Сабақтың тақырыбы:
Мынау – қалың кітап
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқан:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар
|
-
Тыңдаған материалдың мазмұнын
түсіну
-
Сөздердің лексикалық мағаныасын
түсіну
-
Тыңдаған аудио-видеоматериалдың
мазмұнын түсіну
2.4.2.1 – оқыған /аудио/ бейнематералдың мазмұны бойынша жиі
қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап
(сөйлем) жазу.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар білуге
тиісті:
Тақырып туралы біледі
|
Оқушылардың көпшілігі білуге
тиіс:
Мысалдар келтіре алады
|
Кейбір оқушылар білуге
тиіс:
Қосымша парақшалармен жұмыс істейді
|
Бұрыннан бар білімдері
|
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған уақыт (жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Жаңа сөздер
кітап – книга
дәптер – тетрадь
қалымсауыт – пенал
ұштағыш – точилка
өшіргіш – резинка
қалың – толстый
жұқа - тонкий
|
Дұрыс айт!
|
Таныстыры
лым, суреттер.
|
|
Ортасы
|
Тыңдалым
Тыңда. Қайтала. Оқы.
Кітап, дәптер, қаламсауыт,
ұштағыш, өшіргіш, сөмке, қарындаш, қалам.
Тыңдалым. Оқылым
Тыңда. Қайтала. Оқы.
Мынау – жұқа кітап. Мынау – қалың
кітап.
Оқылым. Айтылым
1 – тапсырма. Сенің
сөмкеңде не бар?Досыңның сөмкесінде не бар?
Менің сөмкемде қалам, қарындаш,
кітап, ұштағыш, қаламсауыт бар.
Сашаның сөмкесінде өшіргіш, ұштағыш, қаламсауыт, дәптер бар.
|
Оқулық, дәптер.
|
Сергіту сәті
|
«Қыдырып қайтайық» әніне билеу
|
Би
|
Аяқталуы
|
Айтылым
2 – тапсырма. Әнелдің
сөмкесінде не бар?Айт.
Жазылым
3 – тапсырма. Сұраққа
жауап жаз.
Мынау – қандай дәптер? Мынау – қандай
дәптер.
Айтылым
4 – тапсырма. «Иә»
және «жоқ» деген сөздерді пайдаланып, сұраққа жауап бер.
Сенің сөмкеңде қарындаш бар ма?
Сенің сөмкеңде қуыршақ бар ма?
Сенің сөмкеңде кітап бар ма?
Сенің сөмкеңде мәшине бар ма?
Сенің сөмкеңде дәптер бар ма?
Сенің сөмкеңде қаламсауыт бар ма?
5 –
тапсырма. Суретке қарап, үлгі бойынша сөйлемді ретімен
жаз.
-
Мынау – қалам.
-
Мынау – кітап.
-
Мынау – ұштағыш.
-
Мынау – өшіргіш.
-
Мынау – қаламсауыт.
-
Мынау – дәптер.
|
Сөздік жұмысын жүргізу.
|
Үйге тапсырма: мазмұндау.
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты
мен оқу міндеттері
анық па?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде
өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды
ма?
|
Күні:
|
Сабақтың
тақырыбы: «Менің қаламым»
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
|
Сабаққа қатысқан оқушылар
саны:
|
Сабаққа қатыспаған оқушы
саны:
|
Оқу сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
2.5.1.1-мұғалімнің қолдауымен заттың сынын,
санын, іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша, жазбаша тілде
қолдану;
2.2.1.1-өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке
түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін
қолдану;
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады: жаңа сөздерді айта алады, аудармасын
біледі;
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады
: тақырып көлемінде атты қысқа мәтін түрінде
сипаттай алады;
|
Кейбір оқушылар орындай
алады: өз бетімен диалог құра
алады.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай
алады: мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді; заттың
сынын, санын, іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша, жазбаша тілде
қолдана алады;
|
Пәнге қатысты сөздік қормен
терминдер: түс, қызыл, жасыл,жасыл, сары, ақ, қара, көк,
күлгін;
|
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
Қызыл қалам, көк дәптер, ақ
қағаз;
|
Талқылауға арналған
сұрақтар: Қаламның түсі
қандай?
|
Дүкен үйіңе жақын ба?
|
Дүкеннен не аласың?
|
Сенде әдемі қалам бар
ма?
|
ишара: қолдау, мақтау;
|
|
Алдыңғы оқу
|
«Мынау-қалың кітап»
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Үй жұмысын
тексеру
|
Өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап
береді.
1.
Оқу құралдарына нелер жатады?
2.
Оқу құралдарын қалай ұстау керек?
3.
Ұқыпты оқушы қандай болады?
Сөздікпен жұмыс.
Түс
– цвет - color
Қызыл – красный
– red
Жасыл – зеленый
– green
Сары – желтый
– yellow
Ақ
– белый – white
Қара – черный
– look
Көк
– синий – blue
Күлгін – фиолетовый
– purple
Қызығушылықты ояту. Баяу музыка естіліп тұрады.
Оқушылар көздерін жұмып көз алдарына елестетеді. «Көз алдымызға
мектепті елестетіп көрейік. Қоңырау үні, сөмке асынған балалар,
парталар, тақталар, кітаптар. Не деген керемет!». Енді көз
алдымызға не елестеді? Не көрдік? Енді өз партамызға қарайық?
Біздің партамызда нелер бар?
Топтық жұмыс. 2-тапсырма. Әр топ өздеріне
берілген сөйлемдерді толықтырып жазады.
1-топ: Гүлсаяның (көк дәптері)
бар.
Ернұрдың (сары қарындашы)
бар.
2-топ. Мен дүкеннен (қызыл қалам)
алдым.
Оның (ақ өшіргіші) бар.
3-топ. Менің (көк сөмкем)
бар.
Ажарда қалың кітап бар.
Сергіту сәті.
|
|
Сабақтың ортасы
|
5-тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді
қойып, сқйлемдерді көшіреді.
Дәптерге ........ . (оқимын,
жазамын)
Кітапты ........ . (сызамын,
оқимын)
Сызғышпен ...... . (жазамын,
сызамын)
Қарындашпен ...... . (жазамын,
оқимын)
Қаламмен ........ . (оқимын,
жазамын)
|
|
Сабақтың соңы
Қорытынды
Үй тапсырмасы
Рефлексия
|
«Сиқырлы қоржын» ойыны. Оқушылар қоржыннан оқу
құралдарын алады. Алған оқу құралдарының атын атап, түсін айтып
сөйлем құрады.
1.
Бұл не?
2.
Түсі қандай?
3.
Не үшін қажет?
-
Оқушылар, бүгінгі сабақта оқу құралдары туралы
айттық. Оқу құралдары арқылы біз күнделікті сабағымызда жазу жазып,
оқу оқимыз. Сондықтан оқу құралдарын күнделікті ұмытпай, ұқыпты
ұстауымыз керек. Себебі, ұқыпты оқушы әрқашан сабаққа дайын жүреді.
Үйге тапсырма - 4-тапсырма.
«Бағдаршам». Оқушылар берілген қағаздағы
бағдаршамның өздеріне қажетті түсін
бояйды.
|
Оқу
құралдары – дәптер, қалам, қарындаш салынған
қоржын.
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
|
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|