Сабақ жоспары Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру 8 сынып  арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып көбейткішті түбір таңбасының алдына шығаруды және ішіне енгізуді біледі, ажыратады  көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алуды қолданып сандық өрнектердің мәнін табады  квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып,тепе-теңдіктерді дәлелдейді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Маржанбұлақ орта мектебі

Тақырыбы: Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру


Бөлім:

Квадрат түбір және иррационал өрнек

Пәні:

Алгебра

Педагогтің аты-жөні:

Таңжарбаев Әлібек

Күні:

17.10.2022ж

Сынып: 8 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

  • арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып көбейткішті түбір таңбасының алдына шығаруды және ішіне енгізуді біледі, ажыратады;

Оқушылардың басым бөлігі үшін:

  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алуды қолданып сандық өрнектердің мәнін табады

Кейбір оқушылар үшін:

  • квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып,тепе-теңдіктерді дәлелдейді



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

10 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

2.Амандасады және тілектерін білдіреді.

Үй тапсырмасын тексеру:№147

1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатыментаныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Математикалық диктант» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында тапсырма таратылады.


.. ....

... сан болады



Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау. «Адасқан әріптер» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын табады. «Тікішейткөб біртү батаң дынал арушығ нежә тікішейткөб біртү батаң натыас луа» Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Тақтада бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жазылады.

1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

Мақсаты: Оқушылар тапсырмаларға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Дескриптор:

формуланы пайдаланып,есептейді; иирационал сананықтамасын пайдаланып, жауабын жазады

Жалпы- 2 балл.

Саралау: Деңгейлік тапсырмалар бойынша есептер беріледі. Барлық оқушыларға үнемі сұрақтар бере отырып ,қажеттіліктеріне қарай көмек беріп,Жада қалыптастыру керек

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

Жаңа сабақты оқушылармен бірге талқылай отырып түсіндіремін,тақтадағы есептерді оқушылар дәптерлеріне көшіреді.

Топпен бірлесіп тапсырманы орындайды.

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарады;

Көбейткішті түбір таңбасының астына алады

Дескриптор:

  • формуланы біледі формуланы қолданып,жауабын жазады



Дұрыс, толық жауап берсе – 3 ұпай

Жартылай орындаса – 2 ұпай

Қате орындаса - 1 ұпай

Слайд. Сандарды салыстыру

10 мин

«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі. Жеке,жұппен, топпенжұмыс.Оқулықтанесептершығару.

128,129,131

Picture 3

Picture 4

Әрбір топтан бірінші орындаған оқушы тақтаға жазып, түсіндіреді.




«Көршіңді тексер» тәсіл арқылы бірін-бірі тексереді.

Дескриптор:

  • формуланы біледі

  • формуланы қолданып,жауабын жазады

  • ықшамдайды жауабын жазады







Жалпы- 5 балл


ДК экраны

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

10мин.

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: Сәйкестендіру кестесі

Рефлексия:

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Үйге тапсырма:132

Оқушылар қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырманы орындайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын,көңіл-күйін айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Дескриптор:

  • Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіреді, есептерді шығарады

  • Есептерді дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріп, жұптасады

Мұғалім оқушыларды «Баллдық жүйе» арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

ҚҚҚ кестесі





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.10.2022
528
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі