Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Сиқырлы ғаламшарлар (Геометриялық пішіндер)
Бағдарламалық мазмұны: Шынайы заттарды геометриялық денелермен салыстыруға үйрету. Бейнелік суреттерден геометриялық пішіндерді көру қабілеттерін жетілдіру, дөңгелек, шаршы, ұшбұрыш, тіктөртбұрыш туралы білімдерін бекіту. Қиялдай білу қабілеттерін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: ғаламшар жайында әңгімелесу.
Әдіс – тәсілдер: жұмбақ жасыру, түіндіру, дидактикалық ойын, сұрақ - жауап. Қажетті көрнекі құралдар: зымыран, қоян, аю, түлкі, кірпі, тышқан, суреттер, дөңгелек сағат, төртбұрыш орамал, сопақша сабын, үшбұрыш тетра пакетте айран, ту, санауға арналған таратпа ұсақ заттық суреттер.
Үштілділік компонент: ұшбұрыш - триугольник – triangle, кеңістік - пространство – space, жұмбақ - загадки – riddles.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбері: Армысың, алтын күн, Армысың, ашық аспан! Армысың, Жер ана, Армысың достарым! - Балалар, бүгін мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп отыр. Жұмбақ Аспаны бар көгінде, Көкжиегі шегінде. Барлық адам мекені, Шар тәрізді тегінде. (Жер ғаламшары) |
Балалар жартылай шеңбер болып тұрады. Қолдарын жоғары көтереді, Қолдарын төмен түсіреді, бір-бірімен жылы амандасады. Мұқият тыңдайды. Жұмбақтың жауабын табады. |
|
Ұйымдас- тырушылық ізденіс кезеңі |
- Балалар, басқа қандай ғаламшарды білесіңдер? - Адамдар ғаламшарға немен ұшады? Шығармашылық сәт -Ғарышкерлер күні келе жатқандықтан Тоқтар атаға геометриялық пішіндерден әдемі зымыран жасап, пошта арқылы салып жібірейік. (Үлгі бойынша зымыранды жапсыртамын). Д/ойын: "Қандай пішіннен құралған?" Зымыранның суретін көрсетіп, сұрақтар қоямын. - Зымыранның бас бөлігі қандай пішіннен құралған? - Зымырыннан тағы қандай пішіндер көріп тұрсыңдар? "Жауабын тауып айт" сурет бойынша тапсырма Шарты: зымырынға отырғысы келіп, кезекке тұрған қоян, аю, түлкі, кірпі, тышқанның суреттерін көрсетіп, олардың орналасу реттіліктерін анықтау. Сергіту сәті: Балалар, бір сәтке ғарыш кемесіне отырып көруге шақырамын (үнтаспадан зымыранның дауысын қосу). Қандай қимылдар жасау керектігін айтайын. Белгіленді тақ, Тартыламыз. Бір - шайқаламыз, Екі - селкілдейміз, Үш - көтерілеміз, Төрт - жерден хабар аламыз, Бес - жерге қонамыз! Д/ойын: "Қандай пішін жасырылған?" Ғарышкерлер өздерімен бірге ғарышқа көп заттар алып кетеді, бір ғарышкердің сөмкесінен шыққан заттарды (дөңгелек сағат, төртбұрыш орамал, сопақша сабын, үшбұрыш тетрапакеттегі айран, ту) көрсетейін. Олардың қандай геометриялық пішіндерге ұқсайтынын табуларын керек. Үштілділік компонент: ұшбұрыш - триугольник – triangle, кеңістік - пространство – space, жұмбақ - загадки – riddles. Дидактикалық тапсырма Ғарышкер ағай ғарыштан бірнеше жұлдыздар ала келді, нүктелерді бастырып, үзік сызықтарды қосамыз. |
Өздері білетін ғаламшарды атайды. Зымыранды геометриялық пішіндерден құрайды Суретке назар аударады. - Үшбұрыш пішінінен құрадық. - Тіктөртбұрыш, дөңгелек. Суреттегі жануарларға қарап, олардың реттілігін табады, орналасуы бойынша реттік бойынша реттік сан есімдерді қолданады. Ғарыш кемесіне баратындарына қуанады. Тыңдайды.
Қолдарын көтеріп, созылады. Екі жаққа кезек-кезек шайқалады. Отырып, тұрады. Заттардың қандай геометриялық пішінге ұқсайтының тауып, пішінмен сәйкестендіреді. Қайталайды: ұшбұрыш - триугольник – triangle, кеңістік - пространство – space, жұмбақ - загадки – riddles. Дербес отырып тапсырманы орындайды, үзік сызықтарды қосады. Шыққан пішіндерді атайды |
|
Іс – әрекеттің бағалау кезеңі |
Зымыран мен өзге ғаламшардың көлігінің суретін салыстырайық? - Көк түстің ішіне зымыранның айырмашылықтары көрсетілген карточканы немесе суретті орналастырамыз. - Жасыл түстің ішіне өзге ғаламшардың көлігінің айырмашылықтарын орналастырамыз. - Сары түстің ішіне екеуінде бар ұқсастықтарды орналастырамыз. -Тапсырмаларды өте жақсы орындадыңдар! |
Суреттерді тамашалайды. Суретке қарап, зымыран мен өзге ғаламшарлықтардың көліктерін салыстырады, пішініндегі айырмашылықтарын айтады ортақ ұқсатықтарын тауып айтады. |
Нені біледі: шынайы заттарды геометриялық денелермен салыстыруды біледі.
Қандай түсініктерді игереді: "Ғарыш кемесі, тартыламыз, шайқаламыз, көтерілеміз, жерге қонамыз" деген түсініктерді игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: қиялдай білу қабілеттерін меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Сиқырлы ғаламшарлар"
Сабақ жоспары "Сиқырлы ғаламшарлар"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Сиқырлы ғаламшарлар (Геометриялық пішіндер)
Бағдарламалық мазмұны: Шынайы заттарды геометриялық денелермен салыстыруға үйрету. Бейнелік суреттерден геометриялық пішіндерді көру қабілеттерін жетілдіру, дөңгелек, шаршы, ұшбұрыш, тіктөртбұрыш туралы білімдерін бекіту. Қиялдай білу қабілеттерін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: ғаламшар жайында әңгімелесу.
Әдіс – тәсілдер: жұмбақ жасыру, түіндіру, дидактикалық ойын, сұрақ - жауап. Қажетті көрнекі құралдар: зымыран, қоян, аю, түлкі, кірпі, тышқан, суреттер, дөңгелек сағат, төртбұрыш орамал, сопақша сабын, үшбұрыш тетра пакетте айран, ту, санауға арналған таратпа ұсақ заттық суреттер.
Үштілділік компонент: ұшбұрыш - триугольник – triangle, кеңістік - пространство – space, жұмбақ - загадки – riddles.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбері: Армысың, алтын күн, Армысың, ашық аспан! Армысың, Жер ана, Армысың достарым! - Балалар, бүгін мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп отыр. Жұмбақ Аспаны бар көгінде, Көкжиегі шегінде. Барлық адам мекені, Шар тәрізді тегінде. (Жер ғаламшары) |
Балалар жартылай шеңбер болып тұрады. Қолдарын жоғары көтереді, Қолдарын төмен түсіреді, бір-бірімен жылы амандасады. Мұқият тыңдайды. Жұмбақтың жауабын табады. |
|
Ұйымдас- тырушылық ізденіс кезеңі |
- Балалар, басқа қандай ғаламшарды білесіңдер? - Адамдар ғаламшарға немен ұшады? Шығармашылық сәт -Ғарышкерлер күні келе жатқандықтан Тоқтар атаға геометриялық пішіндерден әдемі зымыран жасап, пошта арқылы салып жібірейік. (Үлгі бойынша зымыранды жапсыртамын). Д/ойын: "Қандай пішіннен құралған?" Зымыранның суретін көрсетіп, сұрақтар қоямын. - Зымыранның бас бөлігі қандай пішіннен құралған? - Зымырыннан тағы қандай пішіндер көріп тұрсыңдар? "Жауабын тауып айт" сурет бойынша тапсырма Шарты: зымырынға отырғысы келіп, кезекке тұрған қоян, аю, түлкі, кірпі, тышқанның суреттерін көрсетіп, олардың орналасу реттіліктерін анықтау. Сергіту сәті: Балалар, бір сәтке ғарыш кемесіне отырып көруге шақырамын (үнтаспадан зымыранның дауысын қосу). Қандай қимылдар жасау керектігін айтайын. Белгіленді тақ, Тартыламыз. Бір - шайқаламыз, Екі - селкілдейміз, Үш - көтерілеміз, Төрт - жерден хабар аламыз, Бес - жерге қонамыз! Д/ойын: "Қандай пішін жасырылған?" Ғарышкерлер өздерімен бірге ғарышқа көп заттар алып кетеді, бір ғарышкердің сөмкесінен шыққан заттарды (дөңгелек сағат, төртбұрыш орамал, сопақша сабын, үшбұрыш тетрапакеттегі айран, ту) көрсетейін. Олардың қандай геометриялық пішіндерге ұқсайтынын табуларын керек. Үштілділік компонент: ұшбұрыш - триугольник – triangle, кеңістік - пространство – space, жұмбақ - загадки – riddles. Дидактикалық тапсырма Ғарышкер ағай ғарыштан бірнеше жұлдыздар ала келді, нүктелерді бастырып, үзік сызықтарды қосамыз. |
Өздері білетін ғаламшарды атайды. Зымыранды геометриялық пішіндерден құрайды Суретке назар аударады. - Үшбұрыш пішінінен құрадық. - Тіктөртбұрыш, дөңгелек. Суреттегі жануарларға қарап, олардың реттілігін табады, орналасуы бойынша реттік бойынша реттік сан есімдерді қолданады. Ғарыш кемесіне баратындарына қуанады. Тыңдайды.
Қолдарын көтеріп, созылады. Екі жаққа кезек-кезек шайқалады. Отырып, тұрады. Заттардың қандай геометриялық пішінге ұқсайтының тауып, пішінмен сәйкестендіреді. Қайталайды: ұшбұрыш - триугольник – triangle, кеңістік - пространство – space, жұмбақ - загадки – riddles. Дербес отырып тапсырманы орындайды, үзік сызықтарды қосады. Шыққан пішіндерді атайды |
|
Іс – әрекеттің бағалау кезеңі |
Зымыран мен өзге ғаламшардың көлігінің суретін салыстырайық? - Көк түстің ішіне зымыранның айырмашылықтары көрсетілген карточканы немесе суретті орналастырамыз. - Жасыл түстің ішіне өзге ғаламшардың көлігінің айырмашылықтарын орналастырамыз. - Сары түстің ішіне екеуінде бар ұқсастықтарды орналастырамыз. -Тапсырмаларды өте жақсы орындадыңдар! |
Суреттерді тамашалайды. Суретке қарап, зымыран мен өзге ғаламшарлықтардың көліктерін салыстырады, пішініндегі айырмашылықтарын айтады ортақ ұқсатықтарын тауып айтады. |
Нені біледі: шынайы заттарды геометриялық денелермен салыстыруды біледі.
Қандай түсініктерді игереді: "Ғарыш кемесі, тартыламыз, шайқаламыз, көтерілеміз, жерге қонамыз" деген түсініктерді игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: қиялдай білу қабілеттерін меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













