Сабақ жоспары "Мектепке барар жол"1сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Мектепке барар жол"1сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш орыс тілді сыныптарына жаңа оқыту жүйесімен құрылған жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: қазақ тілі


Сабақтың тақырыбы:

Мектепке барар жол-оқылым

Күні:


Сынып: 1

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

О1.1.1 Таныс сөздерді буынға бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінеді

О2.1.1 Мәтіннің мағынасын түсіну үшін солдан оңға,жоғарыдан төмен оқылатынын біледі

О3.1.1 Сөз мағынасын оқи отырып талдайды

Үлкендердің көмегі арқылы ақпараттарды таңдайды

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылар мектепке күнде қалай келетіндері жайлы әңгімелей алады. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кітаптарға қызығушылықтарын білдіреді және тірек сөздерді қолданып,сурет бойыша айтады

Кейбір оқушылар орындай алады: Сыныпта оқыған қызықты кітаптарын талқылайды

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Жол көліктерінің атауларын атай алады.(автобус,машина,велосипед)


Тақырыпқа байланысты диалог құрастырады.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Мектеп,саябақ,жол,бағдаршам,жеңіл көлік,жаяу.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Абай болыңыз,ереже сақтаңыз,жол болсын!бағдаршамға қара,оңға бұрыл,солға бұрыл.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Көліктер не үшін керек?

Мектепке бару үшін қандай көлік түрін таңдар едің?

Алдыңғы оқу:


Жоспар

Жоспарланған

Уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Басы


3 мин.













4 мин.








5 мин

.

«Шаттық шеңбері».

«Шаттық шеңберіне» тұрып, бір- біріне тілек білдіртеді.


Сандықшадағы түстердің көмегімен топтарға бөлінеді

Түстер бойынша топтарға ат қояды


Топпен жұмыстың бұрыннан қалыптасқан ережесін еске түсіртеді.

«Немен келдің?»

Әр топтан бір оқушыдан шығып,мектепке немен,қалай жеткендерін пантомимо арқылы көрсетіп,түсіндірулері керек. ҚБ «Бас бармақ»

«Миға шабуыл»

Экранға назар аудартылады. Мектепке бару туралы түрлі кітаптар,суреттер,қысқа фильм көрсетіледі және

сұрақтар қойылады.

- Машинамен,автобуспен,велосипедпен саяхатқа шықтың ба?

Саған қай көлік ұнайды?

Саяхаттың қандай түрлері бар?


Оқушылар сыныпқа кірісімен

«Шаттық шеңберіне» тұрады.

Бір – біріне тілек айтады.





Оқушылар сары,жасыл,қызыл түстердің көмегімен топ құрады




Топта жұмыс істеу ережесін айтады



Қалғандыры оның іс-әрекетін дұрыс тауып,сәйкес суреттерді көрсетеді.








Бейнебаян көреді


сабақтың тақырыбын болжайды


Кітаптағы идеяны түсіну үшін оқушылар жұптасып,кітаптарды қарастырады

Жанға жайлы музыка





Сандықша, түстер жазылған кеспе қағаздар



стикер






«Дастархан» youtub


Ортасы

ТҮСІНУ

5 мин









2 мин









Қолдану

7 мин




Сергіту сәті

2 мин






Синтез

5мин




Бір топпен мектепке бару туралы бір мәтін таңдап алып,бағытталған оқу әдісін жүргізіледі

-Бұл кітап не туралы?

-Саған қай сурет ұнады?

Мына сөздер сендерге таныс па?Маған көрсетіңдер...Бұл нені білдіреді?

-Кітапты ұнатасың ба? неліктен?

ҚБ сөзбен мадақтау





Сергіту сәті

Үш көзі бар қырағы,

Кезек ашып, жұмады.

өтеріңде көшеден

бұйрық беріп тұрады

Бағдаршам.





(МК) «Рөлдік ойын»



КБ«Екі жұлдыз бір тілек»


Оқушылар көреді, суреттерді жапсырады.
















сөздер мен сөз тіркестерін қолданып арнайы параққа жазады

Дене қимылдарын жасайды


Shape2 Shape1

сары

Shape3

















.

Сурет кескіндері, желім







Ас мәзірінің үлгісі







Түрлі- түсті қағаз, А4, желім, бояу, қажетті сөздер кесінділері



«Қызыл өрік»



Қажетті сөздер карточкасы




Соңы

7 мин

Рефлексия


ҚБ «Күлегештер»

Шынайы өмірде оқушының кіммен мектепке келетінін сұрақ – жауап арқылы айтқызу. Оқушыларға бір – біріне сұрақ қойғызып, дұрыс жауап берулеріне көмек жасау.

Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру мақсатында

Сиқырлы сандық. Сөзжұмбақты шешу





Қосымша ақпарат

Саралау

Барлық оқушылар орындай алады:

Үлгі бойынша тамақ түрлерін атайды, сипаттайды. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тақырып бойынша өз ойын қимыл әрекет арқылы білдіреді, сұрақтарға жауап береді. Тамақ туралы жазу үшін үлгідегі сөздер мен сөз тіркестерді пайдаланады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Әсем безендірілген ас мәзірінің мұқабасын, тамақты сипаттайтын сөйлемдерден тұратын қызықты ас мәзірін дайындайды, сұқбатқа түсе алады

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

ҚБ1- «Бас бармақ»

ҚБ2 – сөзбен мадақтау

ҚБ3 - «Екі жұлдыз бір тілек»

ҚБ4- «Күлегеш»

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Тыңдаған мәтінді түсінеді, түсінгенін пікір, сұрақтар немесе қимыл арқылы білдіреді.

Мәтінді түсінеді

Мәтіннен түсінгені бойынша пікір айтады

Сұрақтарға жауап береді

Үлкендердің көмегі арқылы ақпараттарды таңдайды.

Ақпаратты таңдайды

Таңдаған ақпараты өз жұмыстарына қолданады

Жай сөйлемдер жазады, жазуда бас әріптер мен нүктені қолданады.

Қарапайым тілмен жазады

Жазуда бас әріптер мен нүктені қолданады

Жазған ақпаратты басқа топ алдында қорғайды


Пəнаралық

байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)


бейнелеу өнері










Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.

2.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
2284
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі