Материалдар / Сабақ жоспары "Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?"

Сабақ жоспары "Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал күнделікті сабақ жоспары. Қазақ тілі пәнінен 2 сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға қажетті дүние. Сабақ жоспарында интербелсенді әдістер тиімді пайдаланылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1232
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді___________
Сынып: 2 «З»

Күні:8.11.2017Мұғалімнің аты-жөні : Бектасова Мадина
Сабақ тақырыбыНәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)2.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т.б.) назарын аударту4.1 Сөздердің орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын сақтау. «у», «и, й, қ және ғ » әріптерінің емлесін сақтап жазу
Сабақ мақсаттары

Қимыл, ым ишара арқылы жауап бере алады; Сұрақты түсініп жауап бере алады; Сұраққа жауап беріп, өз ұсынысын айта алады.
Жетістік критерийлері Сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.Тақырып бойынша ұсыныс айта алады.
Сөздік қорыңғайлы, қолайлы, жарасады, жақсы сезіну, мата
Құндылықтарды дарытуЖауапкершілік, еңбек және шығармашылық.
Пәнаралық байланыстарӨзін- өзі тану пәнімен байланыс
Алдыңғы меңгерілген білім Киім түрлері туралы білді, өзіне ұнайтын киім түрлері туралы айта алды.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті:Оқушының іс-әрекеті:


Ұйымдастыру кезеңі 5 минут


Ұялы байланыстар арқылы топтастыру: «Актив», «Теле2», «Алтел», «Билайн», «Кейсел».
Топқа бөлініп отырады. 1-топ: «Актив» 2-топ:«Теле2» 3-топ: «Алтел» 4-топ:«Билайн» 5-топ:«Кейсел»
Үй тапсырмасы 5 минут«Ыстық бауырсақ» әдісі (Өткенді қайталау сұрақ –жауап)1.Қазақ алфавитінде неше дыбыс, неше әріп бар? 2.Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не? 3.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 4. Жуан дауысты дыбыстарды кім айтады ? 5. Жіңішке дауыстыларды кім айтады? 6. Дауыссыз дыбыстар туралы не айтасыздар ? 7.Үнді дауыссыздарды ата. 8.Ұяң дауыссыздарды ата. 9.Қатаң дауыссыздарды ата. 10. У дауысын сипата.

Сабақ барысы20 минут











































Топтық жұмыс. Бірнеше жазылған сөздердің ішінен у дыбысы жазылған сөздерді оқиды.
  • У дыбысы бар сөздерді оқу
  • Қай сөздер у дыбысы дауысты, дауыссыз екендігін анықтау.
  • Тауық, ту, оқу, жайлау, санау, тану, дауыс Мұғалімнің сөзі: Ережені түсіндіру. У – дауысты; У – дауыссыз.Ереже: Дауыстыдан соң келсе дауыссыз, дауыссыздан соң келсе дауысты.

    1-жаттығуҚұшағы,бағы сөздеріндегі ы әрпін алып тастап жаз.Құшақ,бақ. Құшақ+ы=құшағы, бақ+ы=бағы.2-жаттығуКөп нүкетенің орнына н,ң әріптерінің тиістісін қойып, көшіріп жаз.О... жастағы Нұржанны... Бекжа... атты ағасы бар. Ол алты...шы сыныпта оқиды. Олар ү...емі бірге ойнайды. Бекжа... – шаба...доз бала. ОЛ талай бәйгеден жүлде алған.3-жаттығуДұрыс тасымалданбаған сөздерді тап.Мей-ірім, жа-ңалық,қоң-ырау.4-жаттығуӨлеңді мәнерлеп оқып, жатқа жаз.Алғысыңды,ризашылығыңды қандай сөздермен білдіресің?Апаң сенің базарданАлма сатып әкелді.Ең үлкенін,тәтісінСаған таңдап әперді.Не деп барып жеу керек? Әнуарбек Дүйсенбиев5-жаттығуСуретерге қара.Аттарын жаз.Лақ, ілгіш,жаңғақ.«Адасқан дауыссыздар» дидактикалық ойыны. Шарты: тақтаға дауыссыз дыбыстардың бөлінуі көрсетілген кесте ілінеді. Кестеде қатаң, үяң, үнді дауыссыздардың орындары ауыстырылып беріледі. Оқушылар дауыссыздардың бөлінуіне қарай дұрыс орналастырады.Қатаң дауыссыз дыбыстар: ғ, д, ж, з, (у), ң, р, й.Үяң дауыссыз дабыстар:к, қ, п, с, т, ф, х, һ, м, в,Үнді дауыссыз дыбыстар:б, г, н, л, ш, щ, ц, ч.

    Айтылым. Топтық жұмыс. Шеңбердегі әңгіме. Оқушының тілін, шығармашылығын дамытады. Мақсаты: жүйелі әңгіме құру
  • Мұғалім бір әңгіменің басы мен аяғын айтады.
  • Әр оқушы бір сөйлеммен жалғастырады.
  • Әңгіменің басы: Бір күні анаммен киім дүкеніне келдім. Әңгіменің аяғы: анама рахмет айттым.


    У дыбысы







    Слайдпен жұмыс















    Дәптермен жұмыс



















    Үлестірмелі материал











    Оқулық пен жұмыс дәптерлері, үлестірмелі қағаздар





    Үлестірмелі материал (суреттер)







    Үлестірмелі материал (кесте )


    Сабақты бекіту 5 минут


    Сабақты қорытындылау

    -Үнді дауыссыз дыбыстарды кім атап береді?

    -Л, р дыбыстары сөз басында келген жағдайда, олардың айтылуында қандай дыбыстар қолданылады?

    -Ң дыбысы екі дауысты дыбыстың ортасында келген сөздерді қалай тасымалдаймыз?

    Оқушылардың жауаптары толықтырылып, сабақ қорытындыланады.


    «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі















    Бағалау 2 минут











    Кері байланыс 3 минут
    Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.







    «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


  • Бағалау парақшасы













    Рефлексиялық шеңбер

    Үй тапсырмасы7-жаттығуБерілген тірек сөздерді пайдаланып, «Алғыс» тақырыбына әңгіме құра.Тірек сөздер: балалар, мектеп, әжей, ауыр сөмке, көмектесу, риза болу, алғыс айту.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ