Сабақ:
Информатика
|
Мектеп:
|
Күні:
14.02.2020
|
Мұғалімнің аты-жөні: Қабду
Мадина Айбекқызы
|
Сынып:5
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Sсratch ойын програмалау
ортасы
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
-
алгоритмді сөз түрінде
ұсыну
-
тармақталу және цикл
командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,
Scratch)
|
Күтілетін
нәтижелер
|
Scratch бағдарламасында
алгоритмді сөз түрінде ұсына білуді үйрену.
Оқушылар таралу және цикл командаларынан
құралғанбағдарлама құрылымын сипаттай
алады
|
Тілдік
мақсат:
|
Пәнге тән лексика
мен терминдер:
Қазақша
|
Русский
|
English
|
Ойын
ортасы
|
Игровая
среда
|
Gaming
environment
|
Тармақталу
|
Разветвление
|
Branching
|
Цикл
командалары
|
Команды
цикла
|
Cycles
commands
|
|
Психологиялық
дайындық
(1
мин)
|
Оқушылардың Бүгінгі
сабаққа деген көңіл-күйін білдіріп, тек жақсы сөздер жазып тақтада
ілінген, ақпараққа стикерді
жабсыру.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
компьютер
|
Сабақтың
әдіс-тәсілдері
|
Аралас
сабақ
(Түсіндіру, баяндау,
сұрақ - жауап, әңгімелесу, жазбаша жұмыс, өзіндік жұмыс,
әңгіме).
|
Алдыңғы
оқу:
|
Менің алғашқы
программам
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
есебі
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
(4
мин)
|
- Оқушылармен
сәлемдесу;
- Оқушылардың
сабаққа қатысын тексеру;
- Оқу құралдарын
тексеру.
|
журнал
|
Үй тапсырмасы
(3мин)
|
Сұрақ –
жауап:
Неліктен кейіпкерді
спрайт деп атаған?
Scratch
программасының негізгі терезесі неше бөліктен
тұрады?
Scratch
программасында қандай блоктарды
пайдаланамыз?
|
ауызша
|
Жаңа тақырып (5
мин)
|
Scratch
– анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға
арналған жаңа программалау ортасы. Қазіргі таңда программалау
ортасы әртүрлі жас аралығындағы қолданушылар үшін қызықты. Scratch
программалау ортасында нысандармен алуан түрлі әрекеттер жасауға
болады: жылжыту, түрін өзгерту, басқа нысандармен байланыстыру және
т.б. Мұнда сценарий түрлі түсті және әртүрлі пішіндегі блоктардан
құрылған командалардан
құрастырылады.
S
cratch терезесін
визуальды түрде үш бөлікке бөлуге
болады:
3
2
1
-
Скриптілер
облысы
-
Скриптілерді таңдау
бөлігі
-
Негізгі жұмыс
алаңы
Әр бір
скриптілердің өзіне сай түстері болады,
мысалы:
|
Информатика
оқулығы
|
Практикалық
жұмыс
(15 мин
)
|
№1
Бағдарламаға
кіру.
№2
Кейіпкерлерді
таңдау. 2рет шерту арқылы кейіпкерді
таңдаймыз.
№3
Кейіпкерлерді басу
арқылы оларды үлкейтіп
кішірейтіміз.
№4
Таңдаған
кейіпкеріміздің тек 1еуінқалдырып 2ін өшіреміз. Тышқанның 2ші
батырмасын басу арқылы удалить батырмасын
басамыз.
№5
Кейіпкерімізге фон
таңтаймыз.
№6
Скриптыға өтіп
кейіпкерімізді жүргіземіз.
Өздік
жұмыс.
Программа
құрыңдар.
1) Кітапхана қорынан
жер шарының суретін таңдап алып, сахнаға
орналастырамыз.
2) Енді скрипті
блоктарымен қажетті программа енгізейік. 3) Шарды алға 10 қадам
қозғалтып, 15 градусқа қарай шеңбер бойымен
бұрайық.
4) Фон
қоямыз.
5) Нәтижесінде шар
шеңбер бойымен қозғалады.
|
Дербес
компьютер.
|
Сергіту
сәті
(2
мин)
|
Барлығымыз Кім? Не? Сұрағына жауап
береміз.
|
Интерактивті
тақта
|
Бекіту. (5
мин)
|
-
Әртүрлі түске
боялған блоктар /скрипті/
-
Спрайт сөзінің
мағынасы /кейіпкер/
-
Кескін, бейнелеу
өнері, сызамын, сығамын мағынасын білдіреді
графика.
-
Программалау
ортасының кеңістігі/сахна/
-
Дискіде сақталатын
құжат /файл/.
-
Сахнаның шартты
түрдегі көрінісі /декарттық/.
|
Интерактивті
тақта
|
Үйге
тапсырма
(1
мин)
|
23 тарауды
мазмұндау. Сөздікті жаттау.
Сұрақтарға жазбаша
жауап жазу.
|
Оқушылар
күнделігі
|
Рефлексия
(3
мин)
|
Оқушылар алдына қызыл
қағазшалар таратылады. Жазған ойларын қорапшаларға
салады.
Бүгінгі сабақтан не
білдім?
|
Не білгім
келеді?
|
Не
ұнады?
|
|
Қима
қағаздар
|