КМҚК №2«Бүлдіршін» балабақша-
бөбекжайы Өскемен қалалық әкімдігі
Тәрбиеші: Султанова Айнур Утембаевна
Білім беру саласы: Шығармашылық.Таным
Бөлімі :Аппликация
Тақрыбы:«Пойыз»
Мақсаты: балалар пойыз туралы білімдерін, теміржолда жүретін көлік екенін түсіндіру ұсақ бөлшектерді қосу шаршыдан дөнгелектерді қию, шығармашылық ойды дамыту. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: қажетті құрал-жабдықтар.
Пойздың суреттері, қайшылар ,желім- қарындаш , сулық,үлестірмелі материалдар.
Алдын ала орындалатын жұмыс:суреттер қарау.
Сөздік жұмыс: Паровоз,вагон.
Билингвальді компоненет: пойыз-поезд.
|
Іс-әрекеткезеңдері: |
Тәрбиешініңіс-әрекеті |
Балалардыңіс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Ойын .Пойыз әнін орындауды ұсынады. Пойыз,пойыз Судай жаңа Жылтырдай шынымен. Не бар екен пойызда Аю менен маймылдар, Мысықтар мен қояндар , Міне,осындай пойызды Балаларға силаймыз. Ұзақ,ұзақ, жол ұзақ. -Балалар ,біздің ойыншықтар саяхатқа шыққысы келеді Бірақ оларда пойыз жоқ. Не істейміз Үлестірмелі материалға назарын аударды. -Пойыз қандай геометриялық пішіндерден тұратынын қарастырайық. -Пойыз –көлік ,теміржолмен жүреді. -Пойызда паравоз бен вагондар бар Сөздік жұмыс. Паровоз,вагон. Жұмысты жасау ретін түсіндіреді. Қауіпсіздік техникасын еске түсіреді. Сергіту сәті. Пойыз «Ду ду Ду-ду Мен жүремін, Мен жүремін –деп шулайды. Ал вагондар зуылдайды. «Тақ-тақ-тақ, Тақ –тақ-тақ, Тақ –тақ-тақ, Тақ –тақ-тақ. Ұшақ болып балалар , Ұшамыз биікке, биікке. Жоғары қарай тартыламыз, Енді жерге қонамыз, Қолымызды енді төмен түсіресі Билингвальды комконент Жұмысқа кірісуді ұсынады. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді. |
Ынта білдіреді, орындықтарды пойыз сияқты етіп ретімен қойып ,пойыз туралы ән шырқайды.
Көмектесуге ынта білдіреді.
Үлестірмелі материалдарды қарастырады. Сұрақтарға жауап береді.
-Пойыз тіктөртбұрыштар үшбұырыштар,мен дөнгелектерден тұрады. Қайталайды. Паровоз,вагон. Тыңдайды, жұмысты жасау ретімен таныстырады. Балалар бірінің артына бірі «пойыз»сияқты тұрады. Жұдырықтарымен айландырады алақандарымен шапалақтайды аяқтарының ұшына тұрып ,қолдарын көтереді төмен түсіреді.
Пойыз-поезд. Пойызжасауға кіріседі. |
|
Ревлекциялық-түзетушілік. |
Балаларды ойыншықтардың атынан мақтайды. |
Қуаныштарын білдіреді. |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды : геометриялық пішіндерді пайдалана отырып,пойыз құрастырады.
Қайшымен жұмыс істегенде қауіпсіздік техникасын сақтайды.
Түсінеді: пойыздың теміржолмен жүретінін көлік екендігін.
Қолданады:қайшы мен желім-қарандаш дұрыс қолданады ,оқу іс-әрекеті барсында алынған дағдыларды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Пойыз"
Сабақ жоспары "Пойыз"
КМҚК №2«Бүлдіршін» балабақша-
бөбекжайы Өскемен қалалық әкімдігі
Тәрбиеші: Султанова Айнур Утембаевна
Білім беру саласы: Шығармашылық.Таным
Бөлімі :Аппликация
Тақрыбы:«Пойыз»
Мақсаты: балалар пойыз туралы білімдерін, теміржолда жүретін көлік екенін түсіндіру ұсақ бөлшектерді қосу шаршыдан дөнгелектерді қию, шығармашылық ойды дамыту. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: қажетті құрал-жабдықтар.
Пойздың суреттері, қайшылар ,желім- қарындаш , сулық,үлестірмелі материалдар.
Алдын ала орындалатын жұмыс:суреттер қарау.
Сөздік жұмыс: Паровоз,вагон.
Билингвальді компоненет: пойыз-поезд.
|
Іс-әрекеткезеңдері: |
Тәрбиешініңіс-әрекеті |
Балалардыңіс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Ойын .Пойыз әнін орындауды ұсынады. Пойыз,пойыз Судай жаңа Жылтырдай шынымен. Не бар екен пойызда Аю менен маймылдар, Мысықтар мен қояндар , Міне,осындай пойызды Балаларға силаймыз. Ұзақ,ұзақ, жол ұзақ. -Балалар ,біздің ойыншықтар саяхатқа шыққысы келеді Бірақ оларда пойыз жоқ. Не істейміз Үлестірмелі материалға назарын аударды. -Пойыз қандай геометриялық пішіндерден тұратынын қарастырайық. -Пойыз –көлік ,теміржолмен жүреді. -Пойызда паравоз бен вагондар бар Сөздік жұмыс. Паровоз,вагон. Жұмысты жасау ретін түсіндіреді. Қауіпсіздік техникасын еске түсіреді. Сергіту сәті. Пойыз «Ду ду Ду-ду Мен жүремін, Мен жүремін –деп шулайды. Ал вагондар зуылдайды. «Тақ-тақ-тақ, Тақ –тақ-тақ, Тақ –тақ-тақ, Тақ –тақ-тақ. Ұшақ болып балалар , Ұшамыз биікке, биікке. Жоғары қарай тартыламыз, Енді жерге қонамыз, Қолымызды енді төмен түсіресі Билингвальды комконент Жұмысқа кірісуді ұсынады. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді. |
Ынта білдіреді, орындықтарды пойыз сияқты етіп ретімен қойып ,пойыз туралы ән шырқайды.
Көмектесуге ынта білдіреді.
Үлестірмелі материалдарды қарастырады. Сұрақтарға жауап береді.
-Пойыз тіктөртбұрыштар үшбұырыштар,мен дөнгелектерден тұрады. Қайталайды. Паровоз,вагон. Тыңдайды, жұмысты жасау ретімен таныстырады. Балалар бірінің артына бірі «пойыз»сияқты тұрады. Жұдырықтарымен айландырады алақандарымен шапалақтайды аяқтарының ұшына тұрып ,қолдарын көтереді төмен түсіреді.
Пойыз-поезд. Пойызжасауға кіріседі. |
|
Ревлекциялық-түзетушілік. |
Балаларды ойыншықтардың атынан мақтайды. |
Қуаныштарын білдіреді. |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды : геометриялық пішіндерді пайдалана отырып,пойыз құрастырады.
Қайшымен жұмыс істегенде қауіпсіздік техникасын сақтайды.
Түсінеді: пойыздың теміржолмен жүретінін көлік екендігін.
Қолданады:қайшы мен желім-қарандаш дұрыс қолданады ,оқу іс-әрекеті барсында алынған дағдыларды.
шағым қалдыра аласыз













