Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7-бөлім «Су – тіршілік көзі»

    Күні:9.12.19ж

    Сынып: 5 «д»

    12-сабақ

    Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің «№27 орта мектебі» КММ


    Мұғалімнің аты-жөні: Жақсыбаева Н.С.



    Қатысқандар саны: 14

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.2. Мәтіннің мазмұнын түсіну

    3.3.2.1. жиі қолданатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну.

    2.1 Сөздік қорды толықтыру

    3.​2.​1.​1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

    4.1 Мәтінді түрлі формада ұсыну

    3.​4.​1.​1 тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып бойынша сөздерді қолдау арқылы қолданады

    Оқушылардың көпшілігі: оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, тақырып бойынша сөздерді қолданады, сурет бойынша әңгіме құрап жазады

    Оқушылардың кейбірі: Мәтін мазмұнына қатысты сұрақтар құрастырады, тақырып бойынша ойын сауатты жеткізеді

    Бағалау критерийлері

    • Мәтіннің мазмұнын түсіну;

    • Сөздік қорды толықтыру

    • Мәтінді түрлі формада ұсыну

    Лексикалық минимум

    Үнемде , дәмді, тұщы

    Грамматикалық минимум

    Жалғау түрлері


    Құндылықтарды дарыту

    Суды бағалауға, үнемді қолдана білуге баулу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, музыка, қазақ әдебиеті


    АКТ қолдану дағдылары

    Power Point таныстырылымы

    Бастапқы білім


    7-бөлім:Су –тіршілік көзі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин


    Қызығушылықты ояту Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру




    - Сәлем, достым!

    - Қалің қалай(иықтарынан қағады)

    - Қалай дем алдың?(құлақтарынан тартады)

    - Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

    - Қош келдің!(қолдарын жаяды)

    - Күніміз сәтті болсын!(құшақтайды)


    Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

    Тыңдалым дағдысы бойынша үнтаспадан

    «Су – тіршілік көзі атты» мәтін тыңдалды Тыңдалған мәтіні бойынша оқушылар тест тапсырмаларына жауап берді.

    (Т) «ШЫН» және «ЖАЛҒАН» ойыны.

    Анимация желісінде сұрақтар шығып отырады.

    • Сусыз адам да, жануар да өмір сүре алады.

    • Су мөлдір, таза тұщы болады.

    • Балық суда өмір сүрмейді.

    • Көлшіктің суы буға айналады.

    • Суғы қоқыс тастаған пайдалы.

    • Суды үнемдей білуі керек.

    • Лас су денсаулыққа пайдалы.

    • Құдықтың суы жылы болады.

    • Су – тіршілік көзі.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру

    • Мәтіннің мазмұнын түсіну;

    • Сөздік қорды толықтыру

    • Мәтінді түрлі формада ұсыну







    Таратпа материалдар





    слайд

    Сабақтың ортасы

    28 мин


    (ЖЖ) Мәтінді оқып, суды үнемдеудің ережесін дайындаңдар.

    Мәтін.

    Сусыз бақша, ағаштар, гүлдер қурайды. Су бізге өмір сыйлайды. Адамдар тұщы суды пайдаланады. Әлемде тұщы су аз, ащы су көп. Біз тұщы суды үнемдейміз. Суды босқа төкпейміз. Суға қоқысты тастамаймыз. Табиғатты ренжітуге болмайды!


    Мысалы:1. Суды үнемде!

    2. Суды қоқыстан сақта!

    3. Суды бағалай біл! т.б.


    Қысқа мадақтау айту арқылы бағалау(«Жарайсыздар!», «Тамаша!»)

    (Т) «Кел,ақылдасайық!»

    Оқушылар 4-5 оқушыдан топта жұмыс істейді. Әрбір топқа қима қағаздарда жазылған сөздер ортаға тасталады.

    1-тапсырма: Оқушылар «Не?», «Қандай?», «Қайтеді?» деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді кестеге орналастырады. (желім беріледі)

    Не?

    Қандай?

    Қайтеді?

    өзен

    терең

    қопсытады

    жер

    тұщы

    отырғызады

    көл

    дәмді

    өседі

    тамшы

    лас

    суарады

    құдық


    емдейді

    теңіз


    қайнатады

    сусын


    ренжиді

    жағажай


    үнемдейді


    Кері байланыс: Не қиын болды? Неліктен?


    2-тапсырма: Жіктік, көптік, септік, тәуелдік жалғауларын қолдана отырып, 4 түрлі сөйлем жазу.

    Үлгі: Біз балық аулаймыз.

    Балалар жағажайда ойнап жүр.

    Мараттың суы таусылды.

    Менің әкем бақша суарды.


    (Ө) А-тапсырмасы – сипаттап жазу

    Ә-тапсырмасы – сипаттап айту

    А-тапсырмасы:

    Сурет бойынша «Дәмді», «тұщы», «терең» деген сөздерді пайдаланып, өзенді сипаттап 4-5 сөйлемнен тұратын әңгіме жазады.


    Ә-тапсырмасы: Сурет бойынша «Лас», «арамшөп», «айнала» деген сөздерді пайдаланып, көлшікті сипаттап 4-5 сөйлеммен әңгімелеп айтады.




    Дескриптор:

    • Сурет бойынша әңгіме жазады, әңгімелеп айтады (4-5 сөйлем).

    • Сөздерді дұрыс байланыстырады.

    • Тыныс белгілерді дұрыс қояды.

    Кері байланыс: «Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.

    Shape2

    Жеңіл болды

    Shape3

    Shape4 Ойландырды

    Қиын болды


    (ЖЖ) Тілдесім.

    Оқушылар санамақ арқылы жұптасады.

    Тапсырма. Сұрақтарды пайдаланып, сұхбат құрыңдар.

    • Үйде суды неге пайдаланасың?

    • Сен суды қалай үнемдейсің?

    • Үйде қандай суды пайдаланасың: тазартылған су ма әлде ағын су ма?

    • Сенда аквариум бар ма?

    • Сен үйде аквариумдағы балықты ұстағың келе ме?

    «Сандар» әдісімен сыныптастарының жауаптарын бағалайды.

    5 саны – «өте жақсы»

    4 саны – «жақсы»

    3 саны – «орташа»














    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жақсыбаева Нұргүл Салихқызы
    16 Мамыр 2022
    692
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары «Су – тіршілік көзі» 5- сынып Қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары «Су – тіршілік көзі» 5- сынып Қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары «Су – тіршілік көзі» 5- сынып Қазақ тілі жиі қолданатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7-бөлім «Су – тіршілік көзі»

    Күні:9.12.19ж

    Сынып: 5 «д»

    12-сабақ

    Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің «№27 орта мектебі» КММ


    Мұғалімнің аты-жөні: Жақсыбаева Н.С.



    Қатысқандар саны: 14

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.2. Мәтіннің мазмұнын түсіну

    3.3.2.1. жиі қолданатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну.

    2.1 Сөздік қорды толықтыру

    3.​2.​1.​1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

    4.1 Мәтінді түрлі формада ұсыну

    3.​4.​1.​1 тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып бойынша сөздерді қолдау арқылы қолданады

    Оқушылардың көпшілігі: оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, тақырып бойынша сөздерді қолданады, сурет бойынша әңгіме құрап жазады

    Оқушылардың кейбірі: Мәтін мазмұнына қатысты сұрақтар құрастырады, тақырып бойынша ойын сауатты жеткізеді

    Бағалау критерийлері

    • Мәтіннің мазмұнын түсіну;

    • Сөздік қорды толықтыру

    • Мәтінді түрлі формада ұсыну

    Лексикалық минимум

    Үнемде , дәмді, тұщы

    Грамматикалық минимум

    Жалғау түрлері


    Құндылықтарды дарыту

    Суды бағалауға, үнемді қолдана білуге баулу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, музыка, қазақ әдебиеті


    АКТ қолдану дағдылары

    Power Point таныстырылымы

    Бастапқы білім


    7-бөлім:Су –тіршілік көзі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин


    Қызығушылықты ояту Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру




    - Сәлем, достым!

    - Қалің қалай(иықтарынан қағады)

    - Қалай дем алдың?(құлақтарынан тартады)

    - Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

    - Қош келдің!(қолдарын жаяды)

    - Күніміз сәтті болсын!(құшақтайды)


    Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

    Тыңдалым дағдысы бойынша үнтаспадан

    «Су – тіршілік көзі атты» мәтін тыңдалды Тыңдалған мәтіні бойынша оқушылар тест тапсырмаларына жауап берді.

    (Т) «ШЫН» және «ЖАЛҒАН» ойыны.

    Анимация желісінде сұрақтар шығып отырады.

    • Сусыз адам да, жануар да өмір сүре алады.

    • Су мөлдір, таза тұщы болады.

    • Балық суда өмір сүрмейді.

    • Көлшіктің суы буға айналады.

    • Суғы қоқыс тастаған пайдалы.

    • Суды үнемдей білуі керек.

    • Лас су денсаулыққа пайдалы.

    • Құдықтың суы жылы болады.

    • Су – тіршілік көзі.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру

    • Мәтіннің мазмұнын түсіну;

    • Сөздік қорды толықтыру

    • Мәтінді түрлі формада ұсыну







    Таратпа материалдар





    слайд

    Сабақтың ортасы

    28 мин


    (ЖЖ) Мәтінді оқып, суды үнемдеудің ережесін дайындаңдар.

    Мәтін.

    Сусыз бақша, ағаштар, гүлдер қурайды. Су бізге өмір сыйлайды. Адамдар тұщы суды пайдаланады. Әлемде тұщы су аз, ащы су көп. Біз тұщы суды үнемдейміз. Суды босқа төкпейміз. Суға қоқысты тастамаймыз. Табиғатты ренжітуге болмайды!


    Мысалы:1. Суды үнемде!

    2. Суды қоқыстан сақта!

    3. Суды бағалай біл! т.б.


    Қысқа мадақтау айту арқылы бағалау(«Жарайсыздар!», «Тамаша!»)

    (Т) «Кел,ақылдасайық!»

    Оқушылар 4-5 оқушыдан топта жұмыс істейді. Әрбір топқа қима қағаздарда жазылған сөздер ортаға тасталады.

    1-тапсырма: Оқушылар «Не?», «Қандай?», «Қайтеді?» деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді кестеге орналастырады. (желім беріледі)

    Не?

    Қандай?

    Қайтеді?

    өзен

    терең

    қопсытады

    жер

    тұщы

    отырғызады

    көл

    дәмді

    өседі

    тамшы

    лас

    суарады

    құдық


    емдейді

    теңіз


    қайнатады

    сусын


    ренжиді

    жағажай


    үнемдейді


    Кері байланыс: Не қиын болды? Неліктен?


    2-тапсырма: Жіктік, көптік, септік, тәуелдік жалғауларын қолдана отырып, 4 түрлі сөйлем жазу.

    Үлгі: Біз балық аулаймыз.

    Балалар жағажайда ойнап жүр.

    Мараттың суы таусылды.

    Менің әкем бақша суарды.


    (Ө) А-тапсырмасы – сипаттап жазу

    Ә-тапсырмасы – сипаттап айту

    А-тапсырмасы:

    Сурет бойынша «Дәмді», «тұщы», «терең» деген сөздерді пайдаланып, өзенді сипаттап 4-5 сөйлемнен тұратын әңгіме жазады.


    Ә-тапсырмасы: Сурет бойынша «Лас», «арамшөп», «айнала» деген сөздерді пайдаланып, көлшікті сипаттап 4-5 сөйлеммен әңгімелеп айтады.




    Дескриптор:

    • Сурет бойынша әңгіме жазады, әңгімелеп айтады (4-5 сөйлем).

    • Сөздерді дұрыс байланыстырады.

    • Тыныс белгілерді дұрыс қояды.

    Кері байланыс: «Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.

    Shape2

    Жеңіл болды

    Shape3

    Shape4 Ойландырды

    Қиын болды


    (ЖЖ) Тілдесім.

    Оқушылар санамақ арқылы жұптасады.

    Тапсырма. Сұрақтарды пайдаланып, сұхбат құрыңдар.

    • Үйде суды неге пайдаланасың?

    • Сен суды қалай үнемдейсің?

    • Үйде қандай суды пайдаланасың: тазартылған су ма әлде ағын су ма?

    • Сенда аквариум бар ма?

    • Сен үйде аквариумдағы балықты ұстағың келе ме?

    «Сандар» әдісімен сыныптастарының жауаптарын бағалайды.

    5 саны – «өте жақсы»

    4 саны – «жақсы»

    3 саны – «орташа»














    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    16.05.2022
    692
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жақсыбаева Нұргүл Салихқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации