0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қызылорда қаласы
"Ұлағат білім ордасы" мектебі
Төрахмет Тоқжан Қалдыбекқызы
Бөлімі:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:1 Ә
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың барысы:
Уақыты
Қызығуш
ылықты
ояту
0-3
4-6
4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер
Төрахмет Тоқжан
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сатып алу және ақша қайтару /Азық-түлік сатып аламын
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау;
1.5.1.2 ** сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын
ұғымдарды пайдалану/ заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын
анықтайтын терминдер пайдалану;
1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу,
шығару әдісін түсіндіру.
Монеталармен есептеулер орындайсың.
Педагогтің іс-әрекеті
Ынталандыру
Дүкенде тауар сатып алу жөніндегі диалогке
шақырады. Сұрайды:
Сатып алғанда ақшаны кім санайды?
"КАССАДА" отыратын адам кім? (кассир)
Сөреден
азық-түлікті
беретін
адам
кім?(Сатушы).
Ал затты сатып алушы адам қалай аталады?
(Сатып алушы).
- Сендер солардың бірінің рөлінде
болғыларың келе ме? Яғни ақшаны санауды
жақсылап үйреніп алу керек.
Өзектендіру.
Мұғалім дүкенде сатып алу тақырыбына
қарапайым
есептермен
математикалық
диктант жүргізеді:
Барлығы қанша ақша болды?
Қанша ақша қалды?
Сатып алу үшін қанша ақша қажет.
Егер ақшаны ұстап қойсаң, қанша болып еді?
Егер … болса, қанша жұмсадың?
7-10
Оқулықтағы №1 тапсырманы қарастырады.
Сырым мен Әлияда 100 теңгеден бар.
Балалардың әрқайсысы 2 тауардан таңдады.
Балалар
қандай
тауарлар сатып алды және олардың
әрқайсысында
қанша
теңгеден
қалды?Мұғалім есепті талдағанда кейбір
балалардың бірдей 2 затты, ал кейбір
балалардың әртүрлі2затты таңдағандарына
балалардың назарын аударады. Балалардың
қалай есептегенін, оларға бұл үшін суреттен
нені білулері керек болғанын ойлануды
ұсынады
Оқушының іс-әрекеті
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Математикалық диктант жазады.
Тапсырманы жұптасып (балалар
тапсырманы әр кейіпкер үшін
орындайтындай болады) немесе
топта орындауға болады. Балалар
бірін-бірі тыңдауды және өз
нұсқаларын ұсынуды үйренеді.
Топта өрнектерді жазады.
Бағалау
Ресурстар
Оқулық.
Дәптер.
«Шапалақта
у» әдісімен
бағалайды.
Оқулық.
Дәптер.
Математи
калық
диктант
Оқулық.
Дәптер.
Мағынаны
тану
10-15
1-тапсырманы дәптерге түсіндіре отырып
орындаңдар. Әр бала өз нұсқасын ұсынады
және есептеулерге түсінік береді. Мысалы:
Мен 60 теңгеге су және 20 теңгеге кәмпит
сатып аламын.
60 + 20 = 80 тг
Менде 100 тг болған.
Менде 100 – 80 = 20 тг қалады.
Мұғалім қорытындылауға көмектеседі:
Сатып алатын тауардың құнын қалай
білуге болады?
Тауар сатып алу үшін саған қанша
ақшажетпейтінін айта аласың ба?
Қайтарған ақшаны сен қалай санайсың?
Оқушылар есептеуді орындайды.
Ақша
қайтару
ұғымымен
танысады.
15-20
Жаңаны қолдану
Оқушылароқулықтағы №2 тапсырманы өз
бетімен орындайды.
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
20-25
Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру
Оқулықтағы №3 тапсырманы топпен
орындайды.
Кесте
бойынша
есептер
құрастыру ұсынылады.
25-32
Осыған дейін өтілген материалмен
жұмыс.
Оқулықтағы №4 тапсырманы орындайды.
Мұғалім оқушылардың әрбір топтағы заттар
қандай белгілері бойынша жинақталғанын
сұрайды. Әрбір топтағы заттарды бір сөзбен
қалай атауға болатынын айтуға көмектеседі.
Мұғалім әрбір жиында қанша элемент барын
анықтады.
«Алмаағашы» әдісі.
Оқушыларға сабақ басында екі түсті «алма»
беріледі. Сабақ соңында оны Алмаағашына
ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін
бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын:
менің көңіл күйім көтеріңкі. Қызыл түсті
алма – мен тапсырманы орындай алмадым,
көңіл күйім жоқ.
Тапсырманы
дәптерде
орындайды.
Арманның 100 теңгесі бар. Ол
асханадан 30 теңгеге тоқаш
сатып алды. Арманның қанша
теңгесі қалды?
Болды – 100 тг
Жұмсады - 30 тг
Қалды - ? тг
Шешуі:
100-30=70 (тг)
Жауабы: Арманның 70 теңгесі
қалды
Оқушылар
әрбір
жиынның
атауын айтады. Әрбір жиындағы
элементтерді санайды. Киімдер
жиыны – 5 элемент. Оқу
құралдар жиыны– 5 элемент.
Геометриялық фигуралар
жиыны– 5 элемент.
Рефлексия
32-35
Оқулық.
Дәптер.
«Жетістік
баспалдағымен» өзінөзі бағалау
«Оң көрші»
әдісі
арқылы әр
топ көрші
топтың
жұмысын
бағалайды.
Оқулық.
Дәптер.
Оқулық.
Дәптер.
«Алмааға
шы» әдісі.
"Ұлағат білім ордасы" мектебі
Төрахмет Тоқжан Қалдыбекқызы
Бөлімі:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:1 Ә
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың барысы:
Уақыты
Қызығуш
ылықты
ояту
0-3
4-6
4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер
Төрахмет Тоқжан
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сатып алу және ақша қайтару /Азық-түлік сатып аламын
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау;
1.5.1.2 ** сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын
ұғымдарды пайдалану/ заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын
анықтайтын терминдер пайдалану;
1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу,
шығару әдісін түсіндіру.
Монеталармен есептеулер орындайсың.
Педагогтің іс-әрекеті
Ынталандыру
Дүкенде тауар сатып алу жөніндегі диалогке
шақырады. Сұрайды:
Сатып алғанда ақшаны кім санайды?
"КАССАДА" отыратын адам кім? (кассир)
Сөреден
азық-түлікті
беретін
адам
кім?(Сатушы).
Ал затты сатып алушы адам қалай аталады?
(Сатып алушы).
- Сендер солардың бірінің рөлінде
болғыларың келе ме? Яғни ақшаны санауды
жақсылап үйреніп алу керек.
Өзектендіру.
Мұғалім дүкенде сатып алу тақырыбына
қарапайым
есептермен
математикалық
диктант жүргізеді:
Барлығы қанша ақша болды?
Қанша ақша қалды?
Сатып алу үшін қанша ақша қажет.
Егер ақшаны ұстап қойсаң, қанша болып еді?
Егер … болса, қанша жұмсадың?
7-10
Оқулықтағы №1 тапсырманы қарастырады.
Сырым мен Әлияда 100 теңгеден бар.
Балалардың әрқайсысы 2 тауардан таңдады.
Балалар
қандай
тауарлар сатып алды және олардың
әрқайсысында
қанша
теңгеден
қалды?Мұғалім есепті талдағанда кейбір
балалардың бірдей 2 затты, ал кейбір
балалардың әртүрлі2затты таңдағандарына
балалардың назарын аударады. Балалардың
қалай есептегенін, оларға бұл үшін суреттен
нені білулері керек болғанын ойлануды
ұсынады
Оқушының іс-әрекеті
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Математикалық диктант жазады.
Тапсырманы жұптасып (балалар
тапсырманы әр кейіпкер үшін
орындайтындай болады) немесе
топта орындауға болады. Балалар
бірін-бірі тыңдауды және өз
нұсқаларын ұсынуды үйренеді.
Топта өрнектерді жазады.
Бағалау
Ресурстар
Оқулық.
Дәптер.
«Шапалақта
у» әдісімен
бағалайды.
Оқулық.
Дәптер.
Математи
калық
диктант
Оқулық.
Дәптер.
Мағынаны
тану
10-15
1-тапсырманы дәптерге түсіндіре отырып
орындаңдар. Әр бала өз нұсқасын ұсынады
және есептеулерге түсінік береді. Мысалы:
Мен 60 теңгеге су және 20 теңгеге кәмпит
сатып аламын.
60 + 20 = 80 тг
Менде 100 тг болған.
Менде 100 – 80 = 20 тг қалады.
Мұғалім қорытындылауға көмектеседі:
Сатып алатын тауардың құнын қалай
білуге болады?
Тауар сатып алу үшін саған қанша
ақшажетпейтінін айта аласың ба?
Қайтарған ақшаны сен қалай санайсың?
Оқушылар есептеуді орындайды.
Ақша
қайтару
ұғымымен
танысады.
15-20
Жаңаны қолдану
Оқушылароқулықтағы №2 тапсырманы өз
бетімен орындайды.
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
20-25
Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру
Оқулықтағы №3 тапсырманы топпен
орындайды.
Кесте
бойынша
есептер
құрастыру ұсынылады.
25-32
Осыған дейін өтілген материалмен
жұмыс.
Оқулықтағы №4 тапсырманы орындайды.
Мұғалім оқушылардың әрбір топтағы заттар
қандай белгілері бойынша жинақталғанын
сұрайды. Әрбір топтағы заттарды бір сөзбен
қалай атауға болатынын айтуға көмектеседі.
Мұғалім әрбір жиында қанша элемент барын
анықтады.
«Алмаағашы» әдісі.
Оқушыларға сабақ басында екі түсті «алма»
беріледі. Сабақ соңында оны Алмаағашына
ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін
бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын:
менің көңіл күйім көтеріңкі. Қызыл түсті
алма – мен тапсырманы орындай алмадым,
көңіл күйім жоқ.
Тапсырманы
дәптерде
орындайды.
Арманның 100 теңгесі бар. Ол
асханадан 30 теңгеге тоқаш
сатып алды. Арманның қанша
теңгесі қалды?
Болды – 100 тг
Жұмсады - 30 тг
Қалды - ? тг
Шешуі:
100-30=70 (тг)
Жауабы: Арманның 70 теңгесі
қалды
Оқушылар
әрбір
жиынның
атауын айтады. Әрбір жиындағы
элементтерді санайды. Киімдер
жиыны – 5 элемент. Оқу
құралдар жиыны– 5 элемент.
Геометриялық фигуралар
жиыны– 5 элемент.
Рефлексия
32-35
Оқулық.
Дәптер.
«Жетістік
баспалдағымен» өзінөзі бағалау
«Оң көрші»
әдісі
арқылы әр
топ көрші
топтың
жұмысын
бағалайды.
Оқулық.
Дәптер.
Оқулық.
Дәптер.
«Алмааға
шы» әдісі.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Төрахмет Тоқжан ҚалдыбекқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сабақ жоспары "Сатып алу және ақша қайтару" Математика 1 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сабақ жоспары "Сатып алу және ақша қайтару" Математика 1 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау;
сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану/ заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын анықтайтын терминдер пайдалану;
қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қызылорда қаласы
"Ұлағат білім ордасы" мектебі
Төрахмет Тоқжан Қалдыбекқызы
Бөлімі:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:1 Ә
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың барысы:
Уақыты
Қызығуш
ылықты
ояту
0-3
4-6
4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер
Төрахмет Тоқжан
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сатып алу және ақша қайтару /Азық-түлік сатып аламын
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау;
1.5.1.2 ** сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын
ұғымдарды пайдалану/ заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын
анықтайтын терминдер пайдалану;
1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу,
шығару әдісін түсіндіру.
Монеталармен есептеулер орындайсың.
Педагогтің іс-әрекеті
Ынталандыру
Дүкенде тауар сатып алу жөніндегі диалогке
шақырады. Сұрайды:
Сатып алғанда ақшаны кім санайды?
"КАССАДА" отыратын адам кім? (кассир)
Сөреден
азық-түлікті
беретін
адам
кім?(Сатушы).
Ал затты сатып алушы адам қалай аталады?
(Сатып алушы).
- Сендер солардың бірінің рөлінде
болғыларың келе ме? Яғни ақшаны санауды
жақсылап үйреніп алу керек.
Өзектендіру.
Мұғалім дүкенде сатып алу тақырыбына
қарапайым
есептермен
математикалық
диктант жүргізеді:
Барлығы қанша ақша болды?
Қанша ақша қалды?
Сатып алу үшін қанша ақша қажет.
Егер ақшаны ұстап қойсаң, қанша болып еді?
Егер … болса, қанша жұмсадың?
7-10
Оқулықтағы №1 тапсырманы қарастырады.
Сырым мен Әлияда 100 теңгеден бар.
Балалардың әрқайсысы 2 тауардан таңдады.
Балалар
қандай
тауарлар сатып алды және олардың
әрқайсысында
қанша
теңгеден
қалды?Мұғалім есепті талдағанда кейбір
балалардың бірдей 2 затты, ал кейбір
балалардың әртүрлі2затты таңдағандарына
балалардың назарын аударады. Балалардың
қалай есептегенін, оларға бұл үшін суреттен
нені білулері керек болғанын ойлануды
ұсынады
Оқушының іс-әрекеті
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Математикалық диктант жазады.
Тапсырманы жұптасып (балалар
тапсырманы әр кейіпкер үшін
орындайтындай болады) немесе
топта орындауға болады. Балалар
бірін-бірі тыңдауды және өз
нұсқаларын ұсынуды үйренеді.
Топта өрнектерді жазады.
Бағалау
Ресурстар
Оқулық.
Дәптер.
«Шапалақта
у» әдісімен
бағалайды.
Оқулық.
Дәптер.
Математи
калық
диктант
Оқулық.
Дәптер.
Мағынаны
тану
10-15
1-тапсырманы дәптерге түсіндіре отырып
орындаңдар. Әр бала өз нұсқасын ұсынады
және есептеулерге түсінік береді. Мысалы:
Мен 60 теңгеге су және 20 теңгеге кәмпит
сатып аламын.
60 + 20 = 80 тг
Менде 100 тг болған.
Менде 100 – 80 = 20 тг қалады.
Мұғалім қорытындылауға көмектеседі:
Сатып алатын тауардың құнын қалай
білуге болады?
Тауар сатып алу үшін саған қанша
ақшажетпейтінін айта аласың ба?
Қайтарған ақшаны сен қалай санайсың?
Оқушылар есептеуді орындайды.
Ақша
қайтару
ұғымымен
танысады.
15-20
Жаңаны қолдану
Оқушылароқулықтағы №2 тапсырманы өз
бетімен орындайды.
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
20-25
Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру
Оқулықтағы №3 тапсырманы топпен
орындайды.
Кесте
бойынша
есептер
құрастыру ұсынылады.
25-32
Осыған дейін өтілген материалмен
жұмыс.
Оқулықтағы №4 тапсырманы орындайды.
Мұғалім оқушылардың әрбір топтағы заттар
қандай белгілері бойынша жинақталғанын
сұрайды. Әрбір топтағы заттарды бір сөзбен
қалай атауға болатынын айтуға көмектеседі.
Мұғалім әрбір жиында қанша элемент барын
анықтады.
«Алмаағашы» әдісі.
Оқушыларға сабақ басында екі түсті «алма»
беріледі. Сабақ соңында оны Алмаағашына
ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін
бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын:
менің көңіл күйім көтеріңкі. Қызыл түсті
алма – мен тапсырманы орындай алмадым,
көңіл күйім жоқ.
Тапсырманы
дәптерде
орындайды.
Арманның 100 теңгесі бар. Ол
асханадан 30 теңгеге тоқаш
сатып алды. Арманның қанша
теңгесі қалды?
Болды – 100 тг
Жұмсады - 30 тг
Қалды - ? тг
Шешуі:
100-30=70 (тг)
Жауабы: Арманның 70 теңгесі
қалды
Оқушылар
әрбір
жиынның
атауын айтады. Әрбір жиындағы
элементтерді санайды. Киімдер
жиыны – 5 элемент. Оқу
құралдар жиыны– 5 элемент.
Геометриялық фигуралар
жиыны– 5 элемент.
Рефлексия
32-35
Оқулық.
Дәптер.
«Жетістік
баспалдағымен» өзінөзі бағалау
«Оң көрші»
әдісі
арқылы әр
топ көрші
топтың
жұмысын
бағалайды.
Оқулық.
Дәптер.
Оқулық.
Дәптер.
«Алмааға
шы» әдісі.
"Ұлағат білім ордасы" мектебі
Төрахмет Тоқжан Қалдыбекқызы
Бөлімі:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:1 Ә
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың барысы:
Уақыты
Қызығуш
ылықты
ояту
0-3
4-6
4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер
Төрахмет Тоқжан
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сатып алу және ақша қайтару /Азық-түлік сатып аламын
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау;
1.5.1.2 ** сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын
ұғымдарды пайдалану/ заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын
анықтайтын терминдер пайдалану;
1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу,
шығару әдісін түсіндіру.
Монеталармен есептеулер орындайсың.
Педагогтің іс-әрекеті
Ынталандыру
Дүкенде тауар сатып алу жөніндегі диалогке
шақырады. Сұрайды:
Сатып алғанда ақшаны кім санайды?
"КАССАДА" отыратын адам кім? (кассир)
Сөреден
азық-түлікті
беретін
адам
кім?(Сатушы).
Ал затты сатып алушы адам қалай аталады?
(Сатып алушы).
- Сендер солардың бірінің рөлінде
болғыларың келе ме? Яғни ақшаны санауды
жақсылап үйреніп алу керек.
Өзектендіру.
Мұғалім дүкенде сатып алу тақырыбына
қарапайым
есептермен
математикалық
диктант жүргізеді:
Барлығы қанша ақша болды?
Қанша ақша қалды?
Сатып алу үшін қанша ақша қажет.
Егер ақшаны ұстап қойсаң, қанша болып еді?
Егер … болса, қанша жұмсадың?
7-10
Оқулықтағы №1 тапсырманы қарастырады.
Сырым мен Әлияда 100 теңгеден бар.
Балалардың әрқайсысы 2 тауардан таңдады.
Балалар
қандай
тауарлар сатып алды және олардың
әрқайсысында
қанша
теңгеден
қалды?Мұғалім есепті талдағанда кейбір
балалардың бірдей 2 затты, ал кейбір
балалардың әртүрлі2затты таңдағандарына
балалардың назарын аударады. Балалардың
қалай есептегенін, оларға бұл үшін суреттен
нені білулері керек болғанын ойлануды
ұсынады
Оқушының іс-әрекеті
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Математикалық диктант жазады.
Тапсырманы жұптасып (балалар
тапсырманы әр кейіпкер үшін
орындайтындай болады) немесе
топта орындауға болады. Балалар
бірін-бірі тыңдауды және өз
нұсқаларын ұсынуды үйренеді.
Топта өрнектерді жазады.
Бағалау
Ресурстар
Оқулық.
Дәптер.
«Шапалақта
у» әдісімен
бағалайды.
Оқулық.
Дәптер.
Математи
калық
диктант
Оқулық.
Дәптер.
Мағынаны
тану
10-15
1-тапсырманы дәптерге түсіндіре отырып
орындаңдар. Әр бала өз нұсқасын ұсынады
және есептеулерге түсінік береді. Мысалы:
Мен 60 теңгеге су және 20 теңгеге кәмпит
сатып аламын.
60 + 20 = 80 тг
Менде 100 тг болған.
Менде 100 – 80 = 20 тг қалады.
Мұғалім қорытындылауға көмектеседі:
Сатып алатын тауардың құнын қалай
білуге болады?
Тауар сатып алу үшін саған қанша
ақшажетпейтінін айта аласың ба?
Қайтарған ақшаны сен қалай санайсың?
Оқушылар есептеуді орындайды.
Ақша
қайтару
ұғымымен
танысады.
15-20
Жаңаны қолдану
Оқушылароқулықтағы №2 тапсырманы өз
бетімен орындайды.
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
20-25
Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру
Оқулықтағы №3 тапсырманы топпен
орындайды.
Кесте
бойынша
есептер
құрастыру ұсынылады.
25-32
Осыған дейін өтілген материалмен
жұмыс.
Оқулықтағы №4 тапсырманы орындайды.
Мұғалім оқушылардың әрбір топтағы заттар
қандай белгілері бойынша жинақталғанын
сұрайды. Әрбір топтағы заттарды бір сөзбен
қалай атауға болатынын айтуға көмектеседі.
Мұғалім әрбір жиында қанша элемент барын
анықтады.
«Алмаағашы» әдісі.
Оқушыларға сабақ басында екі түсті «алма»
беріледі. Сабақ соңында оны Алмаағашына
ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін
бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын:
менің көңіл күйім көтеріңкі. Қызыл түсті
алма – мен тапсырманы орындай алмадым,
көңіл күйім жоқ.
Тапсырманы
дәптерде
орындайды.
Арманның 100 теңгесі бар. Ол
асханадан 30 теңгеге тоқаш
сатып алды. Арманның қанша
теңгесі қалды?
Болды – 100 тг
Жұмсады - 30 тг
Қалды - ? тг
Шешуі:
100-30=70 (тг)
Жауабы: Арманның 70 теңгесі
қалды
Оқушылар
әрбір
жиынның
атауын айтады. Әрбір жиындағы
элементтерді санайды. Киімдер
жиыны – 5 элемент. Оқу
құралдар жиыны– 5 элемент.
Геометриялық фигуралар
жиыны– 5 элемент.
Рефлексия
32-35
Оқулық.
Дәптер.
«Жетістік
баспалдағымен» өзінөзі бағалау
«Оң көрші»
әдісі
арқылы әр
топ көрші
топтың
жұмысын
бағалайды.
Оқулық.
Дәптер.
Оқулық.
Дәптер.
«Алмааға
шы» әдісі.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
28.04.2022
2196
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













