Сабақ: №39 | Мектеп:«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ |
Күні: 05.12.2018 | Мұғалімнің есімі: Садуова Динара Абдыразаковна |
Сынып: 8«Г» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы | Квадрат үшмүше |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) | 8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу алгоритмін біледі; |
| Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: |
| квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі және есептер шығаруда қолданады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, бөлшекті қысқарта алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Квадрат үшмүшелерді қысқартып, есептер шығара алады |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
| «Квадрат үшмүше», «дискриминант», «Виет теоремасы», «келтірілген теңдеу», «толымсыз теңдеу» |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер «квадрат үшмүше дегеніміз не», «квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеуді қалай түсенесіз?», Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
Бағалау критериийі | Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді |
Дескриптор | Квадрат үшмүшенің нәтижесін есептейдіКвадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді;Квадрат үшмүшені қысқартады |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» Жалпы ұлттық идеясы арқылы - «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығында - жеңіл тапсырмадан күрделі тапсырмаға өтуде жұмыстың ең маңызды шарттарын қамтуды білетін, білімін толықтырып, жақсартып тұрақты өсуіп отыратын шығармашылықпен жұмыс атқаратын тұлғаны қалыптастыру |
Алдыңғы оқу | 8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы | Сәлемдесіп, оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуал арқылы сабаққа назарын аудару «Миға шабуыл» әдісі ақылы сұрақ жауап1. Квадраттық теңдеу дегеніміз не?2. Квадраттық теңдеудің қандай түрлері бар?3. Квадраттық теңдеуді қалай шешеміз?
Кері байланыс: (проблемалық сұрақ)Артығын тап:
Жарайсыңдар! |
Сұрақ-жауап
Слайд
|
Ортасы | Сабақтың тақырыбын хабарлап, мақсатымен таныстыру
1 тапсырма
Кері байланыс: Оқушылар өз-өздерін бағалайды
2-тапсырмаЕреже бойынша оқушылар квадраттық теңдеу құрады және түбірін табадыКері байланыс: Тапсырманы орындап болғаннан кейін топтар өз жұмыстарын тақтамен тексереді. Қорытынды айтады.
3 тапсырма«Ойлан-жұптас-бөліс» (жұптық жұмыс).
Ереже бойынша көбейткіштерге жіктейдіКері байланыс: Тапсырманы орындап болғаннан кейін жұптар бір-бірінің жұмыстарын тексереді. Қорытынды айтады.4 тапсырмаТақтаға 2 оқушы шығып, есептерді шығарады, қалған оқушылар дәптерге жазадыКері байланыс: Оқушылар жауабын слайд арқылы тексереді. Қорытынды айтады.Қалыптастырушы бағалауға тапсырма
|
Слайд
Слайд
таратпа
|
Аяқталуы | Сабақты бекіту. Оқушылар квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу алгоритмін айтадыҚорытындылау«Қосу, алу, қызықты»Мен үшін құнды болған мәлімет --------------Сәтсіз болған нәрсе ------------------------------ Мен үшін қызық болды -----------------------Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы өздерінің реттік номеріне стикер жабыстырадыЖасыл – жақсыСары – ескертуҚызыл- қате пікірҮйге тапсырма. №9.20 |
Оқулық
|