Материалдар / Сабақ жоспары: "Мәтін құрастыру" 1 сынып

Сабақ жоспары: "Мәтін құрастыру" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыпқа байланысты тірек сөздерді қолданып жай сөйлемдер, мәтін құрастыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Сабақ: Сауат ашу

Мектеп: «Октябрь мектеп-балабақша кешені» КММ

Күні:

Мұғалім: Жанкебаева М.К

Сынып: 1

Қатысқан:

Қатыспаған:

Оқу мақсаттары

1.3.4.1 Тақырыпқа байланысты тірек сөздерді қолданып жай сөйлемдер, мәтін құрастыру.

Бағалау критерийлері

Мәтін туралы және оқыған мәтіндердің аттарын біледі.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Сөз, сөйлем жаза алады,талдайды.

Сабақта диалог/жазылымға қажетті тіркестер :

Талқылауға арналған сұрақтар: Мақал деген не? Мақал-мәтел қандай әдебиет түріне жатады?


Алдыңғы оқу

Тақырыптарға байланысты мақал-мәтел біледі.

ЖОСПАР

Жоспарланған уақыттар


Ресурстар

Басы: 0-7 мин

Ұ. Ширату Сөзжұмбақ шешу

1.Үй жануары (мысық)

2.Қарт адам (ата)

3.Оқу құралы(қалам)

4.Балды жақсы көретін аң(аю)

5.Ешкінің төлі (лақ)

Сөзжұмбақтан шыққан мақал сөзін оқиды.

Неге біз осы тақырыпты шештік?

Сендер қандай тақырыпта мақал-мәтел білесіңдер?

Бүгін біз мақал-мәтелді ым-ишарамен көрсетеміз.

Топқа бөлу:Отан Еңбек Білім сөздерін таратып беру мақал айтып топқа бөлу.


Сөзжұмбақ ,сөз жазылған ақ бет

Ортасы

8-15 мин

Т:Тапсырма «Кім тапқыр?» ым-ишарамен көрсету.

1.Қолы қимылдағанның аузы қимылдар.

2-т Еңбек етсең ерінбей тояды қарның тіленбей.

3-т Таспен атқанды аспен ат.




Мақал жазылған ақ бет




Бағалау критерийлері

Мақалдарды алады.

Мақалдарды оқиды ым-ишарамен көрсетеді.

Дескрипторлар



-мақалдарды оқиды.

-топпен ақылдасады.

-ым-ишарамен көрсетеді.











3 мин

Сергіту сәті

Сұраққа мақалмен жауап беру.

1.Қар жанады ма? Қалауын таппсаң қар жанады.

2.Етікті қоншынан басып киеме? Қолыңнан келсе қоншыңнан бас.

3.Оттан не ыстық? Отан оттанда ыстық

4.Ең тәтті не? Ананың сүті тәтті

5.Шошқа үреме? Қорада ит жоқта шошқа үреді



Тапсырма «Жалғасын тап»

1-т Жылай жылай құдық қазсаң күле,күле су ішерсің.

2.Ағасы бардың жағасы бар інісі бардың тынысы бар.

3.Анаға қарап қыз өсер,әкеге қарап ұл өсер

Мақал жазылған ақ бет



Бағалау критерийлері



Дескрипторлар


Мақалдың үзіндісін алып оқиды ым-ишарамен толықтыру

-мақалды оқиды

-ақылдасады

-ым-ишарамен көрсету.


Соңы

26-35 мин


Ж: Тапсырма: «Ойла,айт»

Жұмбақ жасыру шешуіне мақал жұппен айту.

1.Бір ғажап бар тілі жоқ

Сөйлесем десең міні жоқ.(Кітап)

2.Мінсең желдей жүиткиді

Көңілің таудай еседі.(ат)

3.Үңгір түбінде жалбырап

Өсіп тұр жалғыз жапырақ(тіл) қай жұп тез табады сол айтады.


Ақ бетте тірек сөздер

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар


Жұмбақты тыңдап шешеді жауабына мақал айту.

-Жұмбақты тыңдайды

-Шешуін шешеді

-мақал айтады


Қосымша мәліметтер

Дифференциация - оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша күрделендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?




Пәнаралық байланыс:

Әдебиеттік оқу,қазақ тілі,дүниетану

АҚТ

Құндылықтар : бір-бірін тыңдау,сыйлау

Қабілетті оқушылар сөйлемдерді оқиды. Үндеу құрастыру.

Бағалау критерийлері бойынша оқушылар арасында жүріп, әр оқушының жұмыс қарқынын, айтқан ойларын бақылау. Тапсырма орындалып болған соң қалыптастырушы бағалауды қолдану


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай, қандай деңгейде өтті?

Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? (тапсырмалары сәйкес болды ма?)

Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіземін?






Сабақтың оқу мақсаты мен оқу міндеті анық.



Оқушылар берілген тірек сөздермен сөйлем,мәтін өлең құрастырды.



Сабақ қалыптасқан деңгейде өткізілді.



Берілген тапсырма оқу міндетіне сәйкес болды.Жоспарым жүзеге асты.





Уақыт ұтымды пайдаланылды.



Сюжетті суреттермен тірек сөздер алып мәтін құрастыру.

Қорытынды баға





Қандай екі әдіс өте сәтті болды (оқыту мен үйрену)?



1: Қызығушылығын ояту ребусты шешу,мақсатты ашу.



2:Тірек сөздермен өлең жолдарын толықтыру



Қандай екі әдіс-тәсіл толықтырылуы тиіс (оқыту мен үйрену)?



1: Сергіту,ширату жаттығу көлемін ұлғайту.



2: Тапсырмаларды әлі де қызықты етіп алу.



Келесі сабағымда ескеретіндей сынып және жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?






18 Желтоқсан 2017
2247
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі