Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Сан есім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалімнің есімі: Жапарбаева Роза Тилепбаевна Мектебі: Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі КММ Пән: қазақ тілі Сынып: 3 Күні: Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||
Сабақ тақырыбы: Сан есім |
|||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
3.2.4.1. Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды аныктайды. |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды аныктайды. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, тірек сөздерді таба алады. Кейбір оқушылар: Сан есімді қатыстырып, сөйлем, әңгіме құрай алады. |
||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
||||
Бағалау критерийлері: |
Сан есім туралы түсінік бере алады. Сан есімі бар сөйлемдермен жұмыс істеп, сөйлем құрай алады. |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Зайырлы қоғам жоғарғы руханият |
||||
АКТ |
Интербелсенді тақта |
||||
Пәнаралық байланыстар: |
дүниетану |
||||
Бастапқы білім |
Негізгі және туынды сын есім |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар Бағалау |
|||
Психологиялық ахуал Білу және түсіну кезеңі: Әдісі АКТ, сыни тұрғысынан ойлау оқушылардың танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыру Саралау диалог және қолдау көрсету тәсілі Дағдылар: Тыңдалым, айтылым Бағалау |
Қызығушылықты ояту. Топқа бөлу. Оқушылар үстел үстіндегі суреттерді алып топқа бөлінеді. Әр топ өз суреттеріне байланысты ой қозғайды Суретте не бейнеленген? Олардың қандай пайдасы бар? Адам өміріндегі манызы қандай? Білу және түсіну кезеңіндегі критерий: Сан есім туралы түсінектері қалыптасады. Тапсырма. Мен мәтінді аудиожазбадан тыңдата отырып оқушыларға тапсырма беремін. Мәтіндегі тірек сөздерді табады. Білу және түсіну кезеңіндегі тапсырмада оқушылар аудиожазбаны тыңдай отырып АКТ әдісі жүзеге асады, тірек сөздерді табу арқылы сыни тұрғысынан ойлауы дамиды. Оқушылар өз бетімен жұмыс істей отырып, өзін-өзі бағалау деңгейі артып, тиімді оқу жолдарын табады. Сондықтан бұл тапсырмада оқушылардың танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыру әдісі жүзеге асып отыр. Осы бойынша оқушылар жаңа материалдың мазмұнын білуге талпынады. Саралаудан диалог және қолдау көрсету тәсілін қолданамын. Себебі сұрақ қою барысында әлі де балаларды ойланта отырып, бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоямын. Мысалы: Диалог және қолдау көрсету тәсілінің сұрақтары? 1. Асанның өкінуіне не себеп болды? 2. Уыс сөзін қалай түсінесің? 3. Неліктен тақырып аты «Су» деп аталынған? Мәтінді аудиожазбадан тындау арқылы тыңдалым, сұраққа жауап беру арқылы айтылым дағдылары қалыптасады. Тапсырмаларды орындау барысында балалардың білім деңгейіне қарай қалыптастырушы бағалау жүреді. Дескриптер -Мәтіндегі сурақтарға дұрыс жауап бере алды. 2 балл - Мәтінмен жұмыс істеп, тірек сөздерді таба алды. 2 балл |
Оқулық Интербелсенді тақта
4 балл 3 балл 4 балл- Жарайсың! 3 балл-Әлі де еңбектен! |
|||
Қолдану кезеңі: Әдістер: СТО, бірлескен оқу Саралау: қарқын Дағды: жазылым, айтылым, тыңдалым Бағалау: |
Қолдану кезеңіндегі критерий: Сан есім туралы түсінік бере алады. Оқулықтағы жұмыс түрлерін қолдана отырып, тапсырма беремін. 1-топ. Орны ауысқан сөйлемдерді ретке келтіріп жазу 2-топ. Ойлан, тап. Жұмбақтың шешуін табады. 3-топ. Құрамында сан есімі бар сөздерді сөзбен жаз. Осы тапсырмада орны ауысқан сөйлемдерді реттей отырып, жұмбақ шешіп, сан есімі бар сөздерді жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауы дамиды, топ болып тапсырманы ынтымақтастықпен орындау арқылы бірлескен оқу әдісі жүзеге асады. Саралаудан қарқын тәсілін қолданамын.Тапсырманы орындауда кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істеп, жылдам жауап береді. Ал кейбір оқушыларға көп күш жұмсауды талап етеді. Сондықтан оқушылардың қабілетіне қарай қосымша тапсырмалар беремін. Көмекті қажет ететін оқушылар Сан есім туралы түсінігін айтады. Көмекті орташа қажет ететін оқушылар Сан есімнің түрлерін ажыратып айтады. Көмекті қажет етпейтін оқушылар Сан есімге байланысты сөйлем құрайды. Сөйлемдерді ретімен жазу және сан есімі бар сөздерді жазу арқылы жазылым, жұмбақтың шешуін табу арқылы айтылым және бір-бірін тыңдай отырып тыңдалым дағдылары қалыптасады. Әр топтың тапсырманы орындау деңгейіне қарай қалыптастырушы бағалау жүреді. Дескриптер 1. Сөйлемдерді дұрыс орналастыра біледі. 2 балл 2. Сан есімі бар сөздер құрастыра алады. 3 балл |
Отшашу арқылы бағалау
3 шапалақ-керемет! 2 шапалақ-жақсы! 1 шапалақ-талпын! |
|||
Талдау кезеңі: Әдісі: Оқу әңгімелері Модельдеу Саралау Қорытынды Дағды Оқылым Айтылым Тыңдалым Бағалау |
Талдау кезеңінің критерийі: Сан есімі бар сөйлемдермен жұмыс істеп, сөйлем құрай алады. 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |