Сабақ жоспары "Сату менеджері" 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Сату менеджері" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандар үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні

Қазақ тілі

Мектеп:


Аңқаты ЖОББМ

Күні:

13.11.18 ж

Мұғалімнің

аты-жөні:

Нахуанова А.Ж

Сынып:

8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

3.Сату менеджері.

Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқубағдараламасынансілтеме)

8.2.1.1.Тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру;

8.4.3.1.Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

болашақта қандай маман иесі болатыныны туралы ойланады, мамандықтарға деген қызығушылықтарын арттырады

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

түрлі әдістерді пайдалана отырып тапқырлығын, есте сақтау қабілеттерін , сөйлеу мәдениетін жетілдіреді, сауатты жазуға дағдыланады

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады..

Жетістік критерийі

мамандық туралы біледі, болашақта өзі кім болатыны туралы ойланады,

зат есімнің жалғаулары тақырыбы бойынша білімдерін толықтырады

Тілдік мақсаттар

Өзгеру, үрей туғызу, болжау, жылыну, жағдай жасау, кері әсер, жағымды әсер, сусын ерекшеліктері, суды пайдалану

Құндылықтар

Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық.

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Төзімділікке, сабырлылыққа тәрбиелеу

АКТ дағдысынқолдану

Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.

Өмірмен байланыс

Сусын ерекшеліктерін талқылау

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану , ана тілі

Алдыңғы білім

Мамандық таңдау

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дерек көздер

Сабақтың басы

5 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Ой шақыру

Сұрақ-жауап:

Үй тапсырмасын тексеру.

Тас, құм, цемент, қалақ – бұлармен кімдер жұмыс істейді? /құрылысшы

Кітап, журнал, бор, тақта - бұлармен кімдер жұмыс істейді? /мұғалім/

Халат, бахила, шприц – бұларды қандай мамандар қолданады? /дәрігер/

Қағаз, компьютер, калькулятор – бұл кімдердің құралы? /есепші/ т.с.с.

Осы барлық жұмыс істейтін адамдарды қалай атайды? /маман иесі/

Маманиесі болу үшін не керек? /мамандық/

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Олай болса бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы


Слайд


Сабақтың ортасы

10 мин













15 мин








10 мин



Мағынаны тану кезеңі

Тыңдалымалды тапсырмасы

1-тапсырма. Сабақ тақырыбын түсіну;

Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді оқып, перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты табу;

Сөздікпен жұмыс: Кіріс- ... Менеджер- ағ. Сөзі. Басқарушы. Жалдамалы басқарушы, өндірісті ұйымдастырушы маман.

Ж.Аймауытовтың сөзі мен мәтіндегі ойды байланыстыру;

**Мәтіндегі қарамен берілгн сөздерге лексикалық және фонетикалық талдау жасау;

Кестені толтыру, Адам-табиғат, техника, адам,өнер;

Тыңдалым тапсырмасы

Топтық жұыс

 Ә. Мамандық атауларын табу, лексикалық таладу;Мыналарды білесіздер ме? Ауызша.

1. Тауарды сатуды ғана емес, оның қалай өндірілетінін жақсы білетін маман;

Ол кім? бренд-менеджер 

2.Бұл - жүк тасымалын қадағалайтын маман;

Ол кім? логистик

3.Компанияның өнімді сату, жарнамалау және өткізу жұмыстарымен шұғылданатын өкілі

Ол кім? промоутер

4.Сауда өкілдіктерінің жұмысын қадағалайтын, жаңа бағыттарды айқындайтын маман;

Ол кім? супервайзер

5.Сайт жасаумен шұғылданатын маман;

Ол кім? Web-дизайнер, Web-бағдарламашы 

6.Сайт үшін контент құрушы

Ол кім? Копирайтер

Разработчик, составитель рекламных текстов, издатель новых идей в рекламе, защищённых авторским правом.

. Жылжымайтын мүлік саласында, оны жобалау және құрылысын жүзеге асырумен шұғылданатын маман

Ол кім? девелопер

6-тапсырма. Ауызша орындау;

«Кері байланыс «не қызық болды?»


сөздік









ttps://www.youtube.com/watch?v=7fqpEiK3gBM










Сабақтың соңы

10 мин

Семантикалық карта

Рефлексия «не қызық болды?»

Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

Үй жұмысы

4-тапсырма, 58-бет.

Слайд

Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау







Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпыбағалау



Қандайекіаспектжақсыөтті? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз)

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не себепболатынеді? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз)

1:


2:


Сабақбарысындасыныптыңжетістігітуралы не ойладым/ жекеоқушылардыңқиындығы, келесісабақтарда неге назараударуқажет?










































мамандық

Атқосшы

Бренд-менеджер 

Мұғалім

Мұржа тазалаушы

Дәрігер 

Қоғамда сұранысқа ие мамандықтар






Қазіргі уақытта жоқ, жойылған мамандық






Өзінің мәнін жоғалтпайтын мамандықтар








мамандық

Атқосшы

Бренд-менеджер 

Мұғалім

Мұржа тазалаушы

Дәрігер 

Қоғамда сұранысқа ие мамандықтар






Қазіргі уақытта жоқ, жойылған мамандық






Өзінің мәнін жоғалтпайтын мамандықтар








мамандық

Атқосшы

Бренд-менеджер 

Мұғалім

Мұржа тазалаушы

Дәрігер 

Қоғамда сұранысқа ие мамандықтар






Қазіргі уақытта жоқ, жойылған мамандық






Өзінің мәнін жоғалтпайтын мамандықтар








мамандық

Атқосшы

Бренд-менеджер 

Мұғалім

Мұржа тазалаушы

Дәрігер 

Қоғамда сұранысқа ие мамандықтар






Қазіргі уақытта жоқ, жойылған мамандық






Өзінің мәнін жоғалтпайтын мамандықтар






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.12.2018
865
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі