Бекітемін:
Мектеп басшысының
оқу ісі жөніндегі орынбасары ________________
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
№_______орта мектебі |
||
|
Сыныбы |
8 |
сабақ |
Күні: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Негіздер: құрамы, номенклатурасы, жіктелуі, қасиеттері, қолданылуы. |
|||
|
Сілтеме |
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы, Н.Нұрахметов. 8 - сынып оқулығы. К. Жексембина әдістемелік нұсқау. |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Негіздерді анықтау, жіктеу, талдау, есептер шығару, маңызын түсіну. Индикаторлардың қызметін талдау. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Негіздерді таниды, жіктей алады, бір бірінен ажыратады. Сапалық есептер шығарады. |
|||
|
Негізгі идеялар |
|
|||
|
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивті тақта, интерактивтік тақта арқылы Power Point, флипчарт, маркер, қарындаш, слайдтар. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сергіту сәті, АКТ-ны пайдаланып, жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар. Блум таксономиясы (БТҚ).
|
|||
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Мұғалім іс-әрекеті І.Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды сергітіп, топқа бөлу. Тірек - сызба арқылы негіздердің алыну әдістері мен химиялық қасиеттері түсіндіріледі. Сілтілермен қышқылдық оксидтердің әрекеттесуі, суда ерімейтін негіздердің қыздырғанда айырылуы, екідайлы гидроксидтің екі жақты қасиеті жайлы мәліметтер беріледі. Түсіндірілген тақырыпты толық бекіту үшін оқушылар лабораториялық тәжірибені орындайды, соңынан сұрақтар қойылады: Суда ерімейтін негіздердің қыздырғанда айырылуы және екідайлы гидроксид жайлы тәжірибе жасалып, тиісті реакция теңдеулері жазылады.
Дамытудың жоспарланған нәтижесі: Негіздер мен тұздардың құрамын салыстырып сипаттау.
Үйге тапсырма: §45,(1-10), §46. Жұмыс дәптері.
Бағалау Топтық бағалау Рефлексия |
Оқушы іс-әрекеті Топқа бөлінеді
Ұпай жинау арқылы оқушылар бағаланады.
Оқулықпен жұмыс. Оқушылар тапсырманы топта талдайды, сосын топтың бір мүшесі басқа топтарға қорғайды , жұмыстары бағаланады.
Оқушылар жұмысты жеке және топпен орындайды.
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Негіздер 9 сынып Химия
Сабақ жоспары Негіздер 9 сынып Химия
Бекітемін:
Мектеп басшысының
оқу ісі жөніндегі орынбасары ________________
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
№_______орта мектебі |
||
|
Сыныбы |
8 |
сабақ |
Күні: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Негіздер: құрамы, номенклатурасы, жіктелуі, қасиеттері, қолданылуы. |
|||
|
Сілтеме |
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы, Н.Нұрахметов. 8 - сынып оқулығы. К. Жексембина әдістемелік нұсқау. |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Негіздерді анықтау, жіктеу, талдау, есептер шығару, маңызын түсіну. Индикаторлардың қызметін талдау. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Негіздерді таниды, жіктей алады, бір бірінен ажыратады. Сапалық есептер шығарады. |
|||
|
Негізгі идеялар |
|
|||
|
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивті тақта, интерактивтік тақта арқылы Power Point, флипчарт, маркер, қарындаш, слайдтар. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сергіту сәті, АКТ-ны пайдаланып, жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар. Блум таксономиясы (БТҚ).
|
|||
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Мұғалім іс-әрекеті І.Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды сергітіп, топқа бөлу. Тірек - сызба арқылы негіздердің алыну әдістері мен химиялық қасиеттері түсіндіріледі. Сілтілермен қышқылдық оксидтердің әрекеттесуі, суда ерімейтін негіздердің қыздырғанда айырылуы, екідайлы гидроксидтің екі жақты қасиеті жайлы мәліметтер беріледі. Түсіндірілген тақырыпты толық бекіту үшін оқушылар лабораториялық тәжірибені орындайды, соңынан сұрақтар қойылады: Суда ерімейтін негіздердің қыздырғанда айырылуы және екідайлы гидроксид жайлы тәжірибе жасалып, тиісті реакция теңдеулері жазылады.
Дамытудың жоспарланған нәтижесі: Негіздер мен тұздардың құрамын салыстырып сипаттау.
Үйге тапсырма: §45,(1-10), §46. Жұмыс дәптері.
Бағалау Топтық бағалау Рефлексия |
Оқушы іс-әрекеті Топқа бөлінеді
Ұпай жинау арқылы оқушылар бағаланады.
Оқулықпен жұмыс. Оқушылар тапсырманы топта талдайды, сосын топтың бір мүшесі басқа топтарға қорғайды , жұмыстары бағаланады.
Оқушылар жұмысты жеке және топпен орындайды.
|
||
шағым қалдыра аласыз













