Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    .

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Саяхат және туризм.

    Сабақтың тақырыбы:

    Шоқан Уәлиханов. «Жоңғария очерктері» (үзінді)

    Мектеп:

    № 45 мектеп-гимназия

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Усербаева Дилноза Фахриддиновна

    СЫНЫП: 6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6.4.4.1. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    • Мәліметтерді жинақтай алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Мәліметтерді пайдаланып, постер, кластер, диаграмма жасай алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Мәліметтерді жинақтап, постер, диаграмма, кластер құрып, ойын жүйелі түрде жеткізеді.

    Бағалау критерийі

    • Мәліметтерді жинақтайды.

    • Тақырып бойынша постер, диаграмма, кластер жасайды

    • Жаңа сөздерді қолдана отырып, ойын жүйелі жеткізе біледі.

    • Дәйекті дәлелдеме келтіреді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: Шоқан Уәлихановтың өмірбаяны, шығармашылығы және еңбектері туралы мәліметтер жинақтап, тірек сөздерді қолданып, постер, диаграмма, кластер жасайды.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ағартушы, өлкетану, алғыр , танымдық

    Дара және күрделі зат есім, деректі, дерексіз зат есім

    Құндылықтарға баулу

    Шоқан Уәлихановтың өмірі мен шығармашылығына құрметпен қарау

    Пәнаралық байланыс:

    Өзін-өзі тану, география, дүниежүзі тарихы

    Алдыңғы оқу:

    Мәліметтерді жинақтай алады, постер, диаграмма жасай алады.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы


    2 минут


    2 минут




    3 минут























    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Оқушылардың арасында ынтымақтастық атмосферасын орнату.


    Топқа біріктіру:

    Сынып оқушыларын «Мозайка» әдісімен 3 топқа біріктіру. Суреттер қимасын біріктіріп, топ құрайды.


    «Суреттер сөйлейді» әдісімен оқушылар суреттер бойынша сабақтың тақырыбын анықтайды. Әр топ бір сөйлеммен Шоқанның өмірі мен шығармашылығы туралы болжайды.

    Қолданылатын суреттер:

    • Шоқанның саяхатының картасы;

    • «ЖЗЛ» сериясынан шыққан «Валиханов» атты кітаптың мұқабасы;

    • Шоқанның салған суреті.

    Дескриптор:

    • Шоқанның дарындылығы туралы болжай алады.

    • Оқушылар суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын анықтайды.

    • Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың мақсатын анықтайды.


    Жаңа сөздермен жұмыс: жаңа сөздерді оқиды, аударады, сөз тіркесін құрайды, сөздік дәптерлеріне жазады.

    Ағартушы- просветитель

    Өлкетану- краеведение

    Алғыр- способный

    Танымдық –познавательный


    Шоқанның саяхатының картасы;

    «ЖЗЛ» сериясынан шыққан «Валиханов» атты кітаптың мұқабасы;

    Шоқанның салған суреті.






















    Лексикалық минимум




    Ортасы


    5 минут





    1 минут




















    5 минут








































    12 минут (7+5)


    1-тапсырма

    «Кең даланың кемеңгер ұлы» атты бейнебаянды тамашалап, тірек сөздерді анықтайды.

    Дескриптор:

    • Мәліметті түсінеді;

    • Тірек сөздерді анықтап, дәптерлеріне жазады.


    2-тапсырма

    «Блиц-турнир» әдісімен бейнебаян бойынша сұрақтарға жауап беру.

    1.Шоқан қай жылы туған?


    2.Ол қай жерде дүниеге келген?


    3.Оның балалық шағы қайда өткен?


    4.Бала Шоқанды кім тәрбиелеген?


    5.Шоқан қай жерде білім алған?


    6.Кадет корпусында қай жылдары оқыған?




    7.Шоқан қай өңірлерге саяхат жасаған?


    8.Ол қандай танымдық ақпарат жинаған?


    Дескриптор:

    • Мәліметті түсінеді;

    • Сұрақтарға жауап бере алады.


    Бағалау: ҚБ- смайликтерді дұрыс жауап берген оқушыларға беру.


    3-тапсырма

    Шоқанның «Жоңғария очерктері» еңбегінен үзіндіні оқу, аудару, картада Шоқанның болған жерлерін белгілеу.


    1-топ:

    ...Менің саяхатым 1858 жылы 28 мамырда басталды. Бастапқы кезде біз Алтынемел бекетіне дейін Алатау бөктерінің тамаша аңғарларымен жүріп отырдық.

    2-топ:

    Мен Жоңғарияда бірінші рет 1856 жылы болдым. Алғашқы Ыстықкөл экспедициясына қатынастым. Сонан соң Құлжада үш ай тұрдым. Жоңғарияда барлығы бес ай болдым. Алакөлден Тянь-Шанға дейін емін-еркін аралап шықтым.

    3-топ:

    Ш оқанның болған жерлеріне смайликтер жабыстыру арқылы белгілейді.



    Дескриптор:

    • Дұрыс аудара алады.

    • Картадан Шоқанның болған жерлерін таба алады.


    Бағалау: ҚБ- «Басбармақ» әдісі


    4-тапсырма

    Постер, кластер, диаграмма жасау

    Оқушылар сабақ барысында алынған негізгі мәліметтерді жинақтап, 1-топ постер, 2-топ кластер, 3-топ диаграмма (тапсырмаларды жеребе бойынша анықтайды) жасайды.

    Дескриптор:

    • Негізгі ақпаратты анықтай алады.

    • Тірек сөздерді теріп жазады.

    • Мәліметтерді жинақтайды.

    • Ойларын жүйелі жеткізеді.


    Бағалау: ҚБ «Басбармақ» әдісі бойынша іске асырылады.

    Бейнебаян https://www.youtube.com/watch?v=_iGV6nWl66g







    Смайликтер













































    Соңы


    5 минут





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Усербаева Дилноза Фахриддиновна
    19 Қазан 2020
    2138
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары Шоқан Уәлиханов. «Жоңғария очерктері» (үзінді)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары Шоқан Уәлиханов. «Жоңғария очерктері» (үзінді)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Шоқан Уәлиханов. «Жоңғария очерктері» (үзінді) мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    .

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Саяхат және туризм.

    Сабақтың тақырыбы:

    Шоқан Уәлиханов. «Жоңғария очерктері» (үзінді)

    Мектеп:

    № 45 мектеп-гимназия

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Усербаева Дилноза Фахриддиновна

    СЫНЫП: 6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6.4.4.1. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    • Мәліметтерді жинақтай алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Мәліметтерді пайдаланып, постер, кластер, диаграмма жасай алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Мәліметтерді жинақтап, постер, диаграмма, кластер құрып, ойын жүйелі түрде жеткізеді.

    Бағалау критерийі

    • Мәліметтерді жинақтайды.

    • Тақырып бойынша постер, диаграмма, кластер жасайды

    • Жаңа сөздерді қолдана отырып, ойын жүйелі жеткізе біледі.

    • Дәйекті дәлелдеме келтіреді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: Шоқан Уәлихановтың өмірбаяны, шығармашылығы және еңбектері туралы мәліметтер жинақтап, тірек сөздерді қолданып, постер, диаграмма, кластер жасайды.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ағартушы, өлкетану, алғыр , танымдық

    Дара және күрделі зат есім, деректі, дерексіз зат есім

    Құндылықтарға баулу

    Шоқан Уәлихановтың өмірі мен шығармашылығына құрметпен қарау

    Пәнаралық байланыс:

    Өзін-өзі тану, география, дүниежүзі тарихы

    Алдыңғы оқу:

    Мәліметтерді жинақтай алады, постер, диаграмма жасай алады.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы


    2 минут


    2 минут




    3 минут























    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Оқушылардың арасында ынтымақтастық атмосферасын орнату.


    Топқа біріктіру:

    Сынып оқушыларын «Мозайка» әдісімен 3 топқа біріктіру. Суреттер қимасын біріктіріп, топ құрайды.


    «Суреттер сөйлейді» әдісімен оқушылар суреттер бойынша сабақтың тақырыбын анықтайды. Әр топ бір сөйлеммен Шоқанның өмірі мен шығармашылығы туралы болжайды.

    Қолданылатын суреттер:

    • Шоқанның саяхатының картасы;

    • «ЖЗЛ» сериясынан шыққан «Валиханов» атты кітаптың мұқабасы;

    • Шоқанның салған суреті.

    Дескриптор:

    • Шоқанның дарындылығы туралы болжай алады.

    • Оқушылар суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын анықтайды.

    • Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың мақсатын анықтайды.


    Жаңа сөздермен жұмыс: жаңа сөздерді оқиды, аударады, сөз тіркесін құрайды, сөздік дәптерлеріне жазады.

    Ағартушы- просветитель

    Өлкетану- краеведение

    Алғыр- способный

    Танымдық –познавательный


    Шоқанның саяхатының картасы;

    «ЖЗЛ» сериясынан шыққан «Валиханов» атты кітаптың мұқабасы;

    Шоқанның салған суреті.






















    Лексикалық минимум




    Ортасы


    5 минут





    1 минут




















    5 минут








































    12 минут (7+5)


    1-тапсырма

    «Кең даланың кемеңгер ұлы» атты бейнебаянды тамашалап, тірек сөздерді анықтайды.

    Дескриптор:

    • Мәліметті түсінеді;

    • Тірек сөздерді анықтап, дәптерлеріне жазады.


    2-тапсырма

    «Блиц-турнир» әдісімен бейнебаян бойынша сұрақтарға жауап беру.

    1.Шоқан қай жылы туған?


    2.Ол қай жерде дүниеге келген?


    3.Оның балалық шағы қайда өткен?


    4.Бала Шоқанды кім тәрбиелеген?


    5.Шоқан қай жерде білім алған?


    6.Кадет корпусында қай жылдары оқыған?




    7.Шоқан қай өңірлерге саяхат жасаған?


    8.Ол қандай танымдық ақпарат жинаған?


    Дескриптор:

    • Мәліметті түсінеді;

    • Сұрақтарға жауап бере алады.


    Бағалау: ҚБ- смайликтерді дұрыс жауап берген оқушыларға беру.


    3-тапсырма

    Шоқанның «Жоңғария очерктері» еңбегінен үзіндіні оқу, аудару, картада Шоқанның болған жерлерін белгілеу.


    1-топ:

    ...Менің саяхатым 1858 жылы 28 мамырда басталды. Бастапқы кезде біз Алтынемел бекетіне дейін Алатау бөктерінің тамаша аңғарларымен жүріп отырдық.

    2-топ:

    Мен Жоңғарияда бірінші рет 1856 жылы болдым. Алғашқы Ыстықкөл экспедициясына қатынастым. Сонан соң Құлжада үш ай тұрдым. Жоңғарияда барлығы бес ай болдым. Алакөлден Тянь-Шанға дейін емін-еркін аралап шықтым.

    3-топ:

    Ш оқанның болған жерлеріне смайликтер жабыстыру арқылы белгілейді.



    Дескриптор:

    • Дұрыс аудара алады.

    • Картадан Шоқанның болған жерлерін таба алады.


    Бағалау: ҚБ- «Басбармақ» әдісі


    4-тапсырма

    Постер, кластер, диаграмма жасау

    Оқушылар сабақ барысында алынған негізгі мәліметтерді жинақтап, 1-топ постер, 2-топ кластер, 3-топ диаграмма (тапсырмаларды жеребе бойынша анықтайды) жасайды.

    Дескриптор:

    • Негізгі ақпаратты анықтай алады.

    • Тірек сөздерді теріп жазады.

    • Мәліметтерді жинақтайды.

    • Ойларын жүйелі жеткізеді.


    Бағалау: ҚБ «Басбармақ» әдісі бойынша іске асырылады.

    Бейнебаян https://www.youtube.com/watch?v=_iGV6nWl66g







    Смайликтер













































    Соңы


    5 минут





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 6 сынып
    19.10.2020
    2138
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Усербаева Дилноза Фахриддиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации