Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу
Психологиялық ахуал
тудыру,оқушыларға жағымды пікір айтып назарын сабаққа
аудару
(4 фото қою арқылы
оның қиындыларын Пазл арқылы құрастырып топтарға бөліне отырып
сабақтың тақырыбын ашу)
Топтар: «Дербес меншік», «Ұжымдық
меншік», «Мемлекеттік меншік», «Жеке
меншік»
Тақырыпқа
шығу:Мультимедиалық тақтада
суреттер беріледі.Оқушылар суреттер арқылы тақырыпқа қатысты
мәліметтер береді.Оқушылар өз ойларын айту арқылы тақырыпқа
шығады.
Әр топ өз тақырыбын
ашады және туындаған мәселелерді
айқындайды
Кері
байланыс:Мұғалім оқушылардың берген
жауаптарын нақтылай отырып,пікір
алмасады.
Оқушы:Тақырыпқа
мақсат қояды.
-
Дербес меншік
құқығын анықтау
-
Ұжымдық меншік
құқығын сипаттау
-
Мемлекет меншік
құқығы түрлерін сипаттау
1
тапсырма. Берілген теориялық материалды
мұқият оқып, топта талдаңыз. Төмендегі кестені толтырыңыз
.
Мәтін
Қазақстан Республикасының
Азаматтық Кодексіне сәйкес меншіктің дербес,мемлекеттік,аралас
түрлері бар:
1.Дербес меншік – жеке
азаматтардың және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және олардың
бірлестіктерінің меншігі.
2.Мемлекеттік меншік- меншік
нысандарын басқару мен өкім етуді мемлекеттік билік өкілдері жүзеге
асыратын қатынастар жүйесі.
3.Ұжымдық меншік- еңбек ұжымы
заттар мен азық түліктерді бірлесіп иемденіп,пайдаланып және өкім
етіп отыратын қатынастар
жүйесі.
-Дербес меншік
(үй,жиһаз,тұрмыстық бұйымдар),жеке еңбек(табыс әкеледі,отбасы өз
еңбегімен өмір сүреді),еңбектік емес жалдамалы еңбекке
негізделген(басқаның еңбегі арқылы
баю)
-Ұжымдық
меншік(жолдастық,кооперативтік,акционерлік қоғам,бірлескен
кәсіпорын)
-Мемлекеттік
меншік(республикалық,коммунальдық)
Дескриптор:
- Мәтінді мұхият
зерделейді.
- Топта меншік түрлерін
талдайды.
- Кестеге ажыратып
толтырады.
Қалыптастырушы
бағалау: «Карусель» әдісімен топтар бір
бірінің жұмысын бағалайды.
|