Сабақ жоспары "Квадрат түбірге есеп шығару"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Квадрат түбірге есеп шығару"

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра 8 сынып "Квадрат түбірге есеп шығару" тақырыбына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алгебра 8 сынып

Арифметикалық квадрат түбір. Есеп шығару

Мақсаты

Арифметикалық квадрат түбір тақырыбының құрылымын игеріп, есептермен жұмыс жасаудың негізгі режимдерін қолданады

Жалпы мақсат

Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту

Күтілетін нәтиже

Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді , өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі


Топқа бөлу. 1,2,3 3-топқа бөлінеді.


1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді.

Білу

Миға шабуыл


Кім жылдам

сұрақтар беріледі,


сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Миға шабуыл әдісін пайдалану

1 Квадрат түбір дегеніміз не?

2.Арифметикалық квадрат түбір деген не?

3.Саннан квадрат түбір алу үшін бұл сан қандай болу керек?

4.    Теріс санның квадрат түбірі бар ма?

5.    Оң санның неше квадрат түбірі бар?

Оқушылар еске түсіреді, талдайды,кезектесіп жауап береді.


Оқулықпен жұмыс

І топ №37(1,3,5), 38(1,7,8)

І топ №37 (2,4,6),38(2,3,4)

ІІІ топ №37 (7,9,10),38(5,6,7)

Топ ішінде талқылап орындайды. Бірін-бірі бағалайды

Деңгейлік тапсырма

 Есептеңдер:

     1. 

     1. 

     1.


Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.

Топтық тапсырма

Тапсырмалар бойынша әр топ есептер шығарадыау

 1. Есептеңдер: 1 топ

     1. 

     3. 


 2 топ Өрнектің мәнін табыңдар:

     1.

3.   өрнегін жай саендар түбірлерінің көбейтіндісі түрінде жазыңдар.

3 топ.   тепе-теңдігін дәлелде.


Бағалау


Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек

Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды

Рефлексия

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.

Үйге тапсырма

§ 2 №48






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
928
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі