Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Қар қиыршықтары қандай?
Бағдарламалық мазмұны: Қар қиыршықтары мен қардың суға айналуы, тағы басқа қасиеттері туралы түсіндіру. Қыс мезгілінің ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. Ойлау, тыңдау, қабілеттерін дамыту, табиғатқа деген қызығушылықтарын арттыру. Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: қар туралы толық түсінік беру.
Әдіс-тәсілдер: ғажайып сәт, жұмбақ шешу, тәжірибе жасау, ойындар, қорытынды.
Қажетті көрнекі құралдар: ақшақар, ұлпа қарлар, қар қиыршықтары, қыс мезгілінің суреттері, қағаздан жасалған әр түрлі ұлпа қарлар.
Билингвалдық компонент: Ақшақар – Снегурочка – Maiden, Аяз ата – Дед Мороз – Santa Claus.
-
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі
Шаттық шеңбері:
Сен қандай сүйкімдісің!
Сен қандай әдемісің!
Сен қандай мейірімдісің!
Сен менің досымсың!
-Сәлеметсіз бе, балалар!
Ғажайып сәт: Ақшақар Аяз атаның сәлемдемесін әкеліп, асығыс шығып кетеді.
-Балалар, Ақшақардың тез кетіп қалуының себебі қандай екен?
-Дұрыс айтасыңдар, Ақшақар жылы жерде ұзақ тұрса, еріп кетеді.
-Аяз атаның қандай сәлемдеме беріп жібергенін білулерін үшін мен жасырған жұмбақтың шешімін табыңдар.
Жұмбақ шешеміз
Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тонады.
(Қар)
-Сәлеметсіз бе!
Ақшақарды қарсы алып, амандасып, сәлемдемені қабылдап алады.
Өз ойларын ашық айтады.
Жұмбақты шешеді.
Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі
Релаксация
Қағаздан жасалған әр түрлі ұлпақарларды таратайын.
-Ортаға шығып, қар қиыршықтарын алып, оң жаққа, сол жаққа бұрылып, ұлпақарлар болып ойнайық.
-Ал, Аяз атаның сәлемдемесінде тағы да не бар екенін білу үшін жұмбақ жасырайын.
Жұмбақ шешеміз
Көлді жапқан қақпа.
Сіресіп тұр қатты – ақ.
(Мұз)
-Қарайық, сәлемдеменің ішінен мұз бөлшектері бар екен.
«Не болды, не өзгерді?»
тәжірибесін жасау
-Тәжірибеге назарымызды аударайық. Алдымен қарды қолға алып, оны қысамын да қар кесегіне айналдырамын. Содан ыдыстағы жылы суға салып, ерітемін.
-Тәжірибеден нені байқадыңдар?
Сергіту сәті:
Қар жауады оң жақтан,
Қар жауады сол жақтан.
Қар лақтырып ойнасақ,
Су болады қолғаптар.
«Қар қиыршықтары қандай?»
сөздік ойыны
-Мен әрбіреуіне допты лақтырамын, ал сендер қарға қатысты сөздерді айтасыңдар, жарай ма?!
-Ал, мұз бөлшектерін, қарды ауызға салуға бола ма? Неге?
Дәптермен жұмыс
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындату.
Д/ойын: «Ұқсастығын тап»
Шарты: қарды түсі ұқсайтын затпен қосуды ұсыну.
Д/ойын: «Қар ұлпаларының
жұбын тап»
Шарты: суреттегі ұлпақарларды салыстырып, көлемі, түсі бірдейлерді тауып, бір – бірімен қосуды тапсыру.
Билингвалды компонент: Ақшақар – Снегурочка – Maiden, Аяз ата – Дед Мороз – Santa Claus.
Д/ойын: «Мұзда қалай ойнаймыз?»
-
Мұз айдынында балалар ұқыпты ойнап жатыр;
-
Балалар төбелесіп, бір – бірін итеріп жатыр
-Екі суреттің қайсысы дұрыс?
Ұлпақарларды ұстап көреді.
Әуен ырғағымен айналып билейді.
Жұмбақты шешеді.
Мұз бөлшектерін алып, ұстап көреді.
Табақшаның ішіне қарайды, су пайда болғанын айтады.
Сөздерін қайталлап, қимыл – қозғалыстар жасайды.
Қарға қатысты сөздерді айтады.
Дәптердегі тапсырмаларды орындайды.
Түсі қарға ұқсайтын затты табады.
Ұлпақарларды салыстырады.
Қайталайды: Ақшақар – Снегурочка – Maiden, Аяз ата – Дед Мороз – Santa Claus.
Суреттердегі балалардың дұрыс әрекеттерін табады, түсіндіреді.
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
Қорыту
Д/ойын: «Қарама – қарсы»
-Қар жұмсақ, мұз....
-Қар жеңіл, мұз....
-Ақшақарды топта қалдырмай, Аяз атаға жібергеніміз дұрыс болды ма? Неге?
-Ақшақар сендерге жіпке тізілген әр түрлі қар қиыршықтарын тастап кетіпті. Серуенге шыққанда олармен сырғанақты безендірейік.
Мағынасы қарама – қарсы сөздерді тауып, айтады.
Өз ойларын айтады.
Ақшақарға рахметтерін айтады.
-
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: қар қиыршықтарын бақылап (мұз қатты, тайғанақ, жылы жерде жылдам ериді), шешім жасауды біледі.
Қандай түсініктерді игерді: табиғатқа қызығушылықпен қарауды игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: мұз айдынында, тайғақта қалай ойнау керектігін меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Қар қиыршықтары " мектепалды даярлық
Сабақ жоспары "Қар қиыршықтары " мектепалды даярлық
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Қар қиыршықтары қандай?
Бағдарламалық мазмұны: Қар қиыршықтары мен қардың суға айналуы, тағы басқа қасиеттері туралы түсіндіру. Қыс мезгілінің ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. Ойлау, тыңдау, қабілеттерін дамыту, табиғатқа деген қызығушылықтарын арттыру. Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: қар туралы толық түсінік беру.
Әдіс-тәсілдер: ғажайып сәт, жұмбақ шешу, тәжірибе жасау, ойындар, қорытынды.
Қажетті көрнекі құралдар: ақшақар, ұлпа қарлар, қар қиыршықтары, қыс мезгілінің суреттері, қағаздан жасалған әр түрлі ұлпа қарлар.
Билингвалдық компонент: Ақшақар – Снегурочка – Maiden, Аяз ата – Дед Мороз – Santa Claus.
-
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі
Шаттық шеңбері:
Сен қандай сүйкімдісің!
Сен қандай әдемісің!
Сен қандай мейірімдісің!
Сен менің досымсың!
-Сәлеметсіз бе, балалар!
Ғажайып сәт: Ақшақар Аяз атаның сәлемдемесін әкеліп, асығыс шығып кетеді.
-Балалар, Ақшақардың тез кетіп қалуының себебі қандай екен?
-Дұрыс айтасыңдар, Ақшақар жылы жерде ұзақ тұрса, еріп кетеді.
-Аяз атаның қандай сәлемдеме беріп жібергенін білулерін үшін мен жасырған жұмбақтың шешімін табыңдар.
Жұмбақ шешеміз
Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тонады.
(Қар)
-Сәлеметсіз бе!
Ақшақарды қарсы алып, амандасып, сәлемдемені қабылдап алады.
Өз ойларын ашық айтады.
Жұмбақты шешеді.
Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі
Релаксация
Қағаздан жасалған әр түрлі ұлпақарларды таратайын.
-Ортаға шығып, қар қиыршықтарын алып, оң жаққа, сол жаққа бұрылып, ұлпақарлар болып ойнайық.
-Ал, Аяз атаның сәлемдемесінде тағы да не бар екенін білу үшін жұмбақ жасырайын.
Жұмбақ шешеміз
Көлді жапқан қақпа.
Сіресіп тұр қатты – ақ.
(Мұз)
-Қарайық, сәлемдеменің ішінен мұз бөлшектері бар екен.
«Не болды, не өзгерді?»
тәжірибесін жасау
-Тәжірибеге назарымызды аударайық. Алдымен қарды қолға алып, оны қысамын да қар кесегіне айналдырамын. Содан ыдыстағы жылы суға салып, ерітемін.
-Тәжірибеден нені байқадыңдар?
Сергіту сәті:
Қар жауады оң жақтан,
Қар жауады сол жақтан.
Қар лақтырып ойнасақ,
Су болады қолғаптар.
«Қар қиыршықтары қандай?»
сөздік ойыны
-Мен әрбіреуіне допты лақтырамын, ал сендер қарға қатысты сөздерді айтасыңдар, жарай ма?!
-Ал, мұз бөлшектерін, қарды ауызға салуға бола ма? Неге?
Дәптермен жұмыс
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындату.
Д/ойын: «Ұқсастығын тап»
Шарты: қарды түсі ұқсайтын затпен қосуды ұсыну.
Д/ойын: «Қар ұлпаларының
жұбын тап»
Шарты: суреттегі ұлпақарларды салыстырып, көлемі, түсі бірдейлерді тауып, бір – бірімен қосуды тапсыру.
Билингвалды компонент: Ақшақар – Снегурочка – Maiden, Аяз ата – Дед Мороз – Santa Claus.
Д/ойын: «Мұзда қалай ойнаймыз?»
-
Мұз айдынында балалар ұқыпты ойнап жатыр;
-
Балалар төбелесіп, бір – бірін итеріп жатыр
-Екі суреттің қайсысы дұрыс?
Ұлпақарларды ұстап көреді.
Әуен ырғағымен айналып билейді.
Жұмбақты шешеді.
Мұз бөлшектерін алып, ұстап көреді.
Табақшаның ішіне қарайды, су пайда болғанын айтады.
Сөздерін қайталлап, қимыл – қозғалыстар жасайды.
Қарға қатысты сөздерді айтады.
Дәптердегі тапсырмаларды орындайды.
Түсі қарға ұқсайтын затты табады.
Ұлпақарларды салыстырады.
Қайталайды: Ақшақар – Снегурочка – Maiden, Аяз ата – Дед Мороз – Santa Claus.
Суреттердегі балалардың дұрыс әрекеттерін табады, түсіндіреді.
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
Қорыту
Д/ойын: «Қарама – қарсы»
-Қар жұмсақ, мұз....
-Қар жеңіл, мұз....
-Ақшақарды топта қалдырмай, Аяз атаға жібергеніміз дұрыс болды ма? Неге?
-Ақшақар сендерге жіпке тізілген әр түрлі қар қиыршықтарын тастап кетіпті. Серуенге шыққанда олармен сырғанақты безендірейік.
Мағынасы қарама – қарсы сөздерді тауып, айтады.
Өз ойларын айтады.
Ақшақарға рахметтерін айтады.
-
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: қар қиыршықтарын бақылап (мұз қатты, тайғанақ, жылы жерде жылдам ериді), шешім жасауды біледі.
Қандай түсініктерді игерді: табиғатқа қызығушылықпен қарауды игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: мұз айдынында, тайғақта қалай ойнау керектігін меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













