Сабақтың міндеттері:
А) білімділік:
Ә) тәрбиелілік:
Б)
дамытушылық:
|
Оқушыларға сандарды кластарға бөліп жазуды, санды
цифрлармен жазуды, сандарды разрядтарға бөліп жазуды
үйрету.
Оқушыларды ұқыптылыққа, адамгершілікке, шапшаңдыққа, бірін
– бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын, логикалық ойлау қабілеттерін, ақыл – ойын
дамыту.
|
І. Ұйымдастыру
бөлімі:
(2
мин)
|
- оқушылармен амандасу;
- сыныптың тазалығын
қадағалау;
- сыныпта жоқ оқушыларды
түгендеу;
|
- оқытушымен амандасу;
- кезекші оқушы жоқ оқушыларды оқытушыға
айту;
- тақтаны сүртіп,
сабаққа даярлану.
|
Оқушылардың түгел
болуы, сабаққа дайындығы, сыныптың
тазалығы.
|
ІV. Жаңа материалды
меңгерту:
(10
мин)
|
Санауда қолданылатын 1,2, 3,
4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, ... сандары натурал сандар деп
аталады.
Натурал сандар 1, 2, 3, 4, 5,
6, 7, 8, 9 және 0 цифрларымен жазылады. Натурал сандарды 1 санынан
бастап, санау ретімен жазғанда натурал сандар
қатары құрылады.
Натурал сандар
қатары:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,
10, 11, 12 ... .
Қатар соңындағы көп нүкте
натурал сандар қатарының шектеусіз екенін
көрсетеді.
Натурал сандар қатарының
қасиеттері:
-
Натурал сандар қатары 1
санынан басталады;
-
Әрбір натурал саннан кейін
одан 1 – ге артық натурал сан бар.
-
Натурал сандар қатары
шектеусіз.
Нөл натурал сандар қатарына
жатпайды.
Натурал сандар кластары:
бірліктер, мыңдар, миллиондар, миллиардтар, триллиондар,
квадриллиондар, квинтиллиондар және
т.б.
Әрбір кластың үш разряды
болады. Олар: бірліктер разряды, ондықтар разряды және жүздіктер
разряды.
Көп таңбалы натурал
сандардың оқылу ережесі:
-
Оңнан солға қарай ірбір үш
цифрды кластарға топтастыру
керек.
-
Сол жағынан бастап әрбір
кластағы санды оқып, класс атауын қоса айту
керек.
|
IX. Үйге тапсырма
беру:
(2 мин)
|
№206 есеп – «3»
№
206, 211есептер –
«4»
№
206, 211, 208есептер – «5» ережелерді
жаттау
|
Өз беттерімен білім алуға дағдыланады,
ізденеді.
|
Өткен тақырыптарды қамтып, есептерді шығарып
келу.
|