажырата алады.

    4. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын

    есептеу үшін комбинаторика формулаларын біледі.

    5. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын

    есептеу үшін комбинаторика формулаларын отырып

    есептер шыға алады.


    Бағалау критерийі:

    1. комбинаториканың қосу және көбейту түрлерін ажыратады.

    2. cанның факториалы анықтамасын қолдана алады.

    3. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру

    анықтамаларын түсінеді.

    4. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын

    есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана алады.

    5. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын

    есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана алады.



    Тілдік мақсаттар:

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Комбинаторика

    Факториал

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Қосу

    Көбейту

    Алмастыру

    Теру

    Қайталанбайтын орналастыру


    Құндылықтарға баулу:

    Жақсы қарым - қатынас орнату,ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым - қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлау сынды қасиеттерді қамтиды.


    Пəнаралық байланыс:


    Сызу, Бейнелеу өнері, сәулет өнері, қазақ әдебиеті.

    АКТ қолдану дағдылары


    Интерактивті тақта, ғаламтор желісі,проектор,плакаттар,қосымша математикалық сауаттылық оқулықтары

    Тақырып бойынша

    Алдыңғы білім:

    Ықтималдықтар теориясы, Статистика.


    Сабақ барысы:

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут




    4 минут

    1. Сәлемдесу, тугелдеу.

    2. Қызығушылықты ояту


    • Ой қозғау

    1. Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін

    формулаларды тауып, өз орындарына

    қойыңыз!








    № 1 слайд


    4 минут





    • Семантикалық карта

    Миға шабуыл


    Комбинаториканың формуласына байланысты оқушыларды топқа бөліп аламын.



    № 2 слайд















    Сабақтың ортасы

    13 минут





    3 минут





























    7 минут







    3 минут


    Жаңа тақырыпты ашу.


    Алмастыру - белгілі бір n элементі қандайда бір ретпен (тәртіпте) қайталамай орналастыру. Берілген n элементтен барлығы әр түрлі n! =1*2...n Алмастыруы жасалады.Алмастыруға байланысты көптеген есептер ауыстыру терминдері арқылы тұжырымдалады.

    Мысалы: {A,B,C,D} төрт элементін алайық. Формулаға қойсақ 4! = 1*2*3*4 =24, яғни біз - элементтерін 24 әр - түрлі орын тәртібімен қоя аламыз.

    Егер n(Х) = n болса, онда Х жиынының элементтерінен құралған ұзындығы - ға тең әрбір шеруді n- нен ? бойынша алынған қайталанбалы орналастыру деп атайды.

    Егер n элементі бар Х жиынының әрбір ? элементтен тұратын ішкі жиынын n - нен ? бойынша алынған қайталанбайтын теру деп атайды.



    Джигсо (мозаика) әдісі

    Жеке , жұптық, топтық жұмыстар болады.

    А тобында А-1, А-2, А-3, А-4,А-5.

    В тобында В-1, В-2, В-3, В-4, В-5.

    Е тобында Е-1, Е-2, Е-3, Е-4, Е-5.

    1. № 48, 2. №49, 3. №50, 4. № 51, 5. №52


    Бағдаршам

    толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ;

    түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ;

    түсінбесе, сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді.

    Оқушылар бір – бірін бағалайды

    Ойлан / жұптас / талқыла әдісі

    Блум токсономиясы іске асады.

    № 2,1 Әрі 3 - ке, әрі 4 - ке бөлінетін неше екі таңбалы натурал сан бар ?

    № 2,2 Екі оқушы 5 түрлі кітапты неше тәсілмен бөлісе алады ?

    № 2,3 25 оқушының ішінен екі кезекшіні неше тәсілмен таңдап алуға болады ?


    Басбармақ жоғары/ төмен

    Спиральді оқыту

    Белсенді оқу

    1. Теру коэфициенті дегеніміз не ?

    2. Факториял дегеніміз не ?

    3. Ньютон биномы деп нені атайды ?

    4. Алмастыру дегеніміз не ?

    5. Терулер дегеніміз не ?



    Үлестірмелі қағаздар

    Слайд №3































    Слайд №4











    Үлестірмелі қағаздар







    Слайд №5























    Сергіту сәті

    5 минут





    Слайд № 6


    Қосымша тапсырмалар

    Матеаматикалық сауаттылық

    14 минут




    Сыныпта 35 оқушының 15 - і қыз бала. Осы оқушылардан 1) бір қыз бала мен бір ұлды; 2) екі ұлды; 3) екі қыз баланы неше тәсілмен таңдап алуға болады ?

    ҚБ: Дескриптор

    • Орналаструларды табады.

    • Терулерді ажыратады.

    Жауабы: 1) 300 2) 190 3) 105


    Shape1



    Петр өзінің ескі үйіннің шатырын жөндеп жатыр.Ол көлігінің жүк бөлігінде суы бар бөтелке, бірнеше шегелер мен ағаш кесінділерін қалдырып кетті. Көлік күннің астында 3 сағат тұрған соң, оның ішіндегі температура 400 С – ге жетті.


    Көлік ішіндегі заттар қандай күйге ұшырайды?


    Әрбір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра сызасыз.


    Көліктегі заттар мен келесі жағдайлар болды ма?

    Иә немесе Жоқ

    Барлық заттардың температурасы бірдей болды

    Иә / Жоқ

    Біраз уақыттан кейін су қайнай бастады

    Иә / Жоқ

    Біраз уақыттан кейін заттар ыстықтан қыза бастады

    Иә / Жоқ


    Жауабы: Жоқ, иә, жоқ

    ҚБ: Дескриптор

    • Бірінші сұраққа жауап береді.

    • Екінші сұраққа жауап береді.

    • Үшінші сұраққа жауап береді.



    Слайд № 7

























    Слайд № 8

    Пиза тапсырмалар жинағы

    Infourok.ru

    сайтынан

    Сабақтың соңы

    5 минут


    1.Сабақты қорытындылау.

    2.Үйге тапсырма № 2,25 есеп

    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сатыбалдиев Азамат Смаилович
    19 Қазан 2021
    1697
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары: Комбинаторика формулаларын қолданып есептерді шешу.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары: Комбинаторика формулаларын қолданып есептерді шешу.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Комбинаторика формулаларын қолданып оқушылар есептерді шешуді үйренеді. Алдағы уақытта математикалық сауаттылықта есептер шығару пайдаланады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Комбинаторика элементтері (8 сағат )

    Мектеп: «Жусансай » жалпы орта мектебі



    Күні: 13.10.2021 жыл


    Мұғалім: Сатыбалдиев Азамат Смаилович


    Сыныбы: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:


    Комбинаторика формулаларын қолданып есептерді шешу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )

    9.3.1.1 комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері);

    9.3.1.2 cанның факториалы анықтамасын білу;

    9.3.1.3 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру анықтамаларын білу;

    9.3.1.4 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу;

    9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару;


    Сабақтың мақсаты:

    1. комбинаториканың қосу және көбейту түрлерін ажырата

    алады.

    2. cанның факториалы анықтамасын біледі.

    3. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру

    анықтамаларын ажырата алады.

    4. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын

    есептеу үшін комбинаторика формулаларын біледі.

    5. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын

    есептеу үшін комбинаторика формулаларын отырып

    есептер шыға алады.


    Бағалау критерийі:

    1. комбинаториканың қосу және көбейту түрлерін ажыратады.

    2. cанның факториалы анықтамасын қолдана алады.

    3. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру

    анықтамаларын түсінеді.

    4. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын

    есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана алады.

    5. қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын

    есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана алады.



    Тілдік мақсаттар:

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Комбинаторика

    Факториал

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Қосу

    Көбейту

    Алмастыру

    Теру

    Қайталанбайтын орналастыру


    Құндылықтарға баулу:

    Жақсы қарым - қатынас орнату,ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым - қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлау сынды қасиеттерді қамтиды.


    Пəнаралық байланыс:


    Сызу, Бейнелеу өнері, сәулет өнері, қазақ әдебиеті.

    АКТ қолдану дағдылары


    Интерактивті тақта, ғаламтор желісі,проектор,плакаттар,қосымша математикалық сауаттылық оқулықтары

    Тақырып бойынша

    Алдыңғы білім:

    Ықтималдықтар теориясы, Статистика.


    Сабақ барысы:

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут




    4 минут

    1. Сәлемдесу, тугелдеу.

    2. Қызығушылықты ояту


    • Ой қозғау

    1. Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін

    формулаларды тауып, өз орындарына

    қойыңыз!








    № 1 слайд


    4 минут





    • Семантикалық карта

    Миға шабуыл


    Комбинаториканың формуласына байланысты оқушыларды топқа бөліп аламын.



    № 2 слайд















    Сабақтың ортасы

    13 минут





    3 минут





























    7 минут







    3 минут


    Жаңа тақырыпты ашу.


    Алмастыру - белгілі бір n элементі қандайда бір ретпен (тәртіпте) қайталамай орналастыру. Берілген n элементтен барлығы әр түрлі n! =1*2...n Алмастыруы жасалады.Алмастыруға байланысты көптеген есептер ауыстыру терминдері арқылы тұжырымдалады.

    Мысалы: {A,B,C,D} төрт элементін алайық. Формулаға қойсақ 4! = 1*2*3*4 =24, яғни біз - элементтерін 24 әр - түрлі орын тәртібімен қоя аламыз.

    Егер n(Х) = n болса, онда Х жиынының элементтерінен құралған ұзындығы - ға тең әрбір шеруді n- нен ? бойынша алынған қайталанбалы орналастыру деп атайды.

    Егер n элементі бар Х жиынының әрбір ? элементтен тұратын ішкі жиынын n - нен ? бойынша алынған қайталанбайтын теру деп атайды.



    Джигсо (мозаика) әдісі

    Жеке , жұптық, топтық жұмыстар болады.

    А тобында А-1, А-2, А-3, А-4,А-5.

    В тобында В-1, В-2, В-3, В-4, В-5.

    Е тобында Е-1, Е-2, Е-3, Е-4, Е-5.

    1. № 48, 2. №49, 3. №50, 4. № 51, 5. №52


    Бағдаршам

    толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ;

    түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ;

    түсінбесе, сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді.

    Оқушылар бір – бірін бағалайды

    Ойлан / жұптас / талқыла әдісі

    Блум токсономиясы іске асады.

    № 2,1 Әрі 3 - ке, әрі 4 - ке бөлінетін неше екі таңбалы натурал сан бар ?

    № 2,2 Екі оқушы 5 түрлі кітапты неше тәсілмен бөлісе алады ?

    № 2,3 25 оқушының ішінен екі кезекшіні неше тәсілмен таңдап алуға болады ?


    Басбармақ жоғары/ төмен

    Спиральді оқыту

    Белсенді оқу

    1. Теру коэфициенті дегеніміз не ?

    2. Факториял дегеніміз не ?

    3. Ньютон биномы деп нені атайды ?

    4. Алмастыру дегеніміз не ?

    5. Терулер дегеніміз не ?



    Үлестірмелі қағаздар

    Слайд №3































    Слайд №4











    Үлестірмелі қағаздар







    Слайд №5























    Сергіту сәті

    5 минут





    Слайд № 6


    Қосымша тапсырмалар

    Матеаматикалық сауаттылық

    14 минут




    Сыныпта 35 оқушының 15 - і қыз бала. Осы оқушылардан 1) бір қыз бала мен бір ұлды; 2) екі ұлды; 3) екі қыз баланы неше тәсілмен таңдап алуға болады ?

    ҚБ: Дескриптор

    • Орналаструларды табады.

    • Терулерді ажыратады.

    Жауабы: 1) 300 2) 190 3) 105


    Shape1



    Петр өзінің ескі үйіннің шатырын жөндеп жатыр.Ол көлігінің жүк бөлігінде суы бар бөтелке, бірнеше шегелер мен ағаш кесінділерін қалдырып кетті. Көлік күннің астында 3 сағат тұрған соң, оның ішіндегі температура 400 С – ге жетті.


    Көлік ішіндегі заттар қандай күйге ұшырайды?


    Әрбір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра сызасыз.


    Көліктегі заттар мен келесі жағдайлар болды ма?

    Иә немесе Жоқ

    Барлық заттардың температурасы бірдей болды

    Иә / Жоқ

    Біраз уақыттан кейін су қайнай бастады

    Иә / Жоқ

    Біраз уақыттан кейін заттар ыстықтан қыза бастады

    Иә / Жоқ


    Жауабы: Жоқ, иә, жоқ

    ҚБ: Дескриптор

    • Бірінші сұраққа жауап береді.

    • Екінші сұраққа жауап береді.

    • Үшінші сұраққа жауап береді.



    Слайд № 7

























    Слайд № 8

    Пиза тапсырмалар жинағы

    Infourok.ru

    сайтынан

    Сабақтың соңы

    5 минут


    1.Сабақты қорытындылау.

    2.Үйге тапсырма № 2,25 есеп

    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 9 сынып
    19.10.2021
    1697
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сатыбалдиев Азамат Смаилович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации