Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: Қазақстан тарихы |
Мектеп:№42 ЖББ орта мектебі |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы |
Мұғалімнің аты-жөні: Шаганбаева С.К Күні:27.02.2020ж |
||||||
|
СЫНЫП: 5 «Б» |
Қатысқан оқушылар саны: 23 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүние жүзі тарихы,география,қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы туралы тест |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Қазақ халқының ұттық ойындарының асық ату ойыны бар,сондықтан өз сабағыма асық атуды алмасамда,топқа асықпен бөлуді жөн көрдім, топ құрамындағы оқушылар саны бойынша 3-3тен орналасты,асық арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Оқушыларды тақырыпқа сәйкес хан,уәзірлер» тренинг ұйымдастыру. Оқушылар уәзір ретінде бір-бірден жақсы қасиеттерін айтып шығуы керек. Олар ойларынан кереметтей қайталанбайтындай етіп өздерін жақсы жағын айтып өту керек. |
1-топ: Қауыншы 2-топ: Жетіасар Әр оқушы өзі туралы жақсы ой қалыптастырады. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Постер» әдісі (Әрбір топ мәтінде берілген ақпараттарды жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, әр оқушы өз ойын жеткізеді.) Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? |
Оқулық, мәтіндер. 114 бетте. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Қаңлылардың қоғамдық құрылысы Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып,немесе орында сөйлей алады. |
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер жазған ойларын нақтылау. |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Ортаға шығып,шеңбер құрып, алда наурызымыз келе жатыр,соған орай бір-бірімізді кешіріп, егер ренжіткен болсақ құшақтасып қауышайық, біздің ойымызша бір-бірімізді бірнеше жыл көрмегендей. |
видеожазба |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Қаңлылардың қоғамдық құрылысы 1.Сұрақ-жауап(мәтін бойынша) 2.Оқулық пен жұмыс(жеке жұмыс) |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бүгінгі сабақты бағалау «Стикир» таратумен бағалау Рефлексия Оқушылар «Рефлексия пирамидасы»
|
Бағалау Смайлктер мен бағалау Рефлексия «Рефлек сия пирамида сы» |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың мақсаты шынайы. Қаңлылардың қоғамдық құрылымын сипаттап, талдап жазып, өз көзқарастарын білдіре алды. Топта ынтымақтаса отырып жұмыс жасап, өз тапсырмаларын өте жақсы қорғап шықты |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Қаңлылардың қоғамдық құрылысы" 5-сынып
Сабақ жоспары "Қаңлылардың қоғамдық құрылысы" 5-сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: Қазақстан тарихы |
Мектеп:№42 ЖББ орта мектебі |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы |
Мұғалімнің аты-жөні: Шаганбаева С.К Күні:27.02.2020ж |
||||||
|
СЫНЫП: 5 «Б» |
Қатысқан оқушылар саны: 23 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүние жүзі тарихы,география,қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы туралы тест |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Қазақ халқының ұттық ойындарының асық ату ойыны бар,сондықтан өз сабағыма асық атуды алмасамда,топқа асықпен бөлуді жөн көрдім, топ құрамындағы оқушылар саны бойынша 3-3тен орналасты,асық арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Оқушыларды тақырыпқа сәйкес хан,уәзірлер» тренинг ұйымдастыру. Оқушылар уәзір ретінде бір-бірден жақсы қасиеттерін айтып шығуы керек. Олар ойларынан кереметтей қайталанбайтындай етіп өздерін жақсы жағын айтып өту керек. |
1-топ: Қауыншы 2-топ: Жетіасар Әр оқушы өзі туралы жақсы ой қалыптастырады. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Постер» әдісі (Әрбір топ мәтінде берілген ақпараттарды жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, әр оқушы өз ойын жеткізеді.) Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? |
Оқулық, мәтіндер. 114 бетте. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Қаңлылардың қоғамдық құрылысы Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып,немесе орында сөйлей алады. |
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер жазған ойларын нақтылау. |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Ортаға шығып,шеңбер құрып, алда наурызымыз келе жатыр,соған орай бір-бірімізді кешіріп, егер ренжіткен болсақ құшақтасып қауышайық, біздің ойымызша бір-бірімізді бірнеше жыл көрмегендей. |
видеожазба |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Қаңлылардың қоғамдық құрылысы 1.Сұрақ-жауап(мәтін бойынша) 2.Оқулық пен жұмыс(жеке жұмыс) |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бүгінгі сабақты бағалау «Стикир» таратумен бағалау Рефлексия Оқушылар «Рефлексия пирамидасы»
|
Бағалау Смайлктер мен бағалау Рефлексия «Рефлек сия пирамида сы» |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың мақсаты шынайы. Қаңлылардың қоғамдық құрылымын сипаттап, талдап жазып, өз көзқарастарын білдіре алды. Топта ынтымақтаса отырып жұмыс жасап, өз тапсырмаларын өте жақсы қорғап шықты |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













