Тақырыбы:
Менің
аулам
|
Мектебі: «Ж.Ақылбаев атындағы
эксперименталдық мектеп-гимназия»
КММ
|
Күні,айы: 04.11.2017
ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Бегельдиева Т.О.
|
2-сынып
|
Сабаққа қатысқан оқушылар
саны:
|
Сабаққа қатыспаған оқушылар
саны:
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
2.1.2.1 күнделікті
өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің
мағынасын түсіну
2.1.3.1 тыңдаған мәтінге
мұғалімнің көмегімен иллюстрация /суреттер/ сызбалар таңдау және
қарапайым сұрақтарға жауап
беру
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: қарапайым сөйлемдердің
мағынасын түсінеді
|
Оқушылардың басым
бөлігі: иллюстрация/суреттер/сызбалар
таңдайды және қарапайым сұрақтарға жауап
береді.
|
Кейбір
оқушылар: тыңдау-көру материалындағы
оқиғаларды түсінеді, сұрақтар қояды және
сипаттайды
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді, өз ауласы жайлы
айтады.
|
Жаңа
сөздер:
|
Аула, әткеншек, құм, сырғанақ,
орындық. Қайда?
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Интерактивті тақта, суреттер,
үлестірме парақшалар, смайликтер,
маркерлер.
|
Оқыту
әдістері:
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап,
ассоциаграмма, синквейн, «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы,
сергіту сәті.
|
Дереккөздері:
|
Әдістемелік құрал,
дидактикалық материалдар,
сөздік
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу
|
Оқушыларды шаттық шеңберіне
тұрғызамын.
|
Бір-біріне жақсы тілектер
айтып, сәттілік тілейді.
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Өткен сабақта өткен
тақырыптарды қайталатамын. Кемшіліктерді анықтаймын, түзетемін,
бағалаймын.
|
Тапсырманы айтады, тақырып
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
І. Қызығушылықты
ояту
|
Бүгінгі өтетін
тақырыпты анықтаулары бойынша сөзжұмбақ
шештіремін.
|
Сұрақтарға жауап береді,
сөзжұмбақты шешеді, бүгінгі өтетін тақырыпты
анықтайды.
|
ІІ. Мағынаны
тану
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Аула-двор
Қайда?-где?куда?
әткеншек-качели
Құм-песок
Сырғанақ-горка
Орындық-стул
|
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
сөздерді тыңдайды,
қайталайды.
|
«Дұрыс айт!»
айдарында берілген сөздерді дұрыс
айтуға
машықтандырамын, бірнеше рет
қайталатамын.
|
Айтылым. Сөздерді
дұрыс айтуға жаттығады,
қайталайды.
|
2. Оқушылармен
бірлесе отырып, плакатта жазылған «Аула» сөзіне тірек сөздер арқылы
ассоциаграмма құрғызамын.
3.Мәтінмен жұмыс.Тыңдалым.
Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатамын,
сөздердің мағынасын
түсіндіремін.
|
Ассоциаграмма
құрады.
Тыңдалым. Мәтінді
мұқият тыңдайды, жаңа сөздерді
қайталайды.
|
4. Оқулықтағы
тапсырмалармен жұмыс. Айтылым. Оқулықтағы 1,4-тапсырмаларды
орындатамын.
Ә) Жазылым.
Оқулықтағы 2-тапсырманы
орындатамын.
Мәнерлеп оқу. «Кел
жаттығайық!» айдарында берілген өлеңді оқытып
жаттатамын.
|
Айтылым. Сұрақтарға
жауап береді.
.
Жазылым. Әріптерден
сөз құрап жазады.
Өлеңді оқып,
жаттайды.
|
5. Сергіту сәті.
«Дельфин» ойынын ойнатамын.
|
«Дельфин» ойынын
ойнайды.
|
ІІІ.
Ойтолғаныс
|
Оқулықтағы 5-тапсырманы
орындатамын.
|
Айтылым. Достарынан
сұрайды.
|
ІV.
Бекіту
|
Жаңа сөздерді пайдаланып,
синквейн құрастыруды
тапсырамын.
|
Синквейн
құрастырады. Мысалы,
Әткеншек.
Менің
әткеншегім.
Менің әдемі
әткеншегім.
Менің әдемі
әткеншегім бар.
Менің аулада әдемі әткеншегім
бар.
|
«Есте сақта» айдарымен
берілген сөздерді
талдатамын.
|
Сөздерді оқиды,
талдайды.
|
V.
Бағалау
|
Формативті
бағалау.
|
|
VІ. Үйге
тапсырма
|
Ж.д. тапсырмалар. Оқулықтағы
3-тапсырма.
|
|
VІІ.
Рефлексия
|
Тақтаға алма ағашының суретін
салып қоямын. Бүгінгі сабаққа байланысты қызыл және жасыл алманы
жапсырады.
|
Алмаларды алма ағашына
іледі.
|