Сабақ жоспары "Сабақ және тамыр" 7сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Сабақ және тамыр" 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына биология пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспарлар жинағы болып табылады. Қысқа мерзімді сабақ жоспары «Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері» негізінде құрылды.Әдістерді тиімді пайдалана отырып,оқушылардың өзіндік іс-әрекеті арқылы білім алуына мүмкіншілік жасап, шығармашылыққа бағыттауға, әсіресе оқушылардың сабақ барысында пәнге деген қызығушылығын дамытып, алған білімдерін ісжүзінде пайдалана алуға бағытталған мұғалімнің іс-әрекетінің егжей-тегжейлі жоспарының нұсқасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп: Щучинск қаласы №7 мектеп-лицейі

Күні: Мұғалімнің аты –жөні: Оспанова Жанар Бахытовна

Сынып: 7

Сабақ №18 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы: қабық, камбий, сүрек, өзек. Тамыр аймақтары: бөліну, өсу, сору және өткізу аймақтары.

Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсатта-ры ( Оқу бағдарламасы-на сілтеме)

7.1.3.3 - тамыр және сабақтың ішкі құрылысын зерттеу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Сабақтың ішкі құрылысын біледі;

Көптеген оқушылар :

Сабақтың ішкі құрылысын зерттеу алады; сабақ пен тамыр құрылысын қызметтерінмен байланыстырып сипаттай алады;

Кейбір оқушылар:

Тамыр мен сабақтың құрылыс және қызметтік ұқсастықтары мен ерекшеліктерін талдай алады.

Ойлау дағдының деңгейі

Білу және түсіну

Бағалау критерийі:

1. Сабақ пен тамырдың ішкі құрылысының құрылымдық компоненттерін біледі;

2. Сабақ пен тамырдың құрылымдық компоненттерінің маңызын түсінеді;

3. Сабақ пен тамырдың құрылымдық компоненттерінің қызметтерін дұрыс сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар:

Пәнге қатысты лексика және терминалогия:


Қазақ тіл

Орыс тілі

Ағылшын тілі

Сабақ

Стебель

Stem

Тамыр

Корень

Root

Жапырақ

Лист

Leaf

Оттегі

Кислород

Oxygen

Су

Вода

Water

Сору күші

Всасывающая сила

Suction force

Ксилема

Ксилема

Xylem

Тасымалдау қызметі

Транспортное обслуживание

Transport services

Флоэма

Флоэма

Phloem

Тамыр жіпшелері

Корьневые волоски

Root hairs

Оқытудың тілдік мақсaты:

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Тамырлар/сабақтар/тамыр түкшелері ......болып келеді/келеді ...

.........-су және минералды заттарды сабақ бойымен жапыраққа жылжытатын күш. Судың тамыпдан жапыраққа дейінгі жолы-.....

Құндылықтарға

баулу


Диaлог құруғa /жaзылымға қажетті сөздер топтaмaсы:

Құндылықтарғы баулу

«Мәңгілік Ел» идеясын жүзеге асыpy

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу бағыты бойынша оқушылардың бойында табиғатты сүюге деген сүйіспеншілігін дамыту.

Пән аралық байланыс

Физика, бейнелеу

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаны, ноутбукты пайдалана отырып керекті мәліметтерді алады, бейнебаян көреді

Алдыңғы білім:

Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы.


САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 минут)


1мин


3 мин






5мин








1мин



Ұйымдастыру(амандасу,оқушыларды түгендеу)

Психологиялық ахуал. «Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды).

Үй тапсырмасын тексеру:

Қызығушылықты ояту кезеңінде «Кім жылдам?» ойынын пайдаланамын өткен тақырып бойынша үғым сөздерді ағылшынша, яғни сөздікпен жұмыс:


ҚБ: Смайликтер арқылы.



Бейне баян «Сабақтың ішкі құрылысы», «Сабақ арқылы заттардың тасымалдануы»,«Тамырдың алғашқы құрылысы», «Тамырдың құрылы мен қызметі» суреттермен танысады.




Сіздер осы алған білімдеріңді ары қарай толықтырғыларың келе ме? –деп оқушылардың қызығушылығын арттырып алып, топтарға бөлу.

Топтарға бөлу.





















Слайд




https://bilimland.kz/kk#lesson=12630


https://bilimland.kz/kk#lesson=12628








Сабақтың ортасы

(15 минут)

10 мин








1 мин


1 мин

Жаңа сабақ

1.Топтық жұмыс .Мәтін таратылады.

«Әуе шары» әдісі

Ә р топқа сабақ тақырыбына байланысты мәселе жазылған әуе шарлар таратылады. Оқушылар осы әуе шарларына мәселеге байланысты 5 дәлелдеме жазады. Кейін топ спикерлері алмасып өз тақырыптарын бір –

біріне түсіндіреді.



ҚБ: «Смайлик» әдісі

Shape1

Сергіту сәті. «Көңілді күн»












Сабақтың соңы

(15 минут)


5 мин






1 мин








5 мин







































1 мин










2 мин











1мин


Сабақты қорытындылау

«Галереяда ой шарлау» әдісі

Белгілі тақырыпқа плакатқа топтастыру жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

Қ.Б:Басбармақпен бағалау

Барлық оқушылар:А-тапсырмасы

1.



Оқушылардың басым бөлігі: Б-тапсырмасы

1.


Кейбір оқушылар:С-тапсырмасы



Тапсырма жұмысын бағалау.

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалаймын. Егер, жақсы түсінікті болса жасыл,сұрақтарым бар- сары, түсініксіз болғанда қызылтүсті парақшаларын көтереді.



Кері байланыс:


«Бағдаршам» әдісі


Үйге тапсырма: §













Сандықша, тапсырмалар жазылған қиықшалар









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
2054
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі