Күні:
Пәні: Қазақ
тілі
|
Сынып:4 «
»
Пән
мұғалімі:
|
Тақырыбы
|
Қыстырма
сөздер
|
Мақсаты
|
Оқушыларға қыстырма сөз туралы
түсінік бере отырып,өткен сабақтан алған білім біліктерін арттыру.
Өз ойын толық,жүйелі айтып,таза,сауатты,көркем жазуға
баулу.
|
Күтілетін
нәтиже
|
1. Сөйлем ішінен қыстырма
сөздерді анықтайды.
2. Қыстырма сөздеріненен кейін
қойылатын тыныс белгілерді
қояды.
3. Сын тұрғысынан ойлау арқылы
тапсырмаларды орындайды.
4. Жигсо әдісі арқылы қыстырма
сөзді түсінеді.
5.
Тапсырмаларды орындай отырып,
жазу каллеграфиясы мен грамматикасын
дұрыстайды.
6. Топпен жұмыс жасау арқылы
ынтымақтастықта болады.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
“Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету”, диалогтік
оқу
|
Қолданылатынәдіс-тәсілдер
|
«Сөздерді таңда», «Ұяшығыңды
таңда», «Жигсо» әдісі, жаттығу, талдау жұмыстары, «Суреттер
сөйлейді», «Ортадағы қаламсап», «Екі жұлдыз, бір тілек»,
бағалау
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Оқулық, дәптер, шашылған
сөздер, ұяшықтар, мәліметтер, суреттер, қаламсап, стикерлер,
бағалау парақшалары
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
2
мин
|
«Сөздерді
таңда»
«Мүмкін, әрине, бәлкім»
сөздері арқылы оқушыларды 3 топқа
бөлу.
|
Әр оқушы өздері таңдап, осы
сөздерді пайдаланып, бір топ бір сөйлем
құрастырады.
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
5
мин
|
«Ұяшығыңды
таңда»
Оқушыларға өткен тақырып
бойынша ұяшықтар ілінеді.
|
Ұяшықты ашып, ұяшықта берілген
тапсырманы әр оқушы жеке
орындайды.
|
Жаңа материалды
меңгерту.
7
мин
|
«Жигсо»
әдісі
Оқушыларға қыстырма сөз туралы
мәліметтер беремін. Отырған топтарды 1,2,3 санағы арқылы қайтадан 3
топқа бөлемін. Бөлінген топтарға мәліметтің бір бөлігін
беремін.
|
Оқушылар топқа
бөлінеді.
Топта жеке өзі мәліметті
оқиды. Оқыған мәліметін топта
бөліседі.
Өз топтарына қайта
оралады.
Өзтоп мүшелеріне мәліметтің
бөлігі бойынша айтып,
талқылайды.
|
Сергіту
сәті
2
мин
|
«Суреттер
сөйлейді»
Әр топқа 2 сурет беремін. Екі
суретті де мимика арқылы басқа оқушыларға көрсетіп,
жасырады.
|
Оқушылар белсене
қатысады.
|
Жаңа материалды
бекіту
16
мин
|
57 – жаттығу. Сөйлемдерді оқы.
Қарамен жазылған сөздерге назар аудар. Олардың сөйлемге қандай
мағына үстеп тұрғанын байқа.
(ауызша)
58 – жаттығу. Сөйлемдерді
оқып, қыстырма сөздердітап. Сөйлем мүшесіне
талда.
59 – жаттығу. Сөйлемдерді
көшіріп жаз. Сөйлем мүшесіна
талда.
|
57 – жаттығу.Әр топтан бір
оқушы тұрып, бір сөйлемнен
оқиды.
58 – жаттығу. Әр оқушы жеке
орындап, тақтаға әр топатан бір оқушы шығып, сөйлем мүшесіне
талдайды.
59 – жаттығу. Әр оқушы жеке
орындап, тақтаға әр топатан бір оқушы шығып, сөйлем мүшесіне
талдайды.
|
Сабақты
қорытындылау
3
мин
|
«Ортадағы
қаламсап»
Әр оқушы қаламсапты алып,
қыстьырма сөз қатысқан сөйлем
құрастыр.
|
Оқушылар басқа оқушылардан
қайталамай басқа сөйлем құрастыруға дайындалып
отырады.
|
Бағалау
2
мин
|
Оқушыларға бағалау ұпайларын
беру арқылы бағалаймын.
|
Күнделіктеріне бағаларын
қояды.
|
Кері
байланыс
2
мин
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Оқушыларға стикер
таратамын.
|
Стикерге сабақтың 2 ұнаған
жерін, бір ұсынысын жазады.
|
Үй
тапсырмасы
1
мин
|
60 – жаттығу. 77 –
бет.
Қыстырма сөздерді
пайдаланып,суретпен әңгіме
құра.
|
Күнделіктеріне үй тапсырмасын
жазып алады.
|