Ұйымдастыру
5мин
Өзін- өзі
тексеру
(5 мин)
|
Ынталандыру.Өткен сабақта біздің
кейіпкерлер саяхатқа ұшақпен аттанды. Ал сендер немен
саяхаттадыңдар? Сырымның жанұясы саяхатқа машинамен барады. Олар
өздерімен аймақтың планын және өлшеу құралдарын алды.
Өзектендіру.«Ыстық орындық»
әдісі.Оқушылар сұрақтар құрастырып, орындыққа отырған оқушыға сұрақ
қояды.
Қысқаша
жазбаларға қара.
Бұлар қандай
есеп түрінің қысқаша жазбасы?Қандай есептердің түрлерін
білесің?Бірінші қысқаша жазбада не белгісіз?Оны қандай амалды
пайдаланып табады?Екінші қысқаша жазбада не белгісіз?
Оны қандай амалды пайдаланып табады?Қаншаға
артық(кем)екенін қалай табуға болады?
|
Дискриптор:
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді.Қысқаша жазбаларға қарап сұрақтарға жауап
береді.
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
|
«Ыстық орындық»
әдісі.
|
Жаңа
білім
(30 мин)
|
Мақсат қою
(мәселелік жағдаят).Бүгін біз осыған дейін алған білімімізді
пысықтаймыз.
Өзіндік
жұмыс.Оқулықтағы №1тапсырманы өз бетімен
орындайды.
Олар планға
мәшинемен жүретін жолдарды кесінділермен белгіледі. Көк
кесінділердің, қызыл кесінділердің ұзындықтарының қосындысын
тап.Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыр.
Қиындықтарды
түзету.
Мұғалім
тапсырмалардың орындалуының дұрыстығын тексереді.
– Кімде
қиындықтар туындады?Сендер қай жерде қателік
жібердіңдер?
– Жіберілген
қателіктің себебі неде? Өз жұмыстарында қателік болмағандар,
өздеріңнің іс-әрекеттеріңнің мақсатын тұжырымдаңдар.
(Қосымша
тапсырмалар орындау).Қателік байқағандардың жұмысындағы ары қарайғы
мақсаты қандай?
(Қателіктерді
түзету).Қателіктерді түзету алгоритмін қолданамыз.
Қателікті түзету үшін оқулықтағы
№2 тапсырманы орындайды.Есептерді оқып, оларды салыстыр. Есептерге қысқаша жазылуын
таңда. Олардың біреуін жазып, шығар.
|
Дискриптор:
Тапсырманы өз
бетімен орындайды.
Көк
кесінділердің, қызыл кесінділердің ұзындықтарының қосындысын
табады.
1см+4см+5см=10см
2см+8см+10см=20см
Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастырады және оларды
шығарады.
Қатемен жұмыс
жасайды.
|
“Жетістік
баспалдағымен” өзін-өзі бағалау
Оқушылардың жұмысы смайл беру арқылы
бағаланады.
|
Оқулық,
дәптер.
Оқулық,
дәптер.
|
Бекіту (5 мин)
|
Осыған дейін өтілген материалмен
жұмыс.
«Жұптас, ойлан,
бөліс» әдісі. Оқулықтағы №3тапсырманы
жұппен орындауды ұсынуға болады.Бос
орынға амалдар таңбасын жазады.
Оқулықтағы
№4 зерттеушілік тапсырманы орындауды ұсынуға болады.
Автокөлік бір
сағат жолға 10 л жанармай жұмсады. Жанармай осындай мөлшерде
жұмсалатын болса, екі (үш, төрт) сағатқа неше литр
қажет?
Оқушыларға бір
сағат жолға 10 л жанармай жұмсайтыны белгілі, осыдан екі сағатқа
қанша жанармай жұмсайтынын анықтайды:
екі сағатқа
–10л+10л=20 л
үш сағатқа –
10л+10л+10л=30 л
төрт сағатқа – 10л+10л+10л+10л=40
л
|
Қажетті
таңбаларды анықтайды.
Бір сағат жолға жұмсалатын жанармай мөлшерін
негізге алып үшң төрт сағатқа жұмсалатын жанар мөлшерін
анықтайды.
|
«Фигуралар» әдісімен жұптағы оқушылардың жұмысы бағаланады.
|
Оқулық,
дәптер.
«Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі.
|
Рефлексия
|
«Табыс сатысы» әдісі:
1 - баспалдағы. Мен ... БІЛЕМІН,
2 - баспалдағы. Мен ... ТҮСІНЕМІН,
3 - баспалдағы. Мен ... ЖАСАЙ АЛАМЫН.
|
Оқушылар сабақта не білетінін, не түсінгенін,
нені жасай алатынын көрсету үшін стикерді табыс сатысына
жабыстырады.
|
|
«Табыс
сатысы».
|