|
Пән: қазақ тілі |
Күні:24.09.2018 |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтін |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Оқушыларға мәтіннің бөліктері туралы түсінік беру. Дұрыс құрылмаған мәтінді қайта құру арқылы сөйлемдердің байланысын көрсету. Мәтіннің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Дұрыс құрылмаған мәтінді қайта құру арқылы ондағы сөйлемдердің байланысын көрсетеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: мәтін туралы мағлұмат ала отырып, мәтінге жоспар құруды үйренеді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
мәтінге жоспар құрайды Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
жоспар арқылы мәтіннің негізгі мазмұны көрсет |
||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мәтіннің тақырыбы мен ондағы
негізгі ойды анықтау. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Құмырсқаның қыста қарны ашпайды. Өйткені, ол жазда таңертеңнен кешке дейін тапқан азығын илеуіне тасып алады. Сондықтан оны еңбекқор жәндік деп атайды. -Бұл тыңдағандарың
не? -Мәтіннің қандай түріне жатады?
Сөйлемдер Тақырып Мәтін
Азат жол Жазбаша, ауызша
|
1-топ: бақыт 2-топ: қуаныш 3-топ: шаттық Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут
|
Миға шабуыл - Мәтін екенін қайдан білдіңдер? (Сөйлемдер
бір - бірімен мағыналық жағынан байланысып
тұр.)
Мәтін бойынша жұмыс.1-жаттығу. Сөйлемдерді ретімен орналастыру -Мәтін не туралы? Мәтіннің қай түріне
жатады? Топпен жұмыс 1-топ 1,2 сөйлем 2-топ 3,4 сөйлем 3-топ 4,5 сөйлем
|
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
|
|||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
«Шығармашылық
тапсырма А) мәтінді оқу В) мәтін мазмұнын анықтайтын тірек сөздерді табу Д) пайымдау мәтініне айналдырып жазу С) жоспар құру.
|
Карточкада жазылған терминдер
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
|||||||||||||||||||
|
Үиге тапсырма |
4-жаттығу. Өлеңнін мазмұнын жазу |
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Мәтін 4 сынып
Сабақ жоспары Мәтін 4 сынып
|
Пән: қазақ тілі |
Күні:24.09.2018 |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтін |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Оқушыларға мәтіннің бөліктері туралы түсінік беру. Дұрыс құрылмаған мәтінді қайта құру арқылы сөйлемдердің байланысын көрсету. Мәтіннің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Дұрыс құрылмаған мәтінді қайта құру арқылы ондағы сөйлемдердің байланысын көрсетеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: мәтін туралы мағлұмат ала отырып, мәтінге жоспар құруды үйренеді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
мәтінге жоспар құрайды Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
жоспар арқылы мәтіннің негізгі мазмұны көрсет |
||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мәтіннің тақырыбы мен ондағы
негізгі ойды анықтау. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Құмырсқаның қыста қарны ашпайды. Өйткені, ол жазда таңертеңнен кешке дейін тапқан азығын илеуіне тасып алады. Сондықтан оны еңбекқор жәндік деп атайды. -Бұл тыңдағандарың
не? -Мәтіннің қандай түріне жатады?
Сөйлемдер Тақырып Мәтін
Азат жол Жазбаша, ауызша
|
1-топ: бақыт 2-топ: қуаныш 3-топ: шаттық Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут
|
Миға шабуыл - Мәтін екенін қайдан білдіңдер? (Сөйлемдер
бір - бірімен мағыналық жағынан байланысып
тұр.)
Мәтін бойынша жұмыс.1-жаттығу. Сөйлемдерді ретімен орналастыру -Мәтін не туралы? Мәтіннің қай түріне
жатады? Топпен жұмыс 1-топ 1,2 сөйлем 2-топ 3,4 сөйлем 3-топ 4,5 сөйлем
|
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
|
|||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
«Шығармашылық
тапсырма А) мәтінді оқу В) мәтін мазмұнын анықтайтын тірек сөздерді табу Д) пайымдау мәтініне айналдырып жазу С) жоспар құру.
|
Карточкада жазылған терминдер
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
|||||||||||||||||||
|
Үиге тапсырма |
4-жаттығу. Өлеңнін мазмұнын жазу |
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














