Сабақтың басы
3мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін
оқушылар бір- біріне химиялық элементтермен
байланыстыру арқылы психологиялық ахуал
туғызады.
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал
жасайды;
|
|

|
7мин
|
Өткен тақырыпты
қайталау
Жездегі мыстың массалық үлесі
68, ал мырыш
32. Осындай құйманың 900г -ын
алуға әр металдың қандай массасы жұмсалады? Жауабы 612г мыс, 288г
мырыш
|
Құймадағы мыс пен мырыштың массасын
есептейді.
|
Дескриптор:
Есептің берілгенін
жазады -1балл
Құймадағы мыс пен мырыштың массасын есептейді.-
1балл
Жауабын
жазады-1балл
Жалпы балл 3
|
|
|
Ой қозғау.
Жаңа тақырыпты ашу үшін
«Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша 1. Тайқазанның; 2. Қару-жарақ; 3.
Ұшақ; 4. Бағалы әшекей заттардың суреттері ілінеді. Осы суреттердің
барлығына ортақ нені байқауға болады, қандай металдардан тұрады,
физикалық және химиялық қасиеттері қандай, табиғатта кездесуі,
т.с.с. сұрақтары қойылады.
|
О й қозғау
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Экран
Үлестірме
қағазы
|
Сабақ ортасы
30
мин
|
ІІІ. Жаңа сабақ.
Мұғалім жаңа сабаққа
түсіндірме жасайды.Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Тақырып бойынша
тапсырма беріп, бағыт бағдар береді.
1-топ: Шойын
өндіру
2-топ: Болат
өндіру
Ғылымда, техникада және
тұрмыста қолданылатын шойын, болат құрамын атап, салыстыру
мақсатында сәйкестендіру тапсырмасы
ұйымдастырылады.
Тапсырма №1
Кестеде берілген
тұжырымдардың «шын» немесе «жалған» екенін
көрсетіңіз. Егер тұжырым дұрыс
болса, () егер
бұрыс болған
жағдайда () белгісін қойыңыз.

(b)Шойынды
балқытудан бұрын
неге шихтаға
флюс (әктас
немесе доломит)
қосатынын
түсіндіріңіз
Тапсырма №2
Берілген реакцияларды электрондық баланс әдісімен
теңестіріңдер:

Тапсырма №3.
Wordwall платформасында
сұрақтардың дұрыс жауабын тап
https://wordwall.net/resource/78782990/
|
Ортақ тұжырым» әдісі бойынша
топқа берілген тақырыпты талқылап, постер жасап, топтық бағалау
жүргізеді. Мұғалімнің бағыт бағдар беруімен берілген тапсырманы
орындайды.
шойын
және болат
өндірісі бойынша шын
ұғымды көрсетеді;
шойын
және болат
өндірісі бойынша жалған
ұғымды көрсетеді
шойын мен болат
өндіру әдістерін салыстырып
бағалайды;
Берілген реакцияларды электрондық баланс әдісімен
теңестіреді.
Wordwall платформасында
сұрақтардың дұрыс жауабын табады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
Бағалауды бағалау парақшасы арқылы жүзеге асырады
Дескриптор:
шойын
және болат
өндірісі бойынша шын
ұғымды көрсетеді-1балл
шойын
және болат
өндірісі бойынша жалған
ұғымды көрсетеді-1балл
шойын мен болат
өндіру әдістерін салыстырып
бағалайды-1балл
Жалпы 3
балл
Дескриптор:
Берілген реакцияларды
электрондық баланс әдісімен теңестіреді. – 2балл
Дескриптор:
Wordwall платформасында
сұрақтардың дұрыс жауабын табады. -2балл
|
Окулык
Химия
11-сынып
Қима қағаздары
Үлестірме қағаздары
|