Материалдар / Сабақ жоспары "Ойыншығынды көрсетші"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Ойыншығынды көрсетші"

Материал туралы қысқаша түсінік
орыс тілде оқитын сыныптарға арналған қазақ тілі пәні бойынша жаңартылған бағдарлама талаптары бойынша құрылған сабақ жоспары (ҚМЖ)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2236
50 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі
Сыныбы:
2 «Б»
Сабақ
№ 8
Күні
______

Сабақтың тақырыбы

Ойыншығыңды көрсетші!

Жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар, сызбалар, суреттер таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру.

2.2.2.1. Сюжетті сурет негізінде өз ойын айту.

2.5.1.1. мұғалімнің көмегімен заттың атын/ сынын/ санын/ іс -қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Қарапайым сұрақтарға жауап береді.

Көптеген оқушылар: Суреттер негізінде ойыншықтары туралы айтады.

Кейбір оқушылар: Берілген сурет бойынша сөйлемдер құрастырады, өз ойын айтады.


Бағалау критерийлері

  • Мәтінді түсінеді.

  • Өз ойыншықтары туралы айтады.

  • Сөйлемдер құрастырады.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, бағалау

Тілдік міндеттер

Ойыншық, мен, менің, достар.

Құндылықтар

Зайырлы қоғам және жоғарғы р уханият

Осыған дейін меңгерілген білім

Мен кеме құрастырамын.


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы


10 мин

  1. Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңбері . Оқушылар бір біріне сәттілік тілеп , стикерге жазады.

  2. Топқа бөліну. Стикеге жазылған тілектері арқылы топқа бөлу.

  3. Үй тапсырмасын «Мина алаңы» әдісі бойынша тексеру. Өткен сабақтағы жаңа сөздерді қайталау.

Құрастырамын, бояймын, жасаймын.


Жаңа сабаққа кіріспе: (Тыңдалым алды) Сүйікті ойыншығының сызбасын салу. Түрін түсін сипаттау.














Сабақтың ортасы

5 мин.













10 мин.










10 мин.

Тыңдалым (Топтық жұмыс) Мәтінді тыңдау, түсіну, сөйлемдер бойынша сәйкес суретті белгілеп отыру. )

Тапсырма:

Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.

Мынау қандай ойыншық?

Әнелде қандай қоян бар?

Аннада қандай ойыншық бар?

Сашада қандай ойыншық бар?

Дескриптор:

Мәтінді түсінеді.

Сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі


Айтылым. (Жұптық жұмыс)

Оқулықтағы 1 - тапсырманы орындау. Жұптасып диалог құрастырады, тапсырманы таңдап алады.


Дескриптор:

Ойыншықтарды атайды.

Кесте бойынша диалог құрастырады.


Қалыптастырушы бағалау: смайлик


ТБ Жеке жұмыс.

Оқулықтағы 2 - тапсырманы орындау. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып жазу, қимылды білдіретін сөздерді анықтап, оларға сөйлем құрастыру. (3 сөйлем әдісі)

Дескриптор:

Көп нүктенің орнына тиісті әріпті табады.

Қимылды білдіретін сөздерді анықтайды.

Сөйлем құрастырады.


Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің ауызша кері байланысы.






















Сабақтың соңы

5 мин




Рефлексия: Ағашқа қызыл, сары, жасыл алмалар ілу

Үйге тапсырма: Жұмыс дәптері















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!