Басы
5
минут
|
1.Үй жұмысын тексеру.
а) Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын сұрайды, көмекші
сұрақтар береді
ә) Нәтижені бағалау:
тек ауызша марапатталады, не ескерту
беріледі
|
1.Үй жұмысын
тексеру.
а)Үй жұмысын өзара
тексереді.
- Формасы: жеке жұмыс
- Құралы: оқулық, жұмыс
дәптері
- Оқушының іс-әрекеті: дұрыс орындалған тапсырмаға +
таңбасын қояды
|
Нәтижені бағалау:
қабілеті мен еңбегіне сәйкес ауызша
бағаланады
|
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
15
минут
|
Өткен тақырыпты
бекіту.
1. Мазмұны: карточкадағы
тапсырма:
- Формасы: жұптық жұмыс
- Құралы: карточка
-Оқушы: барлық оқушы қатысады, қабілетіне қарай әрқайсысы
жұп жұмысына үлес қосады .
І-тапсырма:
Сәйкестікті табыңдар:
(а-в)2
|
а2-в2
|
(а-в)(а+в)
|
(а+в)2
|
|
а2-2ав+в2
|
а2-в2
|
(а-в)(а+в)
|
|
а2-2ав-в2
|
а2+2ав+в2
|
а2+в2
|
ІІ-тапсырма: Ортақ
көбейткішті жақша сыртына
шығарыңдар:
а)4а2+8ав+4в2
ә)2х2-х4у6+3х6у6
б)3с2d2-6c4d+15c3d2
ІІІ-тапсырма: көпмүшесін
көбейткіштерге жіктеу
1.2, -8 және 8
коэффициенттерінің ЕҮОБ-і 2-ге
тең
2.х айнымалысы
сәйкесінше 8, 5 және 2 дәрежесінде көпмүшенің құрамындағы
бірмүшелердің барлығында бар, ең кіші дәрежесі 2-ге
тең
3.у айнымалысы
қосылғыштардың бәрінің құрамында болмағандықтан, оны жақша сыртына
шығара алмаймыз
Қорытынды: жақшаның
сыртына 2 өрнегі
шығады
|
1.Сәйкестікті табады.
2. Әдісі: сұрақ-жауап
-Ұйымдастыру формасы: жалпы сынып
орындайды
-Оқушы: сұрақтарға жауап береді, жауаптарын түсіндіреді,
орындап келген тапсырмаларды
талдайды.
3.Жұптық жұмыс.
Көбейткіштерге жіктейді.
-ЕКОЕ
табады;
-Айнымалының кіші
дәрежесін анықтайды;
-Ортақ көбейткішті
жақша сыртына шығарады;
-ҚКФ қолданып
көбейткіштерге жіктейді.
|
Интербелсенді тақта
көмегімен өз-өздерін
тексереді.
«Басбармақ»
әдісі
Дәптер алмастыру
арқылы өзара тексеру.
Ауызша
мадақтау.
|
Карточкалар
Интербелсенті
тақта
Интербелсенді
тақта
Оқушы
дәптері.
|
Соңы
10
минут
|
Есептер шығару(оқулықпен
жұмыс)
в)
1.Мақсаты: меңгерген теориялық
білімдерін есептер шығаруда
қолдану
2. Мазмұны: оқулықта №654,
656,
3. Әдісі: есептер шешу
4. Формасы: жеке тақтада
6. Оқушы: көпмүшені көбейткіштерге жіктеу әдісін қолданып
есептер шығарады
7. Мұғалім: қосымша сұрақтар
беру арқылы оқушыға бағыт
береді
8. Нәтиже: ауызша
марапатталады
|
|
|
|