Материалдар / Сабақ жоспары, Мобильді қосымшалар интерфейсі, 1-курс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары, Мобильді қосымшалар интерфейсі, 1-курс

Материал туралы қысқаша түсінік
колледж және мектеп ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2021
3958
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Қосымшаларды әзірлеу

Шабданова Ш.Т.

Күні: 26.11.2020ж

Қатысушылар саны:

Топ: ЭҚ-23

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Мобильді қосымшалар интерфейсі.

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Шарттары мен циклдары бар код блоктарын қолдана отырып, мобильді қосымшаны жасау және орнату.

Сабақтың мақсаты

-«Мобильді қосымшалар» ұғымы, олардың түрлері, артықшылықтарын түсіну.

-Пайдаланушы интерфейсін құруда элементтер тобының визуалды қасиеттерін талдау.

-Мобильді қосымшалар интерфейстердің визуалды дизайндары мен олардың ерекшеліктерін атау.


Бағалау критерийі

Барлығы: Пайдаланушы интерфейсін құруда элементтер тобының визуалды қасиеттерін талдай алады.

Көпшілігі: Мобильді қосымшалар интерфейстердің визуалды дизайндары мен олардың ерекшеліктерін атап көрсетеді.

Кейбірулері: «Мобильді қосымшалар» ұғымын біледі, олардың түрлерін атайды және артықшылықтарын түсіндіреді.


Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика және терминология:

Дизайн­–­Дизайн – Design

Интерфейс­–­Интерфейс – Interface

Басқару­элементтері­– Элементы управления – Elements of management

Мобильді­қосымша­– Мобильное приложение – Mobile application

Құндылықтарға баулу

Құрметтеу: топтық жұмыс кезінде жұптық қарым-қатынастарды дамытуды қамтиды

Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.

Пәнаралық байланыстар

Орыс тілі, ағылшын тілі.

Алдыңғы білім

Мобильді қосымшалар, олардың түрлері және атқаратын қызметтері жайлы ақпаратпен таныс.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут







5-7 мин минут




















3-5 минут

Ұйымдастыру: Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал туғызу: «Тілектер» әдісі

(әр оқушы топқа бір тілектен айтып шығады)

Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға өткен тақырыпты қайталау мақсатында  «Блум түймедағы» әдісі бойынша жасау:

1. Мобильді қосымша дегеніміз не?

2. Оқуда көмегін тигізетін қандай қосымшаларды білесіздер?

3. Алғашқы мобильді қосымшалар қалай пайда болды?

4. Қажетті қосымшаны қайдан табуға болады?

5. Мобильді қосымшалар неше түрге бөлінеді ?

6. Осы аталған әрбір қосымшаның негізгі артықшылықтары қандай?

7. жергілікті қосымша жайлы қысқаша не айта аламыз?

8. Веб-қосымша немесе мобильді сайт жайлы ?

9. Гибридті қосымшалар жайлы?


-Практикалық зерттеу.

(Үй жұмысына мобильді қосымша тақырыбына байланысты практикалық зерттеу жүргізуге тапсырма)







Блум түймедағы alamy.com























https://allrefrs.ru/2-32453.html



Сабақтың ортасы








3 минут











10 минут




























2-минут






Сабақтың соңы

5-минут












3- минут

«Көрсетілім» әдісі. (Қашықтықтан оқыту технологиясын пайдалануда көрсетілім әдісі (демонстрация) арқылы оқушылардың визуалды көру дағдысы мен есте сақтау дағдысын қалыптастыру)

Оқушыларға жаңа тақырыптың мақсатын, бағалау критерийлерін түсіндіру.

Жаңа тақырыптағы термин сөздердің ағылшын тілінде аудармасымен танысады, қайталайды.










Видеоролик «Мобильді қосымшалар интерфейсі.»




Жаңа тақырыпты бекіту:

«Балық қаңқасы» (Фишбоун) әдісі

Дескриптор:

-Пайдаланушы интерфейсін құруда элементтер тобының визуалды қасиеттерін талдайды

-Мобильді қосымшалар интерфейстердің визуалды дизайндары мен олардың ерекшеліктерін атайды.



(Оқушылар дескрипторларды талдау арқылы бірін-бірі бағалайды.)


«Блоб ағашы» тәсілімен рефлексия.


Үйге тапсырма: Екі кестені толтырып, платонус жүйесіне салу.


https://webinar.mcfr.kz/seminar/282-ashytytan-oytu-tehnologiyasyn-paydalanuda-krsetlm-ds-demonstratsiya-aryly-oushylardy


  1. Г.И.Салгараева, Ж.Б. Базаева, А.С. Маханова. Информатика. 11 сынып.+ CD. Арман-ПВ, 2020







слайд














слайд














Видеоролик ссылка















Слайд


  1. Г.И.Салгараева, Ж.Б. Базаева, А.С. Маханова. Информатика. 11 сынып.+ CD. Арман-ПВ, 2020

130-бет

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін

Мұғалімнің мадақтауы.

Оқушылардың дескрипторларды талдау арқылы бірін-бірі бағалауы.


Сергіту сәтін жүргіземін «Көзге арналған жаттығулар»

Сабақта қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері орындалды.


Сабақ бойынша рефлексия


«Блоб ағашы» тәсілімен рефлексия.



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!