Сабақ жоспары "Сумен таныстыру " мектепалды даярлық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Сумен таныстыру " мектепалды даярлық

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға судың ерекшеліктерімен таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Тәрбиеші:Танбаева Лаура Ароновна

Тобы: Мектепалды даярлық

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану.

Тақырыбы: «Сумен тәжірибе жүргізу»

Мақсаты: Балаларға судың адам үшін де, жалпы тіршілік үшін де қажет екендігін түсіндіру. Суды үнемдеп пайдалану, суды ластауға болмайтындығы жөнінде түсініктерін қалыптастыру. Табиғат байлығына қамқор бола білу дағдыларын жетілдіру.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Серуен кезінде жауған жаңбырды бақылау.

Әдіс тәсілдер: Тәжірибе жасап көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, ойын.

Қажетті көрнекі құралдар: Тәжірибеге қажетті құралдар, су құйылған ыдыстар, судың суреті сюжетті суреттер үлестірмелі тапсырмалар.

Билингвалдық(қотілділік) компонент: су – вода.

Іс-әрекеттер кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі

Шаттық шеңбер

Біздің топта ұл- қыздар,

Тату –тәтті ойнайды.

Ортамызға қоршаған,

Тек мейірім сыйлайды.

Жұмбақ шешкізу.

Дәмі де, жоқ, түсі жоқ,

Пайдаланбас кісі жоқ.

-Ол не?

-Иә, балалар, дұрыс айтасыңдар, жұмбақтың шешуі-су.

Су – мөлдір, сұйық зат (стакандағы суды көрсету).

Балалар шеңберге тұрып, бір-бірімен амандасады.







Балалардың жауаптары

Ұйымдас-тырушылық

ізденіс кезеңі

2. Суретпен жұмыс.

-Су адамға не үшін қажет.

-Суды ішеміз, тамақ әзірлеу үшін пайдаланамыз, шомыламыз, киімді жуамыз, үйді тазалаймыз.

-Ал енді су кімге не үшін қажет екенін білесіңдер ме?

-Иә, сусыз адам да, жануар да, өсімдік те тіршілік ете алмайды. Көрдіңдер ме, балалар судың қажет емес жері жоқ, сондықтан да суды үнемдеп пайдалану керек, суға қоқыстар тастауға болмайды. «Су-тіршілік көзі» деп бекерге айтпаған.

3. Тәжірибе жасап көрсету.

-Мына екі ыдыстағы мөлдір судың біреуіне аз ғана топырақ салып көрейік. Судан қандай өзгеріс байқадық? Енді оны іше аламыз ба?

Сондықтан, суды әрқашан таза ұстауымыз керек.


Сергіту сәті.

 Тәулiк бойы тынбайтын,

Болайықшы ақ жаңбыр Астан-кестен жауатын

Өткiншi ендi бiз жаңбыр


«Су айналымы» ертегісін оқып беру.

-Ертеде су болмай, құстар шөлдеп, ағаштар қурап, гүлдер солып қалыпты. Қурап қалған ағаштарға Аяулымның қатты жаны ашыпты. Ойланып тұрып, Аяулым Күннен көмек сұрайды. Осы кезде Күн көмекке келеді. Жердегі су Күннің ыстығынан буға айналып, аспанға көтеріледі де, бу бұлтқа айналады. Бұлтты жел қуалап, су түйіршіктері жерге жаңбыр болып жауады. Жаңбырдан кейін жер тыныс алады. Шөлін қандырған өсімдіктер, құстар, жан-жанруарлар Аяулымға рахметін айтады. Сөйтіп жер беті құлпырып кетеді.

Ойын: «Күн мен жаңбыр». Шарты: балалар «Күн» дегенде қолдарын жоғары көтеріп, алақандарын ашады, «Жаңбыр жауды» дегенде отырып, еденге саусақтарын тықылдатады.


Балалар шешуін тәрбиешінің көмегімен бірге табады.

Балалар тәрбиешінінң көмегімен қайталайы.





-Сусыз тіршілік жоқ. Су адамдарға, жануарларға, құстарға, өсімдіктерге керек.

Балалар қайталап айтады.





Балалар тәрбиешінің көмегімен сұраққа жауап қайтарады.




Балалар тапсырманы педагогтің көмегімен бірге орындайды. Балалар тәжірибені бірге орындайды.

Судан қандай өзгеріс байқағандарын айтады.


Балалар ақырын жауған  жауын тырсылын жасайды.

Тез-тез жауған жаңбыр тырсылын келтiредi.






Балалар ертегіні мұқият тыңдайды.









Балалар ойынды қызыға ойнайды.

Іс-әрекеттің бағалау кезеңі


Тыйым және нақыл сөздердің мағыналарын түсіндіреді.

Суға түкірме.

Су – өмір нәрі.

Бұлақ көрсең, көзін аш.

Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін пысықтау.

Тәрбиешімен бірге тыйым, нақыл сөздерді қайталап айтады.



Балалар жауап беруге тырысады.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Судың мөлдір болатынын және тіршілік үшін (адам, жануарлар, өсімдіктер) қажет екенін түсіне біледі.

Қандай түсініктерді игереді: Су туралы өлең, ертегі, тыйым және нақыл сөздермен танысып игереді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Судың тіршілік үшін қажет екендігін ұғынып, оның маңызы туралы білімді меңгереді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
638
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі