2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / сабақ жоспары Шойын және болат өндірісі

сабақ жоспары Шойын және болат өндірісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек ретінде дайын ҚМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

«Ш,Байбатшаев атындағы орта мектеп» КММ

Бөлім:

11.10 Металдар өндірісі

Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 11 ЖМБ

Қатысушылар саны: 6 Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Шойын, болат өндіру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.3.3 шойын және болатты алу әдістерін және қасиеттерін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

  • Шойын және болатты алу әдістерін және қасиеттерін сипаттайды.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы: Қоғам игілігі үшін қызмет ету, қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту. Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу.

Ар-ұят құндылығы: Адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.

Талап құндылығы: Салауатты өмір салтын ұстану, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу

Сабақ барысы


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3мин

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін оқушылар бір- біріне химиялық элементтермен байланыстыру арқылы психологиялық ахуал туғызады.

Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;






7мин

Өткен тақырыпты қайталау

Жездегі мыстың массалық үлесі 68, ал мырыш 32. Осындай құйманың 900г -ын алуға әр металдың қандай массасы жұмсалады? Жауабы 612г мыс, 288г мырыш




Құймадағы мыс пен мырыштың массасын есептейді.

Дескриптор:

Есептің берілгенін жазады -1балл

Құймадағы мыс пен мырыштың массасын есептейді.- 1балл

Жауабын жазады-1балл

Жалпы балл 3






Ой қозғау.

Жаңа тақырыпты ашу үшін «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша 1. Тайқазанның; 2. Қару-жарақ; 3. Ұшақ; 4. Бағалы әшекей заттардың суреттері ілінеді. Осы суреттердің барлығына ортақ нені байқауға болады, қандай металдардан тұрады, физикалық және химиялық қасиеттері қандай, табиғатта кездесуі, т.с.с. сұрақтары қойылады.

О й қозғау

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.


Экран

Үлестірме

қағазы

Сабақ ортасы

30 мин

ІІІ. Жаңа сабақ.

Мұғалім жаңа сабаққа түсіндірме жасайды.Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Тақырып бойынша тапсырма беріп, бағыт бағдар береді.

1-топ: Шойын өндіру

2-топ: Болат өндіру

Ғылымда, техникада және тұрмыста қолданылатын шойын, болат құрамын атап, салыстыру мақсатында сәйкестендіру тапсырмасы ұйымдастырылады.


Тапсырма №1

Кестеде берілген тұжырымдардың «шын» немесе «жалған» екенін көрсетіңіз. Егер тұжырым дұрыс болса, () егер бұрыс болған жағдайда () белгісін қойыңыз.

(b)Шойынды балқытудан бұрын неге шихтаға флюс (әктас немесе доломит) қосатынын түсіндіріңіз


Тапсырма №2

Берілген реакцияларды электрондық баланс әдісімен теңестіріңдер:

Тапсырма №3.

Wordwall платформасында сұрақтардың дұрыс жауабын тап

https://wordwall.net/resource/78782990/


Ортақ тұжырым» әдісі бойынша топқа берілген тақырыпты талқылап, постер жасап, топтық бағалау жүргізеді. Мұғалімнің бағыт бағдар беруімен берілген тапсырманы орындайды.








шойын және болат өндірісі бойынша шын ұғымды көрсетеді;

шойын және болат өндірісі бойынша жалған ұғымды көрсетеді

шойын мен болат өндіру әдістерін салыстырып бағалайды;
















Берілген реакцияларды электрондық баланс әдісімен теңестіреді.







Wordwall платформасында сұрақтардың дұрыс жауабын табады.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады. Бағалауды бағалау парақшасы арқылы жүзеге асырады






Дескриптор:

шойын және болат өндірісі бойынша шын ұғымды көрсетеді-1балл

шойын және болат өндірісі бойынша жалған ұғымды көрсетеді-1балл

шойын мен болат өндіру әдістерін салыстырып бағалайды-1балл

Жалпы 3 балл







Дескриптор:

Берілген реакцияларды электрондық баланс әдісімен теңестіреді. – 2балл



Дескриптор:

Wordwall платформасында сұрақтардың дұрыс жауабын табады. -2балл

Окулык

Химия

11-сынып

Қима қағаздары










Үлестірме қағаздары


5 мин

Кері байланыс

«Үш мәліметті айт....» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Үй тапсырмасы:

§60-61

4-жаттығу 86бет

Қатысушылар « Үш мәліметті айт....» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды

Бүгін сабақта білдік

Жақсы нәтижеге қол жеткіздік

Тағы да білгім келеді

Ұпай сандары жинақталады

Кесте



















































Тапсырма №4.


Кестеде берілген тұжырымдардың «шын» немесе «жалған» екенін көрсетіңіз.

Егер тұжырым дұрыс болса, () егер бұрыс болған жағдайда () белгісін қойыңыз




05 Сәуір 2025
87
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі