Материалдар / Сабақ жоспары "Квадрат түбірге есеп шығару"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Квадрат түбірге есеп шығару"

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра 8 сынып "Квадрат түбірге есеп шығару" тақырыбына сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
807
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра 8 сынып

Арифметикалық квадрат түбір. Есеп шығару

Мақсаты

Арифметикалық квадрат түбір тақырыбының құрылымын игеріп, есептермен жұмыс жасаудың негізгі режимдерін қолданады

Жалпы мақсат

Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту

Күтілетін нәтиже

Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді , өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі


Топқа бөлу. 1,2,3 3-топқа бөлінеді.


1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді.

Білу

Миға шабуыл


Кім жылдам

сұрақтар беріледі,


сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Миға шабуыл әдісін пайдалану

1 Квадрат түбір дегеніміз не?

2.Арифметикалық квадрат түбір деген не?

3.Саннан квадрат түбір алу үшін бұл сан қандай болу керек?

4.    Теріс санның квадрат түбірі бар ма?

5.    Оң санның неше квадрат түбірі бар?

Оқушылар еске түсіреді, талдайды,кезектесіп жауап береді.


Оқулықпен жұмыс

І топ №37(1,3,5), 38(1,7,8)

І топ №37 (2,4,6),38(2,3,4)

ІІІ топ №37 (7,9,10),38(5,6,7)

Топ ішінде талқылап орындайды. Бірін-бірі бағалайды

Деңгейлік тапсырма

 Есептеңдер:

     1. 

     1. 

     1.


Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.

Топтық тапсырма

Тапсырмалар бойынша әр топ есептер шығарадыау

 1. Есептеңдер: 1 топ

     1. 

     3. 


 2 топ Өрнектің мәнін табыңдар:

     1.

3.   өрнегін жай саендар түбірлерінің көбейтіндісі түрінде жазыңдар.

3 топ.   тепе-теңдігін дәлелде.


Бағалау


Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек

Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды

Рефлексия

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.

Үйге тапсырма

§ 2 №48






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!