Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі2 мин | «Сөздерді таңда»«Мүмкін, әрине, бәлкім» сөздері арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. |
Әр оқушы өздері таңдап, осы сөздерді пайдаланып, бір топ бір сөйлем құрастырады. |
Үй тапсырмасын пысықтау5 мин | «Ұяшығыңды таңда»Оқушыларға өткен тақырып бойынша ұяшықтар ілінеді. | Ұяшықты ашып, ұяшықта берілген тапсырманы әр оқушы жеке орындайды. |
Жаңа материалды меңгерту.7 мин | «Жигсо» әдісіОқушыларға қыстырма сөз туралы мәліметтер беремін. Отырған топтарды 1,2,3 санағы арқылы қайтадан 3 топқа бөлемін. Бөлінген топтарға мәліметтің бір бөлігін беремін. | Оқушылар топқа бөлінеді.Топта жеке өзі мәліметті оқиды. Оқыған мәліметін топта бөліседі.Өз топтарына қайта оралады.Өзтоп мүшелеріне мәліметтің бөлігі бойынша айтып, талқылайды. |
Сергіту сәті2 мин | «Суреттер сөйлейді»Әр топқа 2 сурет беремін. Екі суретті де мимика арқылы басқа оқушыларға көрсетіп, жасырады. | Оқушылар белсене қатысады.
|
Жаңа материалды бекіту
16 мин
| 57 – жаттығу. Сөйлемдерді оқы. Қарамен жазылған сөздерге назар аудар. Олардың сөйлемге қандай мағына үстеп тұрғанын байқа. (ауызша)
58 – жаттығу. Сөйлемдерді оқып, қыстырма сөздердітап. Сөйлем мүшесіне талда.
59 – жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөйлем мүшесіна талда.
| 57 – жаттығу.Әр топтан бір оқушы тұрып, бір сөйлемнен оқиды.
58 – жаттығу. Әр оқушы жеке орындап, тақтаға әр топатан бір оқушы шығып, сөйлем мүшесіне талдайды.
59 – жаттығу. Әр оқушы жеке орындап, тақтаға әр топатан бір оқушы шығып, сөйлем мүшесіне талдайды.
|
Сабақты қорытындылау3 мин
| «Ортадағы қаламсап»Әр оқушы қаламсапты алып, қыстьырма сөз қатысқан сөйлем құрастыр. | Оқушылар басқа оқушылардан қайталамай басқа сөйлем құрастыруға дайындалып отырады.
|
Бағалау2 мин | Оқушыларға бағалау ұпайларын беру арқылы бағалаймын. | Күнделіктеріне бағаларын қояды. |
Кері байланыс2 мин | «Екі жұлдыз, бір тілек»Оқушыларға стикер таратамын. | Стикерге сабақтың 2 ұнаған жерін, бір ұсынысын жазады. |
Үй тапсырмасы1 мин
| 60 – жаттығу. 77 – бет. Қыстырма сөздерді пайдаланып,суретпен әңгіме құра. | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады. |