Материалдар / Сабақ жоспары: "Рухани байлық-игілік көзі" 2 сынып

Сабақ жоспары: "Рухани байлық-игілік көзі" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
руханилық туралы толық түсініктер айту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
764
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары

Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ Мерзiмі: 12.11.18 ж Мұғалiм:.Молдағалиева Н.МСынып: 10 «М» Оқушылар саны: 25 Тақырып: Рухани байлық – игілік көзі Құндылық: Қиянат жасамау Қасиеттер: мейірімділік, адалдық, әділдік.

Сабақ мақсаты: Оқушыларға игіліліктің көзі рухани байлық екені жайында түсінік бере отырып қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:Білімділік: Рухани байлық көздері туралы түсініктерін кеңейту.Дамытушылық: Оқушылардың бойында мейірімділік, адалдық, әділдік қасиеттерін дамыту.Тәрбиелік: Оқушыларды мейірімділік, адалдық, әділдік тәрбиелеуРесурстар:

а) Оқулық,дәптерә)«Көңіл толқыны» күйб)Интернет желісі, белсенді тақта.в) А 3, стикерлер, түрлі қарындаштар
Сабақ барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңi:
  • -оқушылармен амандасу,түгендеу;- балалар көңіл – күйлерің қалай?2. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену
  • Балалар, денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жұмсаңдар да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алыңдар. Өздеріңнің тыныс алуларыңды бақылап, бақытқа, махаббат пен тыныштыққа толы таза, шипалы ауаның тұла бойларыңа толғанын сезініңдер.
  • Жәймен көзімізді жұмып, мені тыңдаңыздар. Тамаша таңертеңгі ашық күнді елестетіңіздер. Сіз тынық та ерекше көлдің жағасындамыз. Тек қана сізді тыныс алғаныңызбен судың сылдыры ғана естіледі. Күн жарқырап нұрын төккен сайын, сіз өзіңізді жақсы сезінесіз. Құстардың сайраған дауысы мен шегірткенің шырылын естисіз. Сіз салмақтысыз. Ауа таза және мөлдір, барлық денеңізбен күннің нұрын сезінесіз. Сіз осы тыныш таңертеңгі мезгіл сияқты бір қалыпты және қозғалусыз тұрсыз. Сіз ісіңізді, бақытты сезінесіз. Барлық дене мүшелерің тыныштыққа және күн нұрына бөленуде. Сіз жақсы дем алыңыз. Енді жайлап көзіңізді ашыңыз.


  • Осындай жақсы көңіл – күйімізбен сабағымызды бастайық.

  • Үй тапсырмасын тексеру
  • «Рухани байлық-игілік көзі» атты өлеңін оқып талдау.Сұрақтар:
  • Қандай құндылықтарды рухани байлық деді?
  • Адамға ең қажетті игілік не деп ойлайсыздар?
  • Ізгі іс пен игі тілектің руханилық күші неде?


  • ЕскертуОқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Топқа бөлу

    Тыныс алуБалалар өзінің ішкі күйіне үңілуге, олардың ой саяхатынан алған әсерлерін сезінуге баяу әуен қосылады.

    Үй тапсырмасын жекелей орындайды.

  • Дәйексөз.
  • «Дүниенің көзі, тұтқасы, түп негізі- заттық нәрсе емес, рухани дүние». Мухаммед Бабыр
  • – рухани дүние дегенді қалай түсінесіңдер?
  • – сен үшін өмірдің тұтқасы не деп қабылдайсыңдар?
  • Оқиғаларды әңгiмелеу
  • Мұғалім сыйы: «Үш сауал» Бір патша: « Үш түрлі нәрсені күні бұрын білген адам, бақытты болар еді деп согы тауып берген кісіге көп сый беремін», деп жариялапты. Ол үшеуі бірінші- «Қай істі қандай уақытта істеген жақсы», Екінші - !-« Ең керемет кісі кім?», Үшінші – « Ең керекті іс не?».Бұл хабармен неше түрлі халық, көп жандар жиылып әрқайсысы бір сөз айтты. Мысалы кейбірі, «Күн сайын жұма, ай сайын қылатын істі күні бұрын реттеп жазып қою керек» -деді. Кейбірі Онан түк пайда жоқ.Немене кез боларын қайдан біліуге болады? Өйтіп орынсыз әуре болмай, ең керкті іс кез болғанда алды-артын байқап, әбден ойланып іс қылу керек деді». Патшаның керекті кісі кім дегенде әркім әр түрлі сөз айтты. Мысалы біреулер «Уәзір» дейді. Біреулер «молда» деді.Сол қалаға жақын маңайда бір асқан ақылды тақуа адам бар еді, тастың үңгірін үй қылып, уақытымен ғибадатын етіп, ағаш егіп жатушы еді. Біреу ақыл сұраса. Дұрыс айтып беруші еді. Бірақ аса сәнді киімділерді жолатпаушы еді. Патша содан сұрамақ болып, құба төгел киініп жаяу барса , ағаш егетін шұңқыр қазып жатыр екен. Ақыл сұрай келген үш сөзін айтып еді, тақуа ханның ол сөзіне жауап қайырмай, алақанына бір түкіріп, күрекпен топырағын лақтыра берді. Аздан соң тақуаның шаршағанын біліп, «Күректі маған беріңіз, мен біраз болысайын», -деген соң, «Рақмет шырағым» деді де күректі беріп, демін алып отырды. Патша екі шұңқыр қазып шаршаған соң, сұрай келген сөзіне жауап сұрап еді, тақуа:
  • Сен шаршаған шығарсың, енді мен болысайын,- деп күректі сұраса да бермей патша тағы екі сағатқа шейін жер қазады. Күн батуға таянып қалғанда әбден шаршағанда қолындағы күректі тастады да:
  • Ақсақал! Мен сөзіме жауап берілмейтін болса, мен қайтайын, күн кешкіріп қалды, дегенде тақуа:
  • Ана бір кісі жүгіріп келді. Соның кім екенін білейік,- деді. Патша қараса, бір қолымен бүйірін басқан бір жаяу. Патшаның алдына келеді де жығылып өлерше болып жатты. Қараса бүйірінен қан саулап тұр екен.Патша жарасын сумен жууып , белбеумен танып, азар дегенде қан тыйылды.Аздан соң патша мен тақуа көтеріп үңгірге кіргізді.
  • Сұрақтар:1. Бұл әңгіменің рухани қуаты неде деп ойлайсыңдар?2. Патшаның іс әректінен қандай қорытынды алуға болады? 3. Сіз патшаның орнында болсаңыз не істер едіңіз?



    «Үш сауал » әңгімесін айтып беру























  • Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.
  • Тапсырма: 1-топ: Рухани құндылық дегенге посстер құрау

    2-топ: «Рухани асыл қазынам» атты өлең құрау

    3-топ : Рухани құндылық сөз тіркестері арқылы «Парасатты адам» портретін жасауАр–ұят,ашуланбау,байыптылық,адамгершілік,адалдық,инабатты,әдепті,мейірімді,сезімтал.



    Дәптермен жұмыс:
  • Әрқашанда таза болсын ар –ұжданың жүрегің,
  • Өзгелер де саған адал, әділ болар білемін.









    А) сұрақ – жауап

    Ә) Әр топ өз жұ-мыстарын қорғау





    Дәптерге жазу.

  • Топпен ән айту. «Қазақ елі»
  • Сөзі: Ш.СариевтікіӘні: С.Бәйтерековтікі

    Қазағым сенсің қазақ - ұлы елім,Дүрсілдеп сен деп соққан жүрегім.Мақтанам, қазағым, мақтанышым, Тәуелсіздік таңы атқан үшін.Қазағым, сенсің тауым асқарым,Самғасаң сенсің ұшар аспаным.Жұлдыздайы аман, күні аман,Туған жерім - сенсің ұлы анам.

    Қазақ жері - бұл ҚазақстанЖаса мәңгі гүл Қазақстан.Келешекке туған елім меніңҚолым беріп тұр менің Қазақстан.

    Бір мен үшін сенен басқа жер жоқ.Жер бетінде сенен басқа ел жоқ.Арманым, тағдырым - қазақ жерімӘнұраным, туым, қазақ елім.



    Сыныппен әнді орындау

  • Үй тапсырмасы. «Адам болам десеңіз...» Абай Құнанбайұлының өлеңін оқу


  • Өлеңді оқу
  • Сабақтың соңғы тыныштық сәтi.
  • Өлең жолдарын бірге айтайық.Тыныштық, тыныштық, тыныштық,Тыныштық бар жерде.Тыныштық, тыныштық, тыныштық,Тыныштық бүкіл әлемде.Баяу әуен орындалып тұрады. Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүрегімізге саламыз. Бәріңізге үлкен рахмет.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ