Пәні: математика | Сыныбы: 5 «В» | Уақыты: 13.09.2016 | Мұғалімі: А.Маренова |
Сабақтың тақырыбы: | Натурал сандарды қосу |
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларға натурал сандарды қосуды үйрету. Қосылғыштар және қосындының мәні ұғымдарымен таныстыру. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті мен терімділік қасиетін пайдалана отырып есептер шығаруға дағдыландыру. Координаталық сәуле тақырыбына берілген есептерді шығаруды үйрету. |
Сабақтың міндеттері:А) білімділік:
Ә) тәрбиелілік:
Б) дамытушылық: | Оқушыларға қосылғыштарды толық ондықтарға топтастырып, қосындының мәнін табуды, қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, тиімді тәсілмен есептеуді, натурал сандарды қосу тақырыбына берілген мәтін есептерді шешуді үйрету.
Оқушыларды өзіне – өзі баға беруге, өз жетістіктерін сезініп, білім сапасын арттырып, пәнге деген қызығушылыққа тәрбиелеу.
Өз бетінше есептер шығару арқылы ой – өрісін, ойлау қабілетн дамыту. |
Сабақтың типі: | Жаңа материалды меңгерту |
Сабақтың әдістері: | сұрақ – жауап, түсіндірмелі – иллюстациалы, кітаппен жұмыс, жаттығулар |
Сабақтың көрнекілігі: | Плакаттар, оқулық, үлестірмелі қағаздар, сызығыш |
Сабақтың барысы: | Оқытушыныңіс –әрекеті | Оқушыныңіс - әрекеті | Күтілетін нәтиже |
І. Ұйымдастыру бөлімі: (2 мин) | - оқушылармен амандасу;- сыныптың тазалығын қадағалау;- сыныпта жоқ оқушыларды түгендеу;- оқушыларды 4 топқа бөлу. Топ басшысын тағайындау. | - оқытушымен амандасу;- кезекші оқушы жоқ оқушыларды оқытушыға айту;- тақтаны сүртіп, сабаққа даярлану. | Оқушылардың түгел болуы, сабаққа дайындығы, сыныптың тазалығы. |
ІІ. Үй жұмысын тексеру: (2 мин) | № 98 есеп. Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда теңдік тура болады:(63 - 48) 9 (І топ)(38 + 127) (ІІ топ)29 – 41 (ІІІ топ) (IV топ) |
ІІІ. Ой қозғау: (4 мин) | Сабақтың тақырыбын хабарлау мақсатында оқушыларға «қосу» сөзіне құрылған сөзжұмбақ беріледі. Өткен сабақта натурал сандарды салыстыруды үйренген болсақ, бүгінгі сабағмызда натурал санды қосуды үйренеміз. | Сөзжұмбақ бойынша «қосу» сөзін табады. | Жаңа тақырып хабарланады
|
ІV. Жаңа материалды меңгерту: (10 мин) | І. Натурал сандарды қосу.Қосу амалын орындағанда қосылатын сандар қосылғыштар деп, ал қосу нәтижесінде шыққан сан қосындының мәні деп аталады.1 – мысал. 15 + 8 , 15 + 8 – қосынды, қосылғыштар , 23 – қосындының мәні.Әріптермен жазсақ: 2.1 – суреттегі координаталық сәуледе 3 + 8 қосындысының мәнін табу кескінделген.
2.1 – суретКез келген санның 0 – мен қосындысы сол санның өзіне тең.Мысалы, 5 + 0 ІІ. Қосудың қасиеттері.Қосудың ауыстырымдылық қасиеті.Қосылғыштардың орындарын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгемейді.2 – мысал. 2 + 7 немесе 7 + 2 (2.2 - сурет).
Әріптермен жазсақ: Мұндағы a және b – кез келген сандар.Қосудың терімділік қасиеті.Екі санның қосындысына үшінші санды қосу үшін бірінші санға екінші сан мен үшінші санның қосындысын қосуға болады.
3 – мысал. (2.3 - сурет)
2.3 – суретӘріптермен жазсақ: Мұндағы a, b және с – кез келген сандар.Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, қосылғыштардың орындарын ауыстырып, топтап (жақшаға алып), өрнекті ықшамдауға болады.Мысалдар: 1)
|
V. Жаңа материалды меңгергендерін алғашқы тексеру: (5 мин) | Үлестірмелі қағаздардағы сұрақтарға жауап беру арқылы:Қандай сандар қосылғыштар деп аталады? (І топ)Қандай сан қосындының мәні деп аталады? (ІІ топ)Қосудың ауыстырымдылық қасиетін тұжырымдаңдар?(ІІІ топ)Қосудың терімділік қасиетін әріптермен жазыңдар.(IV топ) |
VI. Есептер шығару: (15 мин)
|
|
VII. Жаңа материалды бекіту: (5 мин) | Математикалық диктант: (сөйлемді аяқтау)
|
IX. Үйге тапсырма беру: (2 мин) | №206 есеп – «3»№ 206, 211есептер – «4»№ 206, 211, 208есептер – «5» ережелерді жаттау | Өз беттерімен білім алуға дағдыланады, ізденеді. | Өткен тақырыптарды қамтып, есептерді шығарып келу. |
X. Бағалау (2 мин) | Сабаққа белсене араласқан оқушыларды бағалаймын. Бағаны талдау. Әр топқа берілген жетондар арқылы бағалау. | Бағаланады | Оқушылардың сабаққа белсенділігі артады. Еңбектерінің нәтижесіне қол жеткізеді. |