Материалдар / Сабақ жоспары "Менің аулам" 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Менің аулам" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары жаңартылған білім мазмұнына көшкен, 2 орыс сыныптарына беретін қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне қажет. Қажет болған жағдайда көшіріп аларсыздар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2018
2276
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Менің аулам

Мектебі: «Ж.Ақылбаев атындағы эксперименталдық мектеп-гимназия» КММ

Күні,айы: 04.11.2017 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Бегельдиева Т.О.

2-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну

2.1.3.1 тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация /суреттер/ сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі: иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдайды және қарапайым сұрақтарға жауап береді.

Кейбір оқушылар: тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді, сұрақтар қояды және сипаттайды

Күтілетін нәтиже

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, өз ауласы жайлы айтады.

Жаңа сөздер:

Аула, әткеншек, құм, сырғанақ, орындық. Қайда?

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, суреттер, үлестірме парақшалар, смайликтер, маркерлер.

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сұрақ-жауап, ассоциаграмма, синквейн, «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы, сергіту сәті.

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік



Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызамын.

Бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталатамын. Кемшіліктерді анықтаймын, түзетемін, бағалаймын.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушылықты ояту

Бүгінгі өтетін тақырыпты анықтаулары бойынша сөзжұмбақ шештіремін.


Сұрақтарға жауап береді, сөзжұмбақты шешеді, бүгінгі өтетін тақырыпты анықтайды.

ІІ. Мағынаны тану

1.Сөздікпен жұмыс.

Аула-двор

Қайда?-где?куда?

әткеншек-качели

Құм-песок

Сырғанақ-горка

Орындық-стул

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

«Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға

машықтандырамын, бірнеше рет қайталатамын.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады,

қайталайды.

2. Оқушылармен бірлесе отырып, плакатта жазылған «Аула» сөзіне тірек сөздер арқылы ассоциаграмма құрғызамын.


3.Мәтінмен жұмыс.Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатамын, сөздердің мағынасын түсіндіремін.

Ассоциаграмма құрады.






Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды, жаңа сөздерді қайталайды.


4. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. Айтылым. Оқулықтағы 1,4-тапсырмаларды орындатамын.


Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатамын.


Мәнерлеп оқу. «Кел жаттығайық!» айдарында берілген өлеңді оқытып жаттатамын.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.



.


Жазылым. Әріптерден сөз құрап жазады.


Өлеңді оқып, жаттайды.

5. Сергіту сәті. «Дельфин» ойынын ойнатамын.


«Дельфин» ойынын ойнайды.

ІІІ. Ойтолғаныс

Оқулықтағы 5-тапсырманы орындатамын.

Айтылым. Достарынан сұрайды.

ІV. Бекіту

Жаңа сөздерді пайдаланып, синквейн құрастыруды тапсырамын.

Синквейн құрастырады. Мысалы,

Әткеншек.

Менің әткеншегім.

Менің әдемі әткеншегім.

Менің әдемі әткеншегім бар.

Менің аулада әдемі әткеншегім бар.

«Есте сақта» айдарымен берілген сөздерді талдатамын.

Сөздерді оқиды, талдайды.

V. Бағалау

Формативті бағалау.


VІ. Үйге тапсырма

Ж.д. тапсырмалар. Оқулықтағы 3-тапсырма.


VІІ. Рефлексия

Тақтаға алма ағашының суретін салып қоямын. Бүгінгі сабаққа байланысты қызыл және жасыл алманы жапсырады.

Алмаларды алма ағашына іледі.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!