Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары "Кулон заңы" 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Күні: 15.06.2018ж |
Мектеп: «Қ.Игенбайұлы атындағы орта мектеп бақшасы» КММ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім: Оразканова Мәдина Фархатқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Электр зарядының сақталу заңы,қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуі, Кулон заңы,элементар электр заряды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы |
Электростатика негіздері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
8.4. 1.5 - Кулoн заңын есептер шығаруда қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Кулон заңын есептер шығаруда қолданады; Басым бөлігі: ережелер мен формулаларды байланыстыра отырып, түсіндіріп береді; Кейбір бөлігі: формуланы түрлендіріп, күрделі есептер шығарады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Кулoн заңын есептер шығару барысында қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Пәндік лексикалогия және терминология: Кулoн күші, электр заряды, диэлектрлік өтімділік, нүктелік заряд, тұйық жүйе, электрон, протон т.б. Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: -Кулон заңы қандай шамаларға тәуелді? Әрбір шамаға сипаттама бер. -Кулон заңының формуласы қалай өрнектеледі? -Негізгі формуладан электр зарядының формуласын қорытып шығарыңдар? -Ара қашықтықтың формуласын қорытып шығарыңдар? -Формуладағы к пропорционалдық коэффициент неге тең? -к пропорционалдық коэффициенттің өлшем бірлігін қалай қорытып шығаруға болады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы: шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау өзін және өзгені бағалау дағдысын дамыту арқылы жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Орыс тілі, ағылшын тілі Математика: есептеулер жүргізеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдынғы білім |
Электр зарядының сақталу заңы, қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Сәлемдесу 2.Психологиялық ахуал туғызу. Бүгінгі сабаққа дайындықтарың, көңіл күйлерің қалай? - Екі шапалақ Тамаша! 3. Топқа бөлу. Әртүрлі стикерлер арқылы бөлінеді. Әр топ стикердегі сөздерге түсінік береді. Ітоп: Күш ІІтоп: Заряд ІІІтоп: Арақашықтық Түрткі сұрақ: Үш берілген сөздерді қалай байланыстырамыз? Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады. Білім дағдысы: Білу,түсіну Үй тапсырмасы: Топтық жұмыс «Сұрақты қағып ал» әдісі 1.Зарядтың сақталу заңын кім ашты? 2.Электр зарядының сақталу заңының өрнегі? 3.Нүктелік заряд дегеніміз? 4.Кулон заңы формуласы? 5.Кулон зарядтардың өзара әрекеттесу заңын ненің көмегімен ашты? 6. Электрон шамасының белгіленуі? 7. Электрон зарядын ашқан ғалым? Бағалау: «Мадақтау» әдісі |
Кеспедегі сөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут |
Жұптық жұмыс: «жұптас, ойлас, бөліс » 1есеп. Екі нүктелік зарядталған денелердің біреуінің зарядын 3есе арттырғанда,олардың арасындағы өзара әрекеттесу күші қанша есе өзгереді? 3есе кеміткенде ше? 2есеп. Аспандағы екі бұлттың электр зарядттары сәйкесінше 20 Кл және 30 Кл. Бұлттардың орташа арақашықтығы 30км болса,онда олар бір-бірімен қандай күшпен әрекеттеседі? 3есеп. Суретке ортақ тұжырымдама жасаңдар.
Жеке жұмыс :Тест жұмысы Бір немесе бірнеше жауабы бар тапсырмалар 1.Вакуумде бір - бірімен 20 см қашықтықта тұрған q1 = 2·10-7Кл және q2 = 1,5·10-6 Кл екі нүктелік зарядтардың арасындағы өзара әрекеттесу күшін табыңдар? а) 675 ·10-7Н в) 6,75 ·10-2 Н с) 0,067 Н д ) 675 Н 2.Бір- бірінен 1 м қашықтықта тұрған бірдей екі нүктелік заряд вакуумде өзара 1 Н күшпен әрекеттеседі.Зарядтарды анықтаңдар. а) 2,6 ·10-5 Кл в) 26·10-6 Кл с) 0,26 ·10-5 Кл д ) 260·10-8 Кл 3. Вакуумде орналасқан 10 пКл –ға тең екі заряд 1 нН күшпен бір -бірімен өзара әрекеттеседі.Бұл зарядтар бір- бірімен қандай арақашықтықта орналасқан? а) 0,3·10-3 м в) 30м с) 30·10-3 м д )30 мм 4. 2·10-8 см қашықтықта орналасқан екі электрон бірін- бірі қандай күшпен тебеді? а) ≈ 0,6·10-9 Н в) ≈ 60·10-9 Н с) ≈ 6·10-6 Н д ) ≈ 6·10-9 Н 5.Зарядтары -2·10-8 Кл болатын бірдей екі металл шарды жанастырып, содан кейін бір бірінен 10 см қашықтыққа алыстатсақ, өзара әрекеттесу күші неге тең болады? а) 81·10-5 Н в) 8,1·10-4 Н с) 0,81·10-4 Н д )810·10-5 Н Жұптар өзара дайын жауап үлгісі бойынша бірін -бірі бағалайды. Дұрыс жауабы: 1 -В,С 2- А,В 3- C,Д 4-Д 5- А,В «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
|
Интертақта, слайд Оқулық Таратпа қағаздар Слайд Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма: 14-5 жаттығуды орындау §19 тақырыпты қайталау «Бір минуттық әңгіме» әдісі Оқущылар қарама қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді. Бүгін не білдім? Рефлексия. «Алма ағашы » әдісі Сабақ барысында топқа түрлі түсті алма берілген болатын. Сабақ соңында алма ағашына ілу керек. Жасыл түс – мен бүгін бәрін жақсы орындадым, сондықтан көңіл күйім көтеріңкі Қызыл түс – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ |
Алма ағашы суреті Стикер |
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру үшін қолданатын әдіс тәсілдерді жазыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. |
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,қол жетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен ? |
|
|||
|
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |