Сабақ жоспары "Менің қаламым" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Менің қаламым" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________


71 ЖОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна

Күні: 20.11.2017

СЫНЫП: 2А,Б,Е

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Менің қаламым

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.5.1.1 - мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

Сабақ нәтижесі:


Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): жаңа сөздерді айта алады, аудармасын біледі.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып көлемінде атты қысқа мәтін түрінде сипаттай алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): өз бетімен диалог құра алады

Жаңа сөздер:

Түс, қызыл, жасыл, сары, ақ, қара, көк,күлгін.

Тілдік құзіреттілік

Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін

Ресурстар

Оқулық, суреттер, үлестірме карточкалар, смайликтер

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, салыстыру, сұрақ жауап әдісі, «шаттық шеңбері» тренингі, «Ойлан, тап стратегиясы, «Автор орындығы» тәсілі, «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы, қайталау.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Басталуы

5 минут

Оқушыларға

психологиялық

ахуал туғызу

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру.

«Жүректен жүрекке»тренингі.Оқушылар бір-біріне тілек айтады.


Өткен сабақты

тексеру

Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды,

түзетеді, бағалайды.

6-тапсырма. Үлгі бойынша сөйле,жаз.

Мынау- дәптер.

Мынау- менің дәптерім.

Мынау- менің екінші дәптерім.

3-тапсырма. Өлеңді оқы.

Дәптер

Айтқан сөзін құпта да,

Ұстазыңды құрметте.

Дәптеріңді күт,бала,

Дәптеріңді кірлетпе!

Жаңа білім

10 минут







ІІІ. «Болжау» стратегиясы

 

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

1-тапсырма.Сөздерді және сөз тіркестерін аударып айт.

қалам әдемі қалам үш қалам жаңа қалам

көп қалам күнделік менің күнделігім

2-тапсырма.Өлеңді оқы.

Қалам

Бар әдемі қаламым

Соны қолға аламын.

Жазуды да жазамын,

Сурет те мен саламын

С.Иманасов

4-тапсырма. Диалогті оқы.

-Сәлем,Димаш!

-Сәлем,Миша!

-Қайда барасың?

-Дүкенге барамын.

-Не аласың?

-Қалам аламын.

-Неше қалам аламын?

-Екі қалам аламын.

-Сау бол,Димаш!

-Сау бол,Миша!

5-тапсырма.Біліп ал.





Ж азу үшін керек

нужна,чтобы писать

1-тапсырма. Мәтінді оқы. Сұраққа жауап бер.



Менің үйім дүкеннің жанында. Мен дүкенге барамын. Дүкеннен көк қалам, жасыл дәптер, ақ өшіргіш сатып аламын. Менің ұштағышымның түсі қара. Маған түсі күлгін қалам ұнайды. Мен оны досыма беремін.

Дүкен үйіңе жақын ба? Дүкеннен не аласың?

Сенде әдемі қалам бар ма?

2-тапсырма. Суреттердің орнына қажетті сөздерді қой. Толықтырып жаз

Shape1 3-тапсырма. Сұраққа жауап бер.



Сенің қаламың бар ма?

.............................................. .

Оның түсі қандай?

............................................. .

Сенің сөмкеңнің түсі қандай? ................................................. .

5-тапсырма. Көп нүктенің орнына жақшаның ішіндегі қажетті сөзді қойып айт

Дәптерге ... (оқимын, жазамын). Кітапты ... (сызамын, оқимын). Сызғышпен ... (жазамын, сызамын).

Қарындашпен ... ( жазамын, оқимын). Қаламмен ... (оқимын, жазамын).


Сергіту сәті

2 минут

Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамыту үшін «Авт

орындығы» тәсілін пайдаланады. Қатар б йынша үш т пқа

бөледі. Топтық жұмысты орындатады.

Сұрақ-жауап

Бағалау

5 минут

Үй жұмысы

Кері байланыс

3 минут

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардыңоқулықтағыбағалауы


Оқулықтағы 7-тапсырманы орындау.


Мұғалім «Жағымды сөздер» тәсілі бойынша сабақтың

қалай өткендігін анықтайды. Ол үшін балаларға мына-

дай сұрақ қояды: - Балалар, сабақ барысында қандай

жағымды сөздер естідіңдер? Жауаптың нәтижесі бойынша

сабақ қорытындыланады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.01.2018
2921
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі