Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
10 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
1.Мұғалім оқушыларды
түгендейді.
2.Амандасады және
тілектерін білдіреді.
Үй тапсырмасын тексеру:№147
|
1. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы,
мақсатыментаныстырады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Оқушылардың
белсенділігі үшін «Жарайсың!»,
«Керемет!» деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді.
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында
мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Математикалық диктант»
әдісі арқылы
өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында тапсырма
таратылады.
..
....
... сан
болады
Оқушылармен бірге сабақ
мақсатын анықтау. «Адасқан әріптер» әдісімен жаңа сабақтың
тақырыбын табады. «Тікішейткөб біртү батаң дынал арушығ нежә
тікішейткөб біртү батаң натыас луа» Оқушылар өз ойларын ортаға
салады. Тақтада бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
жазылады.
|
1.
Әр оқушы өз
ойымен бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Мақсаты: Оқушылар тапсырмаларға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Дескриптор:
формуланы
пайдаланып,есептейді; иирационал сананықтамасын пайдаланып, жауабын
жазады
Жалпы- 2
балл.
Саралау: Деңгейлік тапсырмалар
бойынша есептер беріледі. Барлық оқушыларға үнемі сұрақтар бере
отырып ,қажеттіліктеріне қарай көмек беріп,Жада қалыптастыру
керек
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
15 мин.
|
Жаңа сабақты
оқушылармен бірге талқылай отырып түсіндіремін,тақтадағы есептерді
оқушылар дәптерлеріне көшіреді.
|
Топпен бірлесіп
тапсырманы орындайды.
Көбейткішті түбір
таңбасының алдына шығарады;
Көбейткішті түбір таңбасының астына
алады
|
Дескриптор:
Дұрыс, толық жауап берсе – 3
ұпай
Жартылай орындаса – 2 ұпай
Қате орындаса - 1
ұпай
|
Слайд. Сандарды салыстыру
|
10
мин
|
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі. Жеке,жұппен,
топпенжұмыс.Оқулықтанесептершығару.
№128,129,131
|
Әрбір топтан бірінші
орындаған оқушы тақтаға жазып,
түсіндіреді.
|
«Көршіңді тексер» тәсіл арқылы бірін-бірі
тексереді.
Дескриптор:
Жалпы- 5
балл
|
ДК
экраны
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
10мин.
|
Қалыптастырушы
бағалауға арналған тапсырмалар: Сәйкестендіру
кестесі
Рефлексия:
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Үйге тапсырма:№132
|
Оқушылар қалыптастырушы
бағалауға арналған тапсырманы
орындайды.
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын,көңіл-күйін айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Дескриптор:
-
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіреді, есептерді
шығарады
-
Есептерді дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріп,
жұптасады
Мұғалім оқушыларды «Баллдық
жүйе» арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
ҚҚҚ кестесі
|