Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-СЫНЫП МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН IІI ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


    Алматы облысы,

    Еңбекшіқазақ ауданы

    «Есік қаласының облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған

    арнайы мектеп – интернатының»

    бастауыш сынып мұғалімі

    Өмірзақова Ақерке Өмірзаққызы


    Пән: Математика Мектеп: «Есік қаласының облыстық көру қабілеті

    бұзылған балаларға арналған арнайы

    мектеп-интернаты»КММ



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 А Кестеден тыс көбейту және бөлу

    Ортақ тақырып: 6. Өнер

    Бөлімше: 2. 2. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу



    Күні: 12. 03. 2020 ж Мұғалімнің аты-жөні: Өмірзақова А. Ө.



    Сынып: 3- сынып Қатысқандар саны: 7

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы:

    Құрылымы күрделі теңдеулер


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    3.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х·(25:5)=60, (24·3):х=6, х:(17·2)=2, k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу

    Сабақ мақсаттары

    Көбейту мен бөлу амалдарына берілген өрнектердің мәнін тауып, кітапханаға неше рет баратын баланы анықтау.

    Көбейту мен бөлу амалына берілген қарапайым теңдеу мен құрылымы күрделі теңдеулерді салыстыру, айырмашылығын түсіндіру.

    Көбейту мен бөлу амалына берілген құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдап, белгісіз компоненті табу.

    Ойлау деңгейлері

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Бағалау критерийлері


    Өрнектердің мәнін тауып, кітапханаға неше рет баратын баланы анықтайды.

    Көбейту мен бөлу амалына берілген қарапайым теңдеу мен құрылымы күрделі теңдеулерді салыстыру, айырмашылығын түсіндіреді.

    Көбейту мен бөлу амалына берілген құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдап, белгісіз компоненті табады.

    Тілдік мақсат

    (тілдік емес пәнге)

    Математикалық есептерді, теңдеулерді, мәтіндік есептерді шешу кезінде үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін пайдалану.

    Пәндік лексика және терминдер

    Құрылымы күрделі теңдеу

    Теңдеу-уравнение-equation

    Талқылауға арналған сұрақтар:


    -Егер теңдеу күрделі болса не істеу қажет?

    –«Құрылымы күрделі теңдеуді жеңілдету немесе қарапайым түрге келтіру» дегенді қалай түсінесің?

    –Күрделі теңдеуді қалай тексеруге болады?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастыққа, еңбек пен шығармашылыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі 3 сынып, Сөйлеу мәдениетіне үйренемін.

    АКТ қолдану дағдылары


    Бастапқы білім

    Жай теңдеулерді шешу жолдарын біледі.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Дереккөздер/

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сыныпты түгендеу, тексеру

    Құрал жабдықтарды дайындау

    Шаттық шеңберінде тұрып, психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Математика керек әр күнге,

    Математика қажет өмірде.

    Математиканы біз оқимыз,

    Миымызға тоқимыз.

    Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.


    Сабақтың ортасы

    30 минут


















































































































    1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» тәсілі.

    Есептеулерді орындау арқылы балалардың кітапханаға неше рет барғанын білу.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор:

    Өрнектердің мәнін тауып, кітапханаға неше рет баратын баланы анықтайды.


    Көбейту амалын орындайды.

    Көбейтудің мәнін бөледі.

    Бөлу амалының мәнін көбейтеді.

    Қалыптастырушы бағалау: Тапсырмадағы есептерді шешу жолдарын қайталап, еске түсіріп, мәнін дұрыс шешкеннен кейін алма жемісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Тапсырманы толық әрі дұрыс орындадым – қызыл түс.

    Тапсырманы жартылай орындадым – сары түс.

    Тапсырманы орындауда қиналдым – жасыл түс.

    2-тапсырма. Топтық жұмыс. Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» тәсілі. Оң және сол жақ бағандардағы теңдеулерді салыстыр. Олардан қандай айырмашылық пен ұқсастықты байқауға болады?

    х ∙ 30 = 210 х ∙ (5 ∙ 6) = 210



    Бағалау критерийі

    Дескриптор:

    Көбейту мен бөлу амалына берілген қарапайым теңдеу мен құрылымы күрделі теңдеулерді салыстыру, айырмашылығын түсіндіреді.

    Сол жақтағы теңдеуді шешеді.

    Оң жақтағы теңдеуді ықшамдауды түсіндіреді.

    Құрылымы күрделі теңдеуді шеше алады.




    Қалыптастырушы бағалау: Тапсырмадағы құрылымы күрделі теңдеуді дұрыс шешкеннен кейін алма жемісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Тапсырманы толық әрі дұрыс орындадым – қызыл түс.

    Тапсырманы жартылай орындадым – сары түс.

    Тапсырманы орындауда қиналдым – жасыл түс.

    Ширату жаттығуы.

    Бір, екі, үш,

    Қарлығаш болып ұш.

    Төрт, бес, алты,

    Қарлығаш болып қалқы.

    Жеті, сегіз, тоғыз, он,

    Қарлығаш болып қон.

    3-тапсырма. Жеке жұмыс. Саралаудың «Тапсырма, қарқын, диалог және қолдау көрсету» тәсілдері.

    Теңдеулерді шеш.

    х · (25 : 5) = 350 k + 120 : 4 = 150

    х · 5 = 350 k + 30 = 150

    х = 350 : 5 k = 150 - 30

    хShape2 Shape1 = 70 k = 120

    70 · (25 : 5) = 350 120 + 120 : 4 = 150

    Бағалау критерийі

    Дескриптор:

    Көбейту мен бөлу амалына берілген құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдап, белгісіз компоненті табады.

    Бөлу амалын бірінші орындайды.

    Жай теңдеуге айналдырады.

    Теңдеуді шешеді.

    Қалыптастырушы бағалау: Тапсырмадағы құрылымы күрделі теңдеуді дұрыс шешкеннен кейін алма жемісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Тапсырманы толық әрі дұрыс орындадым – қызыл түс.

    Тапсырманы жартылай орындадым – сары түс.

    Тапсырманы орындауда қиналдым – жасыл түс.

    Оқулық











































































































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Өмірзақова Ақерке Өмірзаққызы
    16 Наурыз 2021
    494
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары. Құрылымы күрделі теңдеулер 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары. Құрылымы күрделі теңдеулер 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-СЫНЫП МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН IІI ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


    Алматы облысы,

    Еңбекшіқазақ ауданы

    «Есік қаласының облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған

    арнайы мектеп – интернатының»

    бастауыш сынып мұғалімі

    Өмірзақова Ақерке Өмірзаққызы


    Пән: Математика Мектеп: «Есік қаласының облыстық көру қабілеті

    бұзылған балаларға арналған арнайы

    мектеп-интернаты»КММ



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 А Кестеден тыс көбейту және бөлу

    Ортақ тақырып: 6. Өнер

    Бөлімше: 2. 2. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу



    Күні: 12. 03. 2020 ж Мұғалімнің аты-жөні: Өмірзақова А. Ө.



    Сынып: 3- сынып Қатысқандар саны: 7

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы:

    Құрылымы күрделі теңдеулер


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    3.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х·(25:5)=60, (24·3):х=6, х:(17·2)=2, k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу

    Сабақ мақсаттары

    Көбейту мен бөлу амалдарына берілген өрнектердің мәнін тауып, кітапханаға неше рет баратын баланы анықтау.

    Көбейту мен бөлу амалына берілген қарапайым теңдеу мен құрылымы күрделі теңдеулерді салыстыру, айырмашылығын түсіндіру.

    Көбейту мен бөлу амалына берілген құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдап, белгісіз компоненті табу.

    Ойлау деңгейлері

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Бағалау критерийлері


    Өрнектердің мәнін тауып, кітапханаға неше рет баратын баланы анықтайды.

    Көбейту мен бөлу амалына берілген қарапайым теңдеу мен құрылымы күрделі теңдеулерді салыстыру, айырмашылығын түсіндіреді.

    Көбейту мен бөлу амалына берілген құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдап, белгісіз компоненті табады.

    Тілдік мақсат

    (тілдік емес пәнге)

    Математикалық есептерді, теңдеулерді, мәтіндік есептерді шешу кезінде үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін пайдалану.

    Пәндік лексика және терминдер

    Құрылымы күрделі теңдеу

    Теңдеу-уравнение-equation

    Талқылауға арналған сұрақтар:


    -Егер теңдеу күрделі болса не істеу қажет?

    –«Құрылымы күрделі теңдеуді жеңілдету немесе қарапайым түрге келтіру» дегенді қалай түсінесің?

    –Күрделі теңдеуді қалай тексеруге болады?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастыққа, еңбек пен шығармашылыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі 3 сынып, Сөйлеу мәдениетіне үйренемін.

    АКТ қолдану дағдылары


    Бастапқы білім

    Жай теңдеулерді шешу жолдарын біледі.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Дереккөздер/

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сыныпты түгендеу, тексеру

    Құрал жабдықтарды дайындау

    Шаттық шеңберінде тұрып, психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Математика керек әр күнге,

    Математика қажет өмірде.

    Математиканы біз оқимыз,

    Миымызға тоқимыз.

    Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.


    Сабақтың ортасы

    30 минут


















































































































    1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» тәсілі.

    Есептеулерді орындау арқылы балалардың кітапханаға неше рет барғанын білу.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор:

    Өрнектердің мәнін тауып, кітапханаға неше рет баратын баланы анықтайды.


    Көбейту амалын орындайды.

    Көбейтудің мәнін бөледі.

    Бөлу амалының мәнін көбейтеді.

    Қалыптастырушы бағалау: Тапсырмадағы есептерді шешу жолдарын қайталап, еске түсіріп, мәнін дұрыс шешкеннен кейін алма жемісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Тапсырманы толық әрі дұрыс орындадым – қызыл түс.

    Тапсырманы жартылай орындадым – сары түс.

    Тапсырманы орындауда қиналдым – жасыл түс.

    2-тапсырма. Топтық жұмыс. Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» тәсілі. Оң және сол жақ бағандардағы теңдеулерді салыстыр. Олардан қандай айырмашылық пен ұқсастықты байқауға болады?

    х ∙ 30 = 210 х ∙ (5 ∙ 6) = 210



    Бағалау критерийі

    Дескриптор:

    Көбейту мен бөлу амалына берілген қарапайым теңдеу мен құрылымы күрделі теңдеулерді салыстыру, айырмашылығын түсіндіреді.

    Сол жақтағы теңдеуді шешеді.

    Оң жақтағы теңдеуді ықшамдауды түсіндіреді.

    Құрылымы күрделі теңдеуді шеше алады.




    Қалыптастырушы бағалау: Тапсырмадағы құрылымы күрделі теңдеуді дұрыс шешкеннен кейін алма жемісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Тапсырманы толық әрі дұрыс орындадым – қызыл түс.

    Тапсырманы жартылай орындадым – сары түс.

    Тапсырманы орындауда қиналдым – жасыл түс.

    Ширату жаттығуы.

    Бір, екі, үш,

    Қарлығаш болып ұш.

    Төрт, бес, алты,

    Қарлығаш болып қалқы.

    Жеті, сегіз, тоғыз, он,

    Қарлығаш болып қон.

    3-тапсырма. Жеке жұмыс. Саралаудың «Тапсырма, қарқын, диалог және қолдау көрсету» тәсілдері.

    Теңдеулерді шеш.

    х · (25 : 5) = 350 k + 120 : 4 = 150

    х · 5 = 350 k + 30 = 150

    х = 350 : 5 k = 150 - 30

    хShape2 Shape1 = 70 k = 120

    70 · (25 : 5) = 350 120 + 120 : 4 = 150

    Бағалау критерийі

    Дескриптор:

    Көбейту мен бөлу амалына берілген құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдап, белгісіз компоненті табады.

    Бөлу амалын бірінші орындайды.

    Жай теңдеуге айналдырады.

    Теңдеуді шешеді.

    Қалыптастырушы бағалау: Тапсырмадағы құрылымы күрделі теңдеуді дұрыс шешкеннен кейін алма жемісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Тапсырманы толық әрі дұрыс орындадым – қызыл түс.

    Тапсырманы жартылай орындадым – сары түс.

    Тапсырманы орындауда қиналдым – жасыл түс.

    Оқулық











































































































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 3 сынып
    16.03.2021
    494
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Өмірзақова Ақерке Өмірзаққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации