І.Ұйымдастыру
кезеңі
Мен оқушы
баламын,
Оқу ,білім
аламын.
Мәтін түрін
игеріп,
Сабақта белсенді
боламын.
Ендеше,отырыңдар. Әр
ісімізге мұқият
болайық.
II.Қызығушылықты
ояту.
Миға шабуыл (жедел сұрақ
)
Ендеше, балалар миға шабуыл
жасап өткенге көз жүгіртейік.Ол үшін менің сұрақтарыма жауап
берулерің керек.(Сұрақтар
беру)
Топтастыру
Бүгінгі сабақтың мақсатын
айқындап алайық.
Бүгінгі сабағымызда
синтаксиске байланысты жаттығу жұмыстарын
орындау.
III. Жаңа
сабақ: Білу,
түсіну Синтаксис Сөз тіркесі Сөйлем
Айтылу мақсатына қарай Құрамына қарай Хабарлы
сөйлем
Синтаксис Сөз тіркесі Сөйлем
Айтылу мақсатына қарай Құрамына қарай Хабарлы сөйлем Сұраулы сөйлем
Лепті сөйлем Жай сөйлем Құрмалас сөйлем Жалаң сөйлем Жайылма сөйлем
Оқушылар келді. Оқушылар мектепке келді . . Сөйлем құрамы- Сөйлем
мүшелері Тұрлаулы мүше Тұрлаусыз
мүше
Сөз тіркесін зерттейді Сөйлем
мүшелерін зерттейді Сөйлем және оның түрлерін зерттейді
СИНТАКСИС
Дәптермен
жұмыс 1 тапсырма . Оқылым. Ойлан,
тұжырымда! 1.Марат іні алма жина.
2.Сәуле анасы үнемі көмектес. 3.Біз биыл төртінші сынып
оқы.
Дескриптор:
Шатасқан сөздерді дұрыс
орналастырады .
Ережелерді еске
түсіреді.
2тапсырма.«Кім
жылдам?»ойыны Ауызша
жұмыс.Сөздердің орналасу тәртібіне назар
аудару.
1-топ: қонды Гүлге
әдемі көбелек. Кітапхана орналасқан дәлізінде
мектептің.
2-топ: Қарлығаш
жасады ұя балапандарына. қаптады бұлт Аспанды қалың
.
3-топ: Елордасы - Еліміздің
қаласы Астана күннен-күнге келеді көркейіп Ауылымыз Өз орнымен
орналастырып, тұрлаулы мүшелерінің астын
сыз.
3-тапсырма Топпен
жұмыс
1-топ Оқушылар
Жамбыл мұражайына барды. Көкек жұмыртқасын кез-келген торғайдың
ұясына тастап кетеді.
2-топ Атасы Бекзатпен ұзақ
әңгімелесті. Шекараны шекарашылар
күзетеді
3-топ Әсия терезені таза
шүберекпен сүртті. Айжан кітапты көп оқиды. 1) Тұрлаулы мүшелерін
табу 2) Сөз тіркестерін
шығару
Cинтаксисті жетік
білудің маңызы қандай? Айтылмақ ойды дұрыс құрастыру. Өз ойыңды
екінші біреуге дұрыс жеткізу Сөздің мәнерін келтіріп, дұрыс сөйлеу
Ойыңды әсерлі етіп жеткізуін, мәтіннің қай түрі екенін
анықтайды.
Дескриптор.
Зеректік танытып, өміре қажет
екенін біледі.
Ережелерді еске түсіреді
.
Сергіту
сәті.
ОЙ
ТОЛҒАНЫС
Шығармашылық
тапсырма
Сабақты
қорыту.Жинақтау
1.Сөйлем құрамы бойынша алған
біліміңді пайдаланып, жағдаяттан шығып
көр.
2.Қаратпа, қыстырма сөздер мен
сан есімдер арасында болған диалогты
құра.
3.Ізденуді
ұйымдастыру.
Рефлексия
Үй жұмысы : Хабарлы, сұраулы,
лепті үш сөйлем құрау
—
Сабақта қандай
тапсырма орындаған қызықты және түсінікті, қай тапсырма күрделі
болды?
Бағалау
.
Кері байланыс .Бас
бармақ
|