Сабақ
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар:
Отбасы мүшелерін атай алады, өзінің қандай да бір
жерге (дүкенге, саябаққа, мектепке, үйге, тауға) кіммен баратынын
айта
алады.
|
Сабақтың
басы
(2-5 минут)
Сабақтың
ортасы
(6-40 минут)
Сабақтың соңы
41-45 минут
|
-Сәлеметсіздер ме,
балалар?!
- Қазыр жылдың қай
мезгілі?
-Ауа райы
қандай?
Оқушылардың назарын оқулықтағы
1-тапсырмада берілген суретке аударамын. Сурет бойынша балалардың
мектепке кіммен баратынын түсіндіремін.
Оқушылар ата, әже, ана
деген сөздерді қайталайды,
балалардың қайда баратынын айта алуға
жаттығады.
2-тапсырма
арқылы қайда?
сұрағы қайталанады. «Сен қайда
барасың?» деген сұраққа оқушьшар кесте бойынша жауап
береді (Мен мектепке (тауга, дүкенге, саябаққа)
барамын). Суретгер бойынша оқушылардың
есіне мектеп, тау, саябақ,
дүкен сөздерін түсіреді. Сондай-ақ
екінші кесте бойынша мұғалім
кіммен?
деген сұрақты түсіндіремін.
Бұл сұракка да кесте бойынша жауап беру үлгілерін көрсетеді.
Мысалы: Мен анаммен (әкеммен, атаммен, әжеммен)
барамын. Осы тапсырма арқылы оқушылар
кайда баратынын және кіммен баратынын айта алуға
жаттығады.
3-тапсырмада оқушылар жұппен
жұмыс істейді. Бірінші оқушы сұрақ қояды, екінші оқушы жауап
береді. Екінші бала сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап береді.
Мысалы:
-
Сен қайда
барасың?
-
Мен мектепке
барамын.
-
Сен кіммен
барасың?
-
Мен анаммен
барамын.
«Есте сақта!» айдары бойынша
мұғалім барамын
етістігінің болымсыз
түрін (бармаймын)
түсіндіредімін. Оны еркін
қолдануға жаттықтырады.
4-тапсырмада
оқушылар барамын,
бармаймын етістігінің қолданысын
берілген сөйлемдерді толықтырып айту арқьшы қайталайды. Сөйлемнің
қасына қойылған белгі бойынша оқушылар
барамын,
бармаймын сөздерін қолданады. Осы
тапсырмада берілген «Сен қайда барасың? Сен кіимен бара-
сың?» деген сұрақтарға жауап беру
арқылы бару етістігін I жақта қолдануды
бекіте түседі.
Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы
оқушылар окулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте
түседі.
|
Оқулық
68-69
беттер.
Аудиодиск:
5.3.1.
№2 жұмыс
дәптері.
Қосымша
тапсырма:
5.3.
|