Пән: Биология 34
сабақ
Сынып: 6
сынып
Сабақтың тақырыбы: Шымтезек мүгі. Мүктердің
табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызы. Мүктәрізді
өсімдіктерді қорғау.
Сақсаттары: Адамгершілік, экологиялық
тәрбие беру, топпен бірлесіп жұмыс жасай білуге, ынтымақтастыққа,
сыни ойлауға үйрету, қойылған мәселенің шешімін таба білу,
зерттеушілік әңгіме жүргізу, сұрақтар қою арқылы оқушылардың өз
пікірін жеткілікті дәрежеде жеткізе білу, еңбексүйгіштікке
баулу.
Күтілетін
нәтиже: Оқушылар жаңа тақырыпты
меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен
оқушылардың ынтасы артады. Тапсырмалар орындау нәтижесінде білім,
білік дағдылары қалыптасады
Модульдері:
АКТ
(ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан
ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және
дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және
көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО
(диалогтық оқыту)
Бағалау:
Өзін өзі
(ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық
(ЖБағ)
Деректер:
тақта,
стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау
парақтары
Әдіс тәсілдер: Миға шабуыл, Венн диаграммасы,
Жұптық тәңгімі,Инсерт
Сабақ кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
2мин
|
Өткен тақырыбы бойынша үй
тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. Ол үшін Миға шабуыл
әдісін пайдалану
|
Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып
отырамын.Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға
сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді,
крассворд, карточкалар
|
Оқушы Оқушылар сол сұрақтарға жауап
береді.Крассворд жауабын тақтаға шығып жазады.лардың мұндағы
мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін
тексеру.
|
АКТ
|
Түсіну
|
7мин
|
«Мүктердің
әртүрлілігі»
Жұптық
әңгіме» әдісін пайдаланду
арқылы меңгерту /10
мин/
|
Бұл әдіс арқылы оқушы
мен оқушы арасында ынтымақ қалыптасты.
Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын
бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа
тақырыпты бірі-біріне түсіндіреді
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша
жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға
салады.
|
ЖТ
ЖЕ
|
Қолдану
|
10мин
|
Венн
диаграммасы пайдалану
Тақырып:
Шымтезек мүгі. Мүктердің
табиғаттағы және халық шаруашылығындағы
маңызы
|
Жаңа тақырыпты талдау және өзойларын ортаға салу
үшін Венн диаграммасын пайдалану, ол үшін дайын материалдар
тарату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз
ойлары мен пікірлерін айту, диаграмманы топ болып
толтыру
|
СТО
|
Сергіту сәті
|
1
мин
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту сәтін
жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей
жаттығулар жасайды.
|
АКТ
|
Талдау
|
10
мин
|
Топпен
жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы
жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты
талдау
|
Берілген әдіс бойынша оқушылар
бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін оқушылар өз ойларын
айтады.
|
Берілген тапсырманы уақытылы орындау,
сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара
тапсырмаларды орындайды
|
|
Жинақтау
|
10
мин
|
Тақырыпқа қатысты суретпен
әңгіме құрастыру арқылы жинақтайды
|
Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа
суреттер таратылады, сол сурет төңірегінде әңгіме жазу
тапсырылады
|
Әр
топ өзара тақырыпқа қатысты шағын әңгіме жаза отырып өз ойларын
жинақтайы ортаға шығып әңгімелерін оқиды
|
|
Бағалау
|
2
мин
|
Бағалау критерийлері мен бағалау
шкаласын
|
Әр
топқа бағалау апарқьтарын тарату
|
Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке
бағалау
|
|
Рефлексия
|
2
мин
|
Стикерлер таратылады.
1.Бүгін мен не үйрендім?
2.Сабақтан алған әсерім?
3.Бүгінгі көңіл-күйім?
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді толтыру
|
|