Модуль/пән
атауы
|
Ақпараттық-анықтамалық
және интерактивті веб-порталдың қызметтерін
пайдалану.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Вирустардың таралу
жолдары.
Вирустың пайда
болуының белгілері. Вирустардан қорғау. Тақырып компьютерлік
вирустар, компьютерлік вирустар түрлері, вирустардың дербес
компьютерлерге ену жолдары.
|
Педагог
|
Кенжебаева
Қаракөз
|
Курс
|
2
|
Топ
|
ОП 22-9-1
|
ОП-23-11
|
|
|
|
|
Сабақтың өткізілетін
күні
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың
түрі
|
Тәжірибелік
сабақ
|
Сабақтың мақсаты
немесе оқыту
нәтижелері
|
Компьютерлік ақпарат
түрлерімен жұмыс жүргізу дағдысын
игеру.
|
Бағалау
критерийлері
|
Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы
қорытындылап,
тапсырмаларды орындау
дәрежесіне қарай білімдерін
бағалау.
|
Оқу - әдістемелік
құралдар, әдебиеттер
|
Информатикадан
30сабақ.Балапанов.Информатика 10 сынып- Б.Қ. Сапарғалиева, Н.Е.
Масалимова, Г.А. Тезекбаева
|
Техникалық құралдар,
материалдар
|
Оқулық. Жұмыс
дәптері.
Дербес компьютерлер,
ноутбуктер, қосымша
құрылғылар,
графикалық сызба, плакаттар,
слайдтар, маркер, тақта.
|
|
Сабақ
кезеңдері
|
Түсіндіру, баяндау,
көрнекілік, сөздік.
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
(5
минут)
|
Оқушылармен
сәлемдесу,
дәрісхана тазалығын тексеру,
оқушыларды түгелдеу,
оқушылардың назарын сабаққа
аударту.
|
2.Үй тапсырамасын тексеру
кезеңі
-
минут)
|
Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы
қорытындылап,
тапсырмаларды орындау
дәрежесіне қарай білімдерін
бағалау.
|
3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық кезеңі (жаңа
тақырыпты болжау) / Практикалық, зертханалық жұмысқа дайындық
кезеңі
( 5
минут)
|
жаңа архив
жасау;
архивтен файлдарды
шығару;
бар архивке файлдарды
қосу;
өзі шешілетін архив
жасау;
көптомды архив
жасау;
зақымдалған архивті толық
немесе жартылай қалпына
келтіру;
архивті бөгде адамдардың
қарауынан және өзгертуінен
қорғау.
|
4.Жаңа материалды түсіндіру кезеңі (Практикалық,
зертханалық жұмысты орындау
кезеңі)
(30
минут)
|
Компьютерлік вирус — арнайы жазылған шағын
көлемді (кішігірім) программа. Ол өздігінен басқа программалар
соңына немесе алдына қосымша жазылады да, оларды "бүлдіруге"
кіріседі, сондай-ақ компьютерде тағы басқа келеңсіз әрекеттерді
істеуі мүмкін. Ішіненосындай вирус табылған программа "ауру жұққан"
немесе "бүлінген" депаталады. Мұндайпрограмманыіскеқосқандаалдымен
вирус жұмысқакірісіп,
оныңнегізгіфункциясыорындалмайдынемесеқатеорындалады. Вирус
іскеқосылғанпрограммаларға да керіәсеретіп, оларға да "жұғады"
жәнебасқа да зияндыіс-әрекеттержасайбастайды (мысалы,
файлдардынемеседискідегіфайлдардыңорналасукестесінбүлдіреді,
жеделжадтағы бос орындыжайлапаладыжәне т. с.
с.).
|
5.Жаңа материалды бекіту кезеңі. (Практикалық, зертханалық
жұмысты тапсыру
кезеңі)
(20
минут)
|
ДК –вирус дегеніміз
не?
Таралу жолдары
қандай?
Қанша түрге
бөлінеді?
Жою жолдары
қандай?
Сақтану
программаларын ата?
|
6.Үй тапсырмасы
туралы ақпараттандыру кезеңі минут)(5 минут)
|
Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы
қорытындылап,
Тапсырмаларды орындау
дәрежесіне қарай білімдерін бағалау
Реферат
Әлеуметтік желіден
мәліметтер іздестіру
|
7.Сабақты қорытындылау және
рефлексия
(5
минут)
|
Тірек мәтін
тәсілі.
Мұғалім топқа сұрақ кояды
сұраққа
Дербес компьютерде жұмыс жасау
арқылы
жауап
береді.
Жауап бере отырып осылай
өтілген тақырыптарға осылай тірек конспектісін
жасайжы.
Сауаттылыққа баулу.
Шәкірттерді елге қызмет
көрсететін иманды тұлға
ретінде қалыптастыру.
|