Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________
|
№71 ЖОМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна Күні: 20.11.2017 |
|
|
СЫНЫП: 2А,Б,Е |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Менің қаламым |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.5.1.1 - мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану 2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
|
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): жаңа сөздерді айта алады, аудармасын біледі. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып көлемінде атты қысқа мәтін түрінде сипаттай алады. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): өз бетімен диалог құра алады |
|
|
Жаңа сөздер: |
Түс, қызыл, жасыл, сары, ақ, қара, көк,күлгін. |
|
|
Тілдік құзіреттілік |
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін |
|
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, үлестірме карточкалар, смайликтер |
|
|
Оқыту әдістері: |
Түсіндіру, салыстыру, сұрақ жауап әдісі, «шаттық шеңбері» тренингі, «Ойлан, тап!» стратегиясы, «Автор орындығы» тәсілі, «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы, қайталау. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|
|
Сабақтың жоспары |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
|
|
Басталуы 5 минут Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру. «Жүректен жүрекке»тренингі.Оқушылар бір-біріне тілек айтады. |
|
|
Өткен сабақты тексеру |
Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. 6-тапсырма. Үлгі бойынша сөйле,жаз. Мынау- дәптер. Мынау- менің дәптерім. Мынау- менің екінші дәптерім. 3-тапсырма. Өлеңді оқы. Дәптер Айтқан сөзін құпта да, Ұстазыңды құрметте. Дәптеріңді күт,бала, Дәптеріңді кірлетпе! |
|
|
Жаңа білім 10 минут |
ІІІ. «Болжау» стратегиясы Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? 1-тапсырма.Сөздерді және сөз тіркестерін аударып айт. қалам әдемі қалам үш қалам жаңа қалам көп қалам күнделік менің күнделігім 2-тапсырма.Өлеңді оқы. Қалам Бар әдемі қаламым Соны қолға аламын. Жазуды да жазамын, Сурет те мен саламын С.Иманасов 4-тапсырма. Диалогті оқы. -Сәлем,Димаш! -Сәлем,Миша! -Қайда барасың? -Дүкенге барамын. -Не аласың? -Қалам аламын. -Неше қалам аламын? -Екі қалам аламын. -Сау бол,Димаш! -Сау бол,Миша! 5-тапсырма.Біліп ал.
Ж
1-тапсырма. Мәтінді оқы. Сұраққа жауап бер. Менің үйім дүкеннің жанында. Мен дүкенге барамын. Дүкеннен көк қалам, жасыл дәптер, ақ өшіргіш сатып аламын. Менің ұштағышымның түсі қара. Маған түсі күлгін қалам ұнайды. Мен оны досыма беремін. • Дүкен үйіңе жақын ба? • Дүкеннен не аласың? • Сенде әдемі қалам бар ма? 2-тапсырма. Суреттердің орнына қажетті сөздерді қой. Толықтырып жаз
− Сенің қаламың бар ма? − .............................................. . − Оның түсі қандай? − ............................................. . − Сенің сөмкеңнің түсі қандай? ................................................. . 5-тапсырма. Көп нүктенің орнына жақшаның ішіндегі қажетті сөзді қойып айт Дәптерге ... (оқимын, жазамын). Кітапты ... (сызамын, оқимын). Сызғышпен ... (жазамын, сызамын). Қарындашпен ... ( жазамын, оқимын). Қаламмен ... (оқимын, жазамын). |
|
|
Сергіту сәті 2 минут |
Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады. |
|
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамыту үшін «Авт орындығы» тәсілін пайдаланады. Қатар б йынша үш т пқа бөледі. Топтық жұмысты орындатады. Сұрақ-жауап |
|
|
Бағалау 5 минут Үй жұмысы Кері байланыс 3 минут |
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардыңоқулықтағыбағалауы
Оқулықтағы 7-тапсырманы орындау.
Мұғалім «Жағымды сөздер» тәсілі бойынша сабақтың қалай өткендігін анықтайды. Ол үшін балаларға мына- дай сұрақ қояды: - Балалар, сабақ барысында қандай жағымды сөздер естідіңдер? Жауаптың нәтижесі бойынша сабақ қорытындыланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Менің қаламым" 2 сынып
Сабақ жоспары "Менің қаламым" 2 сынып
Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________
|
№71 ЖОМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна Күні: 20.11.2017 |
|
|
СЫНЫП: 2А,Б,Е |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Менің қаламым |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.5.1.1 - мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану 2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
|
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): жаңа сөздерді айта алады, аудармасын біледі. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып көлемінде атты қысқа мәтін түрінде сипаттай алады. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): өз бетімен диалог құра алады |
|
|
Жаңа сөздер: |
Түс, қызыл, жасыл, сары, ақ, қара, көк,күлгін. |
|
|
Тілдік құзіреттілік |
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін |
|
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, үлестірме карточкалар, смайликтер |
|
|
Оқыту әдістері: |
Түсіндіру, салыстыру, сұрақ жауап әдісі, «шаттық шеңбері» тренингі, «Ойлан, тап!» стратегиясы, «Автор орындығы» тәсілі, «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы, қайталау. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|
|
Сабақтың жоспары |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
|
|
Басталуы 5 минут Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру. «Жүректен жүрекке»тренингі.Оқушылар бір-біріне тілек айтады. |
|
|
Өткен сабақты тексеру |
Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. 6-тапсырма. Үлгі бойынша сөйле,жаз. Мынау- дәптер. Мынау- менің дәптерім. Мынау- менің екінші дәптерім. 3-тапсырма. Өлеңді оқы. Дәптер Айтқан сөзін құпта да, Ұстазыңды құрметте. Дәптеріңді күт,бала, Дәптеріңді кірлетпе! |
|
|
Жаңа білім 10 минут |
ІІІ. «Болжау» стратегиясы Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? 1-тапсырма.Сөздерді және сөз тіркестерін аударып айт. қалам әдемі қалам үш қалам жаңа қалам көп қалам күнделік менің күнделігім 2-тапсырма.Өлеңді оқы. Қалам Бар әдемі қаламым Соны қолға аламын. Жазуды да жазамын, Сурет те мен саламын С.Иманасов 4-тапсырма. Диалогті оқы. -Сәлем,Димаш! -Сәлем,Миша! -Қайда барасың? -Дүкенге барамын. -Не аласың? -Қалам аламын. -Неше қалам аламын? -Екі қалам аламын. -Сау бол,Димаш! -Сау бол,Миша! 5-тапсырма.Біліп ал.
Ж
1-тапсырма. Мәтінді оқы. Сұраққа жауап бер. Менің үйім дүкеннің жанында. Мен дүкенге барамын. Дүкеннен көк қалам, жасыл дәптер, ақ өшіргіш сатып аламын. Менің ұштағышымның түсі қара. Маған түсі күлгін қалам ұнайды. Мен оны досыма беремін. • Дүкен үйіңе жақын ба? • Дүкеннен не аласың? • Сенде әдемі қалам бар ма? 2-тапсырма. Суреттердің орнына қажетті сөздерді қой. Толықтырып жаз
− Сенің қаламың бар ма? − .............................................. . − Оның түсі қандай? − ............................................. . − Сенің сөмкеңнің түсі қандай? ................................................. . 5-тапсырма. Көп нүктенің орнына жақшаның ішіндегі қажетті сөзді қойып айт Дәптерге ... (оқимын, жазамын). Кітапты ... (сызамын, оқимын). Сызғышпен ... (жазамын, сызамын). Қарындашпен ... ( жазамын, оқимын). Қаламмен ... (оқимын, жазамын). |
|
|
Сергіту сәті 2 минут |
Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады. |
|
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамыту үшін «Авт орындығы» тәсілін пайдаланады. Қатар б йынша үш т пқа бөледі. Топтық жұмысты орындатады. Сұрақ-жауап |
|
|
Бағалау 5 минут Үй жұмысы Кері байланыс 3 минут |
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардыңоқулықтағыбағалауы
Оқулықтағы 7-тапсырманы орындау.
Мұғалім «Жағымды сөздер» тәсілі бойынша сабақтың қалай өткендігін анықтайды. Ол үшін балаларға мына- дай сұрақ қояды: - Балалар, сабақ барысында қандай жағымды сөздер естідіңдер? Жауаптың нәтижесі бойынша сабақ қорытындыланады. |
|
шағым қалдыра аласыз














