Сабақ жоспары "Қаңлылардың қоғамдық құрылысы" 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Қаңлылардың қоғамдық құрылысы" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5-сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақстан тарихы

Мектеп:№42 ЖББ орта мектебі

Сабақтың тақырыбы:

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Мұғалімнің аты-жөні: Шаганбаева С.К

Күні:27.02.2020ж

СЫНЫП: 5 «Б»

Қатысқан оқушылар саны: 23

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

Сабақтың мақсаттары:


Оқушылардың барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсат

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Құндылықтарға баулу

  • Қарым-қатынас жасау қабілеті

  • Жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті

  • Сыни тұрғыдан ойлану

Пәнаралық байланыс

Дүние жүзі тарихы,география,қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы туралы тест

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

Қазақ халқының ұттық ойындарының асық ату ойыны бар,сондықтан өз сабағыма асық атуды алмасамда,топқа асықпен бөлуді жөн көрдім, топ құрамындағы оқушылар саны бойынша 3-3тен орналасты,асық арқылы топтарға бөлінеді.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Оқушыларды тақырыпқа сәйкес хан,уәзірлер» тренинг ұйымдастыру.

Оқушылар уәзір ретінде бір-бірден жақсы қасиеттерін айтып шығуы керек. Олар ойларынан кереметтей қайталанбайтындай етіп өздерін жақсы жағын айтып өту керек.


1-топ:

Қауыншы

2-топ: Жетіасар



Әр оқушы өзі туралы жақсы ой қалыптастырады.

Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Постер» әдісі

(Әрбір топ мәтінде берілген ақпараттарды жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, әр оқушы өз ойын жеткізеді.)

Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?






Оқулық,

мәтіндер.

114 бетте.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Талдау

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып,немесе орында сөйлей алады.

Оқулық,

қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер жазған ойларын нақтылау.

Сергіту сәті

2 минут

Ортаға шығып,шеңбер құрып, алда наурызымыз келе жатыр,соған орай бір-бірімізді кешіріп, егер ренжіткен болсақ құшақтасып қауышайық, біздің ойымызша бір-бірімізді бірнеше жыл көрмегендей.

видеожазба

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

1.Сұрақ-жауап(мәтін бойынша)

2.Оқулық пен жұмыс(жеке жұмыс)

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі



Бағалау


5 минут





Кері байланыс

3 минут

Бүгінгі сабақты бағалау «Стикир» таратумен бағалау


Рефлексия

Оқушылар «Рефлексия пирамидасы»

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

  • Бүгінгі сабақта оқып үйренгеніңіз?

Бағалау

Смайлктер мен бағалау


Рефлексия


«Рефлек

сия пирамида

сы»

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты шынайы. Қаңлылардың қоғамдық құрылымын сипаттап, талдап жазып, өз көзқарастарын білдіре алды. Топта ынтымақтаса отырып жұмыс жасап, өз тапсырмаларын өте жақсы қорғап шықты

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2020
1249
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі