Материалдар / Сабақ жоспары "Квадрат үшмүше" 8 сынып

Сабақ жоспары "Квадрат үшмүше" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары "Квадрат үшмүше" Оқу мақсаты 8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
3450
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: №39Мектеп:«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ
Күні: 05.12.2018Мұғалімнің есімі: Садуова Динара Абдыразаковна
Сынып: 8«Г»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Тақырыбы Квадрат үшмүше
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады:


  • Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу алгоритмін біледі;


  • Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:


  • квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі және есептер шығаруда қолданады.


  • Кейбір оқушылар орындай алады:


  • квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, бөлшекті қысқарта алады
  • Тілдік мақсатОқушылар:Квадрат үшмүшелерді қысқартып, есептер шығара алады


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


    «Квадрат үшмүше», «дискриминант», «Виет теоремасы», «келтірілген теңдеу», «толымсыз теңдеу»


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер «квадрат үшмүше дегеніміз не», «квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеуді қалай түсенесіз?», Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
    Бағалау критериийі
  • Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді
  • Дескриптор
  • Квадрат үшмүшенің нәтижесін есептейді
  • Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді;
  • Квадрат үшмүшені қысқартады
  • Құндылықтарға баулу«Мәңгілік Ел» Жалпы ұлттық идеясы арқылы - «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығында - жеңіл тапсырмадан күрделі тапсырмаға өтуде жұмыстың ең маңызды шарттарын қамтуды білетін, білімін толықтырып, жақсартып тұрақты өсуіп отыратын шығармашылықпен жұмыс атқаратын тұлғаны қалыптастыру
    Алдыңғы оқу8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар Ресурстар
    Басталуы Сәлемдесіп, оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуал арқылы сабаққа назарын аудару «Миға шабуыл» әдісі ақылы сұрақ жауап1. Квадраттық теңдеу дегеніміз не?2. Квадраттық теңдеудің қандай түрлері бар?3. Квадраттық теңдеуді қалай шешеміз?



    Кері байланыс: (проблемалық сұрақ)Артығын тап:

    Жарайсыңдар!










    Сұрақ-жауап





























    Слайд

    Ортасы Сабақтың тақырыбын хабарлап, мақсатымен таныстыру

    1 тапсырма

    Кері байланыс: Оқушылар өз-өздерін бағалайды

    2-тапсырмаЕреже бойынша оқушылар квадраттық теңдеу құрады және түбірін табадыКері байланыс: Тапсырманы орындап болғаннан кейін топтар өз жұмыстарын тақтамен тексереді. Қорытынды айтады.

    3 тапсырма«Ойлан-жұптас-бөліс» (жұптық жұмыс).

    Ереже бойынша көбейткіштерге жіктейдіКері байланыс: Тапсырманы орындап болғаннан кейін жұптар бір-бірінің жұмыстарын тексереді. Қорытынды айтады.4 тапсырмаТақтаға 2 оқушы шығып, есептерді шығарады, қалған оқушылар дәптерге жазадыКері байланыс: Оқушылар жауабын слайд арқылы тексереді. Қорытынды айтады.Қалыптастырушы бағалауға тапсырма











    Слайд











































































    Слайд







































    таратпа



    Аяқталуы Сабақты бекіту. Оқушылар квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу алгоритмін айтадыҚорытындылау«Қосу, алу, қызықты»Мен үшін құнды болған мәлімет --------------Сәтсіз болған нәрсе ------------------------------ Мен үшін қызық болды -----------------------Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы өздерінің реттік номеріне стикер жабыстырадыЖасыл – жақсыСары – ескертуҚызыл- қате пікірҮйге тапсырма. №9.20





    Оқулық











    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Оқушылар тақырыптың толық меңгергенін білу үшін тақырыпқа сәйкес стратегиялар таңдап алдым. Қабілеті жоғары оқушыға деңгейі бойынша жеке тапсырма берілді.Табыс крийтерийлері арқылы топтық, жұптық, жеке жұмыс ия, жоқ сұрақтары арқылы бекітемін.Топпен жұмыс жасаған кезде сынып ішінің қозғалуға ыңғайлы етіп орналастыру
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ