Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы» (тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру)
Мазмұндық бағдарлама: Ауызша сөйлеуде сөздерді граммвтикалық тұрғыдан дұрыс айтуға (жекеше, көпше, септеп, тәуелдеп, жіктеп) және байланыстырып сөйлеуге үйрету, мамандықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Мамандықтар туралы жұмбақ жасыру, әр мамандықты сурет арқылы таныстыру
Әдіс-тәсілдер: Жылулық шеңбері, көрсету, әңгімелеу, сұрақ – жауап, түсіндіру. Қажетті көрнекі құралдар: Мамандық иелерінің суреттер, Буратино қуыршағы, автобус билеттері.
Үштілділік компонент: мамандық – профессия - profession, шекара – граница - border , қой – баран - ram
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келген қуаныш нұр іздеген, Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз, Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Мұзафар Әлімбаевтың «Жұмыстың бәрі жақсы» өлеңімен танысамыз. |
Шаттық шеңберін құрып, өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды. Өлеңді тыңдайды |
|
Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі |
Өлең оқу Құрылысшы: Қолда темір қалағым, Содан сарай қаладым Алматыдан аумайтын Әсем қала саламын. Шахтер: Орны бөлек елдегі, Шахтердің көп еңбегі Тау-тау болып үйілген, Оның қазған кендері. Ұстаз: Оқу – білім ордасы, Ұстаз оның арнасы Ұстаздық деген ұлы іс Адамдардың айнасы. Ғарышкер: Тұңғышты – ғарышты, Тұнып тұрған алысты Орындалып арманы Ғарышкерлер шарлады. Сұрақ – жауап (сурет арқылы):
- Балалар, біздің балабақшада кімдер жұмыс жасайды? -Дұрыс айтасыңдар.Бізге тақпақ, ән мен биді үйрететін кім? - Ал ауырып қалсақ кімге барамыз? - Күнде дәмді тамақ пісіретін кім? -Сонымен қатар балабақшада тігінші мен ұста бар. Біздің мерекелік киімдерімізді тігетін- тігіншілер.Ал сынған орындықтарымызды, шкафтарымызды жөндейтін-ұсталар бар. -Ал сендердің ата-аналарың қандай жұмыс істейді? Ата-аналарының және басқа да мамандықтар туралы сурет арқылы әңгіме құрату. Сергіту сәті:
денемізді бір сергітіп алайық. Кәне, кәне тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық, Алақанды ұрайық, Отырып бір тұрайық. Оң жаққа бұрылып, Сол жаққа бұрылып, Бір шапалақ ұрайық Слайд көреміз
олардың қызметі туралы слайд көреміз. Мамандықтар туралы айтып береміз. Дидактикалық ойын: «Кім болам?»
иелеріне қатысты ойын ойнаймыз. Мына тақтада ілінген суреттердің ішінен өзіңіз қалаған мамандық иелерінің суретін алып сол мамандық туралы әңгімелейсіздер. «Көңілді доп» ойыны
барлығымыз шеңбер бойына тұрайық. Мына допты допты лақтырамын, және мамандықты атаймын. Допты кім алса, оның не істейтінін айтасыздар. |
Тәрбиешіні зейін қойып тыңдайды.
биші, әнші, суретші т.б
Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды Өздерінің ата - аналарының қайда жұмыс жасайтыны туралы әңгімелеп, айтады Сергіту сәтін қимыл – қозғалыспен орындайды Слайдты көріп, сөйлем, әңгіме құрастырады. Ойынды қызығушылықпен ойнайды Өз қалаулары бойынша суретті алып, сол бойынша әңгімелейді
Допты ұстап алған бала аталған мамандық иесінің не істейтінін айтады |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі |
Қорытындылау:
таныстық?
жасайды?
жасасақ та ол үшін көп еңбектенуіміз керек және өз елімізге пайдамызды тигізуіміз керек.Осыны естен шығармаңыздар, балалар! Сонда ғана жақсы маман иесі боламыз!
Балаларды мадақтап, ұйымдастырылған оқу қызметін аяқтау. |
Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды Өздері армандап жүрген мамандықтары туралы айтады |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: мамандық түрлері туралы біледі.
Қандай түсініктерді игерді: мамандықтарға қажетті құрал – жабдықтарды, ол мамандықтардың не үшін қажеттілігін игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: тақырыпқа байланысты сөйлем құрастыруды меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Мамандықтың бәрі жақсы " мектепалды даярлық
Сабақ жоспары "Мамандықтың бәрі жақсы " мектепалды даярлық
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы» (тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру)
Мазмұндық бағдарлама: Ауызша сөйлеуде сөздерді граммвтикалық тұрғыдан дұрыс айтуға (жекеше, көпше, септеп, тәуелдеп, жіктеп) және байланыстырып сөйлеуге үйрету, мамандықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Мамандықтар туралы жұмбақ жасыру, әр мамандықты сурет арқылы таныстыру
Әдіс-тәсілдер: Жылулық шеңбері, көрсету, әңгімелеу, сұрақ – жауап, түсіндіру. Қажетті көрнекі құралдар: Мамандық иелерінің суреттер, Буратино қуыршағы, автобус билеттері.
Үштілділік компонент: мамандық – профессия - profession, шекара – граница - border , қой – баран - ram
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келген қуаныш нұр іздеген, Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз, Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Мұзафар Әлімбаевтың «Жұмыстың бәрі жақсы» өлеңімен танысамыз. |
Шаттық шеңберін құрып, өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды. Өлеңді тыңдайды |
|
Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі |
Өлең оқу Құрылысшы: Қолда темір қалағым, Содан сарай қаладым Алматыдан аумайтын Әсем қала саламын. Шахтер: Орны бөлек елдегі, Шахтердің көп еңбегі Тау-тау болып үйілген, Оның қазған кендері. Ұстаз: Оқу – білім ордасы, Ұстаз оның арнасы Ұстаздық деген ұлы іс Адамдардың айнасы. Ғарышкер: Тұңғышты – ғарышты, Тұнып тұрған алысты Орындалып арманы Ғарышкерлер шарлады. Сұрақ – жауап (сурет арқылы):
- Балалар, біздің балабақшада кімдер жұмыс жасайды? -Дұрыс айтасыңдар.Бізге тақпақ, ән мен биді үйрететін кім? - Ал ауырып қалсақ кімге барамыз? - Күнде дәмді тамақ пісіретін кім? -Сонымен қатар балабақшада тігінші мен ұста бар. Біздің мерекелік киімдерімізді тігетін- тігіншілер.Ал сынған орындықтарымызды, шкафтарымызды жөндейтін-ұсталар бар. -Ал сендердің ата-аналарың қандай жұмыс істейді? Ата-аналарының және басқа да мамандықтар туралы сурет арқылы әңгіме құрату. Сергіту сәті:
денемізді бір сергітіп алайық. Кәне, кәне тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық, Алақанды ұрайық, Отырып бір тұрайық. Оң жаққа бұрылып, Сол жаққа бұрылып, Бір шапалақ ұрайық Слайд көреміз
олардың қызметі туралы слайд көреміз. Мамандықтар туралы айтып береміз. Дидактикалық ойын: «Кім болам?»
иелеріне қатысты ойын ойнаймыз. Мына тақтада ілінген суреттердің ішінен өзіңіз қалаған мамандық иелерінің суретін алып сол мамандық туралы әңгімелейсіздер. «Көңілді доп» ойыны
барлығымыз шеңбер бойына тұрайық. Мына допты допты лақтырамын, және мамандықты атаймын. Допты кім алса, оның не істейтінін айтасыздар. |
Тәрбиешіні зейін қойып тыңдайды.
биші, әнші, суретші т.б
Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды Өздерінің ата - аналарының қайда жұмыс жасайтыны туралы әңгімелеп, айтады Сергіту сәтін қимыл – қозғалыспен орындайды Слайдты көріп, сөйлем, әңгіме құрастырады. Ойынды қызығушылықпен ойнайды Өз қалаулары бойынша суретті алып, сол бойынша әңгімелейді
Допты ұстап алған бала аталған мамандық иесінің не істейтінін айтады |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі |
Қорытындылау:
таныстық?
жасайды?
жасасақ та ол үшін көп еңбектенуіміз керек және өз елімізге пайдамызды тигізуіміз керек.Осыны естен шығармаңыздар, балалар! Сонда ғана жақсы маман иесі боламыз!
Балаларды мадақтап, ұйымдастырылған оқу қызметін аяқтау. |
Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды Өздері армандап жүрген мамандықтары туралы айтады |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: мамандық түрлері туралы біледі.
Қандай түсініктерді игерді: мамандықтарға қажетті құрал – жабдықтарды, ол мамандықтардың не үшін қажеттілігін игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: тақырыпқа байланысты сөйлем құрастыруды меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













