Сабақ жоспары "Қосарлама қос сөздер "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Қосарлама қос сөздер "

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға және оқушыларға көмекші құрал ретінде пайдалануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қызылорда облысы Шиелі ауданы

153 Ш.Есенов атындағы мектеп –лицейі

Айтуғанова Жібек Амангелдіқызы


Сабақ №17. Пәні: қазақ тілі

153 Ш. Есенов атындағы мектеп-лицейі

Күні: 11. 10. 2017.

Мұғалімнің аты- жөні: Айтуғанова Жібек

Сыныбы: 6 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қосарлама қос сөздер

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Қосарлама қос сөз,қосарлама қос сөздердің жазылу емлесі туралы түсінік беру,қазақтың ұлттық ойын түрлерімен таныстыру

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушы істей алады: . оқушылардың ой-өрісін,танымын,өз бетімен ізденуі арқылы қабілеттері дамиды..


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Қайталама қос сөздерді қайталай отырып, қосарлама қос сөздерді меңгереді.


Кейбір оқушылар істей алады: Қосарлама қос сөздерді пайдалана отырып, дыбыстық талдау жүргізеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар:


Негізгі сөздер мен тіркестер

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

Сіз неліктен ......... екенін айта аласыз ба?

Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

Жетістік критерийлері:

Оқушы қосарлама қос сөздерді меңгереді;
-Мысал келтіріп, оның жасалуын ажырата алады;
- Қосарлама қос сөздерді пайдалан отырып, фонетикалық талдау жүргізеді

Алдыңғы оқу

Қос сөздер,қайталама қос сөздер.

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басы

1-5 минут

Үй тапсырмасын сұрау

1«Ақсүйек ойыны арқылы сыныптағы 22 оқушыға ішінде «ақсүйегі» бар конверттер таратылады.Тек 6 оқушы ғана тапсырма жазылған (сүйектің суреті бар) конверт табады.

1 - тапсырмасы: Сөз құрамына қарай нешеге бөлінеді?
2 - тапсырмасы: Күрделі сөздердің түрлерін ата
3 - тапсырмасы: Қос сөз дегеніміз не?
4 - тапсырма: Қос сөздер нешеге бөлінеді, оларды ата?
5 - тапсырма: Қайталама қос сөз дегеніміз не?
6 - тапсырма: Қайталама қос сөздер қалай жасалады?

Оқулық



Ортасы

5 мин

15 мин

5 мин


1.Тірек сызба арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру

Қосарлама қос сөздердің құрамына назар салайық

Мағынасы бір-біріне жақын сөздер және қарама-қарсы мағыналы сөздер қосарланады.

Бір сыңары мағыналы,екінші сыңары мағынасыз

Екі сыңары да мағынасыз

Қоғамдық даму аясындағы өзгерістер барысында кейінгі кезде қалыптасқан қос сөздер


Құрт-құмырсқа,әке-шеше

Келін-кепшік,бала-шаға.

Ығы-жығы,екен-саяқ

Үгіт-насихат,оқу-ағарту,саяси-экономикалық,қазақша-орысша,ғылыми-танымдық.





«Көкпар» ойыны арқылы 3 топқа бөлініп,қос сөздердің сыңарларын тауып жазу

82-жаттығу

Дос-                                        Жігіт-                                      Әмпей-

Сана-                                      Қыз-                                        Тым-

Ат-                                          Шал-                                       Егжей-

Ас-                                          Шапан-                                   Бытықы-

Қару-                                      Ақсақ-                                     Атау-

Сән —                                    Қора-                                      Далдың-

Кескін-                                   Арық-                                     Алапай-

Қиын-                                     Қант-                                      Ымы-

Апалы-                                  Әуре-                                        Қылтың-

Оқулықпен жұмыс

84-жаттығу.Сөйлемнен қосарлама қос сөздерді тауып,қосарлама қос сөздердің қай түріне жататынын анықтау

Шешендер сайысы

Алтын сандықтан шыққан мақал-мәтелдердегі қос сөздерді табу.

…………. көсем боласың, ………….. шешен боласың.

………….ның  ақылы сарқылмайтын көлмен тең.

Әдептілік ………… –адамдықтың белгісі.

Ақылды адам  ……….. келеді, ………. байқай келеді

Мен оқыған шығарма

М.Әуезов шығармасынан үзінді (мәтін ішінен қос сөздерді айтып өту)

Жеке оқушымен жұмыс

86-жаттығу 1 Өлеңді түсініп оқу 2 Қарама-қарсы сөздер жасау.



Соңы


7 мин

3 мин

Бекіту: Мен таңдаған мамандық...

Оқушылар пікірі

Үй тапсырмасы   1. 87-жаттығу. Мәтінді көшіріп жазып,қос сөздердің жасалуын түсіндіру.

Оқушылар өздері сабаққа белсене қатысқан оқушыны таңдайды,бағасын айтады.


Қосымша ақпарат

Саралау

Бағалау:критериалды бағалау

Пәнаралық байланыс: тарих

Рефлексия


-Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

-Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандайтүзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқудыда ескеріңіз)

1.

2.

Мен сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2018
528
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі