Материалдар / Сабақ жоспары: Sсratch ойын програмалау ортасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Sсratch ойын програмалау ортасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Scratch Ойын программалау ортасы туралы білім алады, Scratch Ойын программалау ортасымен жұмыс жасауды үйренеді.Біліп үйренгендерін қолданып,практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2020
1051
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Информатика

Мектеп:

Күні: 14.02.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Қабду Мадина Айбекқызы

Сынып:5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Sсratch ойын програмалау ортасы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

  • алгоритмді сөз түрінде ұсыну

  • тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)


Күтілетін нәтижелер

Scratch бағдарламасында алгоритмді сөз түрінде ұсына білуді үйрену. Оқушылар таралу және цикл командаларынан құралғанбағдарлама құрылымын сипаттай алады

Тілдік мақсат:

Пәнге тән лексика мен терминдер:

Қазақша

Русский

English

Ойын ортасы

Игровая среда

Gaming environment

Тармақталу

Разветвление

Branching

Цикл командалары


Команды цикла

Cycles commands


Психологиялық дайындық

(1 мин)

Оқушылардың Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйін білдіріп, тек жақсы сөздер жазып тақтада ілінген, ақпараққа стикерді жабсыру.

АКТ қолдану дағдылары

компьютер

Сабақтың әдіс-тәсілдері

Аралас сабақ

(Түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап, әңгімелесу, жазбаша жұмыс, өзіндік жұмыс, әңгіме).

Алдыңғы оқу:

Менің алғашқы программам

Жоспар

Жоспарланған

уақыт есебі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ресурстар



Ұйымдастыру кезеңі

(4 мин)

- Оқушылармен сәлемдесу;

- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- Оқу құралдарын тексеру.



журнал

Үй тапсырмасы (3мин)



Сұрақ – жауап:

Неліктен кейіпкерді спрайт деп атаған?

Scratch программасының негізгі терезесі неше бөліктен тұрады?

Scratch программасында қандай блоктарды пайдаланамыз?

ауызша

Жаңа тақырып (5 мин)


Scratch – анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Қазіргі таңда программалау ортасы әртүрлі жас аралығындағы қолданушылар үшін қызықты. Scratch программалау ортасында нысандармен алуан түрлі әрекеттер жасауға болады: жылжыту, түрін өзгерту, басқа нысандармен байланыстыру және т.б. Мұнда сценарий түрлі түсті және әртүрлі пішіндегі блоктардан құрылған командалардан құрастырылады.

S cratch терезесін визуальды түрде үш бөлікке бөлуге болады:

3

2

1

  1. Скриптілер облысы

  2. Скриптілерді таңдау бөлігі

  3. Негізгі жұмыс алаңы

Әр бір скриптілердің өзіне сай түстері болады, мысалы:



Информатика оқулығы





Практикалық жұмыс

(15 мин )

1

Бағдарламаға кіру.



2

Кейіпкерлерді таңдау. 2рет шерту арқылы кейіпкерді таңдаймыз.







3



Кейіпкерлерді басу арқылы оларды үлкейтіп кішірейтіміз.



4



Таңдаған кейіпкеріміздің тек 1еуінқалдырып 2ін өшіреміз. Тышқанның 2ші батырмасын басу арқылы удалить батырмасын басамыз.



5

Кейіпкерімізге фон таңтаймыз.

6

Скриптыға өтіп кейіпкерімізді жүргіземіз.



Өздік жұмыс.

Программа құрыңдар.

1) Кітапхана қорынан жер шарының суретін таңдап алып, сахнаға орналастырамыз.

2) Енді скрипті блоктарымен қажетті программа енгізейік. 3) Шарды алға 10 қадам қозғалтып, 15 градусқа қарай шеңбер бойымен бұрайық.

4) Фон қоямыз.

5) Нәтижесінде шар шеңбер бойымен қозғалады.



Дербес компьютер.





Сергіту сәті

(2 мин)

Барлығымыз Кім? Не? Сұрағына жауап береміз.





Интерактивті тақта

Бекіту. (5 мин)

  1. Әртүрлі түске боялған блоктар /скрипті/

  2. Спрайт сөзінің мағынасы /кейіпкер/

  3. Кескін, бейнелеу өнері, сызамын, сығамын мағынасын білдіреді графика.

  4. Программалау ортасының кеңістігі/сахна/

  5. Дискіде сақталатын құжат /файл/.

  6. Сахнаның шартты түрдегі көрінісі /декарттық/.

Интерактивті тақта

Үйге тапсырма

(1 мин)

23 тарауды мазмұндау. Сөздікті жаттау.

Сұрақтарға жазбаша жауап жазу.

Оқушылар күнделігі

Рефлексия

(3 мин)

Оқушылар алдына қызыл қағазшалар таратылады. Жазған ойларын қорапшаларға салады.

Бүгінгі сабақтан не білдім?


Не білгім келеді?


Не ұнады?








Қима қағаздар





Баға:___ _______

Мұғалім:_____

Бүгінгі сабақтан не білдім?


Не білгім келеді?


Не ұнады?


Бүгінгі сабақтан не білдім?


Не білгім келеді?


Не ұнады?


Бүгінгі сабақтан не білдім?


Не білгім келеді?


Не ұнады?


Бүгінгі сабақтан не білдім?


Не білгім келеді?


Не ұнады?


Бүгінгі сабақтан не білдім?


Не білгім келеді?


Не ұнады?


Бүгінгі сабақтан не білдім?


Не білгім келеді?


Не ұнады?


Бүгінгі сабақтан не білдім?


Не білгім келеді?


Не ұнады?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!