Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    САБАҚ: Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану

    Мектеп: «Абай атындағы№ 1орта мектеп-гимназиясы» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні Кыдыралинов М

    СЫНЫП: 6-сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу

    мақсаттары

    6.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу

    Сабақ мақсаттары:








    Барлық оқушылар орындай алады:  Қауіпсіздік ережелерді біледі.

    Қарапайым жаттығулар комбинациясын жасай алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  Қимыл-қозғалыс комбинацияларының жаттығудағы реттілігін құра біледі.

    Кейбір оқушылар орындай алады Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі,күрделі жаттығулар комбинацияларын орындап қортынды жасай алады.




    Жетістік критерийі:



    - Оқушылар Қауіпсіздік ережесін орындау туралы біледі

    - Ойында жіберген қателіктерін саралайды және өз – өздеріне баға бере алады.

    - Қимыл-қозғалыс комбинацияларының реттілігін көрсетеді.


    Тілдік мақсат

    Доп- мяч-bаll,тор-сетка-net, аймақ-зона-zone,эйс-эйс-ace,тайм-аут – тайм-аут – time out, шабуыл сызығы – линия нападения – line of attack

    Құндылықтар

    • Салауатты өмір салтын ұстану;

    • Оқушылардың ептілік , икемділік, төзімділік, жылдамдыққа баулу

    • Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Өзін-өзі тану, математика ,физика, ағылшын, орыс тілі

    АКТ қолдану дағдылары


    Телефон, планшет (Оқушыларға волейбол ойыны туралы видео көрсету Интернет )




    Алдыңғы оқу

    Ойын техникасының дағдысын дамыту

    Сабақтың жоспары

    Уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Басы

    8 минут




























    1.Оқушыларды қатарға тұрғызу

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    2.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Өзіңізге тілегенді- басқаларға тілеңіз». Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

    3.Сап жаттығулары:

    • Жүру.Екі қол жоғарыда, аяқтың ұшымен, екі қол жанында ішкі және екі қол белде сыртқы қырмен, өкшемен жүру.Жүру, жеңіл жүгіріс.

    • Жанымен адымдап секіріп, оң жақ,сол жақ қырымен жүгіру;Тізені жоғары көтеріп жүгіру.Аяқты артқа көтеріп жүгіру.

    • Дем алысты қалыпқа келтіру жаттығулары.

    • Жалпы жетілдіру жаттығуларына қатарға тұру.




    Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу (Берілген сурет қиындыларды дұрыс құрастыру арқылы оқушылар 2 топқа бөлінеді.)

    II топ

    I топ


    «Болжау» әдісі. Берілген сурет қиындыларының бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсындар? (оқушылар өз ойларын айтып, тақырыпқа болжам жасайды.)

    4.Сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіру.



    Ысқырық  Секундомер Волейбол доптары  Спорт зал Волейбол торы









    Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс



    Ортасы

    27 минут










    Тақырып бойынша видео көрсетіледі.

    «Бумеранг» әдісі арқылы

    Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді.Оқушылардың барлығы да қатысады Схема 1

    “Ойлан- жұптас-бөліс” әдісі

    Допты төменнен ойынға қосқанда қолдың сермеу кезінде артқа кетуін, соғар кезде төменнен жоғары қарай алға сілтенуін, допқа түзу қолдың  алақаны тиюін қадағалау.  Ал допты соққанда оқушы екпінімен артта тұрған  аяқпен алға бір қадам жасайды. Допты ойынға төменнен тік қосу әдісін  дағдыландыру үшін

    • Бітеу допты төменнен бір қолмен қабырғаға жұптасып тұрып (арасы 10-12 м) лақтыру. Допты ойынға жоғарыдан тік қосу, негізінен балаларға арналған. Алайда бұл қыздарға да үйренуге болатын әдіс.

    • 6 метр қашықтықтан допты тор арқылы беру.

    • Алаңның бастапқы сызығынан жалпы допты беру.


    «Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушыларға сұрақтар қоямын..


    Мысалы,

    “Айдос, Мараттың жауабы туралы сен не ойлайсың?”

    Алмастың жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады?”

    Оқушылар «Басмармақ» әдісі арқылы бағаланады.

    Group 1

    Топ бірін-бірі бағалайды. ҚБ: «Шапалақ»

    1 шапалақ – «қанағаттанарлық»

    2 шапалақ – «жақсы»


    3 шапалақ – «керемет»



    Дескриптор

    −тапсырманы орындауда қателіктер жібермеуге тырысады;

    − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі;

    − комбинацияларды орындауда аяқ-қол реттілігін дұрыс орындайды.






























































    Сабақтың соңы

    5 минут

    «Попс» формуласы. Сендердің ойларыңша, допты ойынға қалай қосу керек керек?

    Бірінші сөйлем. Менің ойымша...

    Екінші сөйлем. Себебі оны мен былай түсінемін...

    Үшінші сөйлем.Оны мен мына фактілермен дәлелдей аламын.

    Төртінші сөйлем. Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.

    Рефлексия












    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз

    қабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманы

    күрделендірудіқалайжоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенінтексеруді

    қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралықбайланыс

    ҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағыбайланыс

    • Сабақ жоспар 6-сынып оқушыларының физикалық қабілеттеріне сай құрастырылып, оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар беріледі.Дарынды оқушыларға тапсырмаларды күрделендіре түсірдім.


    • «Басмармақ»

    • әдісі

    • “Шапалақ” әдісі

    • Мадақтау

    • Көңіл-

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Кыдыралинов Мурат Нуртайович
      21 Желтоқсан 2020
      514
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Сабақ жоспары "Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану" 5 сынып

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Сабақ жоспары "Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану" 5 сынып

      Материал туралы қысқаша түсінік
      5 сынып оқушыларына керк
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қысқа мерзімді жоспар

      САБАҚ: Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану

      Мектеп: «Абай атындағы№ 1орта мектеп-гимназиясы» КММ

      Күні:

      Мұғалімнің аты-жөні Кыдыралинов М

      СЫНЫП: 6-сынып

      Қатысқандар:

      Қатыспағандар:

      Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу

      мақсаттары

      6.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу

      Сабақ мақсаттары:








      Барлық оқушылар орындай алады:  Қауіпсіздік ережелерді біледі.

      Қарапайым жаттығулар комбинациясын жасай алады.

      Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  Қимыл-қозғалыс комбинацияларының жаттығудағы реттілігін құра біледі.

      Кейбір оқушылар орындай алады Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі,күрделі жаттығулар комбинацияларын орындап қортынды жасай алады.




      Жетістік критерийі:



      - Оқушылар Қауіпсіздік ережесін орындау туралы біледі

      - Ойында жіберген қателіктерін саралайды және өз – өздеріне баға бере алады.

      - Қимыл-қозғалыс комбинацияларының реттілігін көрсетеді.


      Тілдік мақсат

      Доп- мяч-bаll,тор-сетка-net, аймақ-зона-zone,эйс-эйс-ace,тайм-аут – тайм-аут – time out, шабуыл сызығы – линия нападения – line of attack

      Құндылықтар

      • Салауатты өмір салтын ұстану;

      • Оқушылардың ептілік , икемділік, төзімділік, жылдамдыққа баулу

      • Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

      Пәнаралық байланыс

      Өзін-өзі тану, математика ,физика, ағылшын, орыс тілі

      АКТ қолдану дағдылары


      Телефон, планшет (Оқушыларға волейбол ойыны туралы видео көрсету Интернет )




      Алдыңғы оқу

      Ойын техникасының дағдысын дамыту

      Сабақтың жоспары

      Уақыт

      Сабақ барысы :

      Ресурстар

      Басы

      8 минут




























      1.Оқушыларды қатарға тұрғызу

      Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

      2.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

      «Өзіңізге тілегенді- басқаларға тілеңіз». Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

      3.Сап жаттығулары:

      • Жүру.Екі қол жоғарыда, аяқтың ұшымен, екі қол жанында ішкі және екі қол белде сыртқы қырмен, өкшемен жүру.Жүру, жеңіл жүгіріс.

      • Жанымен адымдап секіріп, оң жақ,сол жақ қырымен жүгіру;Тізені жоғары көтеріп жүгіру.Аяқты артқа көтеріп жүгіру.

      • Дем алысты қалыпқа келтіру жаттығулары.

      • Жалпы жетілдіру жаттығуларына қатарға тұру.




      Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу (Берілген сурет қиындыларды дұрыс құрастыру арқылы оқушылар 2 топқа бөлінеді.)

      II топ

      I топ


      «Болжау» әдісі. Берілген сурет қиындыларының бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсындар? (оқушылар өз ойларын айтып, тақырыпқа болжам жасайды.)

      4.Сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіру.



      Ысқырық  Секундомер Волейбол доптары  Спорт зал Волейбол торы









      Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс



      Ортасы

      27 минут










      Тақырып бойынша видео көрсетіледі.

      «Бумеранг» әдісі арқылы

      Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді.Оқушылардың барлығы да қатысады Схема 1

      “Ойлан- жұптас-бөліс” әдісі

      Допты төменнен ойынға қосқанда қолдың сермеу кезінде артқа кетуін, соғар кезде төменнен жоғары қарай алға сілтенуін, допқа түзу қолдың  алақаны тиюін қадағалау.  Ал допты соққанда оқушы екпінімен артта тұрған  аяқпен алға бір қадам жасайды. Допты ойынға төменнен тік қосу әдісін  дағдыландыру үшін

      • Бітеу допты төменнен бір қолмен қабырғаға жұптасып тұрып (арасы 10-12 м) лақтыру. Допты ойынға жоғарыдан тік қосу, негізінен балаларға арналған. Алайда бұл қыздарға да үйренуге болатын әдіс.

      • 6 метр қашықтықтан допты тор арқылы беру.

      • Алаңның бастапқы сызығынан жалпы допты беру.


      «Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушыларға сұрақтар қоямын..


      Мысалы,

      “Айдос, Мараттың жауабы туралы сен не ойлайсың?”

      Алмастың жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады?”

      Оқушылар «Басмармақ» әдісі арқылы бағаланады.

      Group 1

      Топ бірін-бірі бағалайды. ҚБ: «Шапалақ»

      1 шапалақ – «қанағаттанарлық»

      2 шапалақ – «жақсы»


      3 шапалақ – «керемет»



      Дескриптор

      −тапсырманы орындауда қателіктер жібермеуге тырысады;

      − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі;

      − комбинацияларды орындауда аяқ-қол реттілігін дұрыс орындайды.






























































      Сабақтың соңы

      5 минут

      «Попс» формуласы. Сендердің ойларыңша, допты ойынға қалай қосу керек керек?

      Бірінші сөйлем. Менің ойымша...

      Екінші сөйлем. Себебі оны мен былай түсінемін...

      Үшінші сөйлем.Оны мен мына фактілермен дәлелдей аламын.

      Төртінші сөйлем. Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.

      Рефлексия












      Қосымша ақпарат

      Саралау – Сіз қосымша

      көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз

      қабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманы

      күрделендірудіқалайжоспарлайсыз?

      Бағалау - Оқушылардың

      үйренгенінтексеруді

      қалайжоспарлайсыз?

      Пəнаралықбайланыс

      ҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-мен байланыс

      Құндылықтардағыбайланыс

      • Сабақ жоспар 6-сынып оқушыларының физикалық қабілеттеріне сай құрастырылып, оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар беріледі.Дарынды оқушыларға тапсырмаларды күрделендіре түсірдім.


      • «Басмармақ»

      • әдісі

      • “Шапалақ” әдісі

      • Мадақтау

      • Көңіл-

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Дене шынықтыру Сабақ жоспары 6 сынып
        21.12.2020
        514
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Кыдыралинов Мурат Нуртайович
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации