(Ұ) 1- тапсырма «Ыстық
картоп» әдісі арқылы жүзеге
асады.
А) Рәміздер туралы сұрақтар
қою:
- Мемлекеттік Туымыз туралы не
айтуға болады?
-Тудағы алтын қыран нені
білдіреді?
-Мемлекеттік Елтаңба туралы не
білесің?
-Елтаңба ортасындағы шаңырақ бейнесі қандай
мағына береді деп ойлайсың?
-ҚР
Әнұранын айтқандай өзімізді қалай ұстаймыз?
-Әнұранның авторлары туралы не
білесің?
-
Мемлкеттік рәміздер қандай жағдайларда
қолданылады?
-Өз
еліңнің Гимнін естігенде қандай сезімде боласың?
-Сөйлемді аяқта: «Қазақстанның Туы мен Елтаңбасы
дүниежүзіне танымал».
Ә)
Мәтінді оқып таныс.
Дескриптор:
- Рәміздер туралы сұрақтарға
жауап береді.
- Мәтінді оқып,
әңгімелейді.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» әдісі арқылы
жүргізіледі.
Кейбір
оқушыға:
-
Өз қалаңның Елтаңбасы қандай?
Суретке қарап, не себепті олай жасалғанына қорытынды
жаса.
Сергіту сәтінде «Қаражорға»
биін билеу.
(Д) 2- тапсырма «Пікір
алмасу» әдісі арқылы жүреді.
А) Қазақстанның қалаларын
ата.
Ә) Сөйлемдерді ауызша
жалғастыр:
-Еліміздің Туы
__________жағдайларда ілінеді.
- Еліміздің Елтаңбасы
__________жағдайларда орналастырылады.
- Еліміздің Гимні
__________жағдайларда орындалады.
Б) Тәртіп ережелерін кестеге сай екі топқа
бөл.
Автобуста рұқсат етіледі
|
Автобуста рұқсат
етілмейді
|
Үлкенге орын беру
|
Жерге қоқыс тастау
|
...
|
|
В) Өлке мұражайына қандай жәдігерлер қойылады? Өз
өлкеңдегі мұражайға қандай жәдігерлер қойылған?
Дескриптор:
- Қазақстанның қалаларын
атайды.
-Рәміздер туралы сөйлемдерді ауызша
жалғастырады.
- Автобуспен жүріп-тұрудың
тәртіп ережелері кестеге бөліп айтады.
-
Өз өлкеңдегі мұражайға қандай
жәдігерлер қойылғаны туралы әңгімелейді.
|
-
Рәміздер туралы сұрақтарға жауап береді.
-
Мәтінді оқып, әңгімелейді.
Билеп сергиді.
- Қазақстанның қалаларын
атайды.
-Рәміздер туралы сөйлемдерді ауызша
жалғастырады.
- Автобуспен жүріп-тұрудың тәртіп ережелері
кестеге бөліп айтады.
- Өз өлкеңдегі мұражайға қандай жәдігерлер қойылғаны туралы
әңгімелейді.
|