|
Бөлім: |
8. Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жақсыбаева Н.С. |
|
Күні: |
8.02.2022ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: 13 оқушы Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? . |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстырады; мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Мұғалім оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызады. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін парталас достарымен қазақша амандасады |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Слайдтар |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқушылар тест сұрақтарына жауап беріп, жұптарда бір- бірінің жұмысын тексереді.Неше балл алғандығын хабарлайды. |
Аудиомәтінді тыңдап тест шешеді |
Дескриптор 6 балл - Аудиомәтінді тыңдайды - Тест шешеді. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері аудиомәтін |
|
|
і |
3-тапсырма Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Айтылым Суреттерді пайдалынып диалог құрады. «Сұрақтар кестесін» пайдаланады.
|
Сұраққа жауап береді
|
5-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Суреттер топтамасы |
|
|
|
4-тапсырма Топтық жұмыс «Тәуелсіздік» дегенді қалай түсінесің? Диаграмманы толықтыр, сөйлем құрайды. «Астана» тақырыбындағы диаграмманы толықтырады. 5-тапсырма «Рефлексиялық шеңбер» тәсілі Мұғалім сабақты бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар таратады Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Айтылым Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды орындайды. 1-топ: «Тәуелсіздік» сөзіне диаграмма. 2-топ: «Астана»сөзіне диаграмма
Оқушылар шеңберге тұрып төмендегі сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
Дескриптор 5 балл -Диаграмма құрады
|
Интербелсенді тақта Кесте Ақ парақтар Сұрақтар жазылған қима- қағаздар |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. 8-тапсырма. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Менің Тәуелсіз Қазақстаным Қазақ тілі 5- сынып
Сабақ жоспары Менің Тәуелсіз Қазақстаным Қазақ тілі 5- сынып
|
Бөлім: |
8. Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жақсыбаева Н.С. |
|
Күні: |
8.02.2022ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: 13 оқушы Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? . |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстырады; мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Мұғалім оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызады. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін парталас достарымен қазақша амандасады |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Слайдтар |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқушылар тест сұрақтарына жауап беріп, жұптарда бір- бірінің жұмысын тексереді.Неше балл алғандығын хабарлайды. |
Аудиомәтінді тыңдап тест шешеді |
Дескриптор 6 балл - Аудиомәтінді тыңдайды - Тест шешеді. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері аудиомәтін |
|
|
і |
3-тапсырма Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Айтылым Суреттерді пайдалынып диалог құрады. «Сұрақтар кестесін» пайдаланады.
|
Сұраққа жауап береді
|
5-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Суреттер топтамасы |
|
|
|
4-тапсырма Топтық жұмыс «Тәуелсіздік» дегенді қалай түсінесің? Диаграмманы толықтыр, сөйлем құрайды. «Астана» тақырыбындағы диаграмманы толықтырады. 5-тапсырма «Рефлексиялық шеңбер» тәсілі Мұғалім сабақты бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар таратады Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Айтылым Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды орындайды. 1-топ: «Тәуелсіздік» сөзіне диаграмма. 2-топ: «Астана»сөзіне диаграмма
Оқушылар шеңберге тұрып төмендегі сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
Дескриптор 5 балл -Диаграмма құрады
|
Интербелсенді тақта Кесте Ақ парақтар Сұрақтар жазылған қима- қағаздар |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. 8-тапсырма. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
|
шағым қалдыра аласыз





















